NIALL'S POV.
Ik heb echt heel lang met Alex gepraat. Ze lijkt me echt aardig. Ze zit nu op de toneelschool en doet eindexamen. Ze wilt actrice worden en heeft ook auditie gedaan. Ze wilt het heel graag. Ik heb haar verteld dat ik later iets wil doen met zingen. Ze vond het hartstikke leuk en ik heb haar gevraagd of ze een keer wilde komen luisteren. Ze zei ja en dat ze me wel zou sms'en. Daarna moest ze naar huis. Ik had echt een fijne dag. Ik liep naar huis en stapte binnen. Mijn vader was de krant aan het lezem en mijn mieder was aan het koken. Ik liep naar mijn kamer en liet me vallen op het bed. Ik pakte mijn telefoon om te kijken of Alex al iets gestuurd had. Hmm niks.. behalve een nieuw voicemail berichtje. Van twee weken geleden. Raar. Ik besloot om ernaar te luisteren.
'' Ehm, hi Niall! Oh mijn god dit is zo raar '' Begon het berichtje. Wacht. Dit is een meisjesstem. Georgie.
'' Oke, ik kan gewoon niet wachten tot het slaapfeestje van Calum! Ik ben net klaar met inpakken. Ik belde je en je nam eh.. Je telefoon niet op. Dus ik doe het zo! Calum en de jongens lijken me echt aardig! Maar hey, jij bent de leukste. Ugh, waarom kun je niet je telefoon opnemen? Nialll... Ik wil je stem horen. Oke. Nee. Ik ga je zo zien. Ik ga je mooie, leuke gezicht weer zien! Niall ik ben zo gek. Op jou. Je bent het beste wat me is overkomen! Look at me, ik ben zo hyper als wat. Allemaal door jou. Stommerik. Ugh, ik haat je. Nee, grapje ik hou van je. Echt. Heel veel. Maar vertrouw me, oke? Ook wanneer het moeilijk lijkt. And please, never leave me. I love you, Niall. En uhm.. Dit klinkt misschien raar maar ik denk dat Luke me leuk vind. Maar ik vind hem niet leuk! Ik vind jou leuk, jij bent de enigste, Niall. Goed. Tot dalijk, handsome. Ik hou van je. ''
Einde van de voicemail. Van twee weken geleden. Waarin alles nog goed was. Wacht, dit bracht me in de war. Ze hield van me! Nee, dit is van twee weken geleden. Ze houd van Luke. Toch? Ik gooide mijn telefoon op de grond. Waarom was alles zo moeilijk? Ik dacht weer aand dat voicemailberichtje. Haar stem klonk zo.. zo blij. En wat bedoelde ze met dat vertrouwen? Natuurlijk vertrouw... ik haar.. Ik schudde mijn hoofd. Nee, Niall. Laat Georgie gaan. Ik stond op en liep naar beneden. Ik ging zitten op de bank, naast mijn vader.
'' En, weet je al met wie je gaat naar dat feest? ''
'' Eh, nee ''
'' Bedenk je maar snel ''
Ik knikte. '' Zal ik doen. "
'' Niall? ''
'' Ja, pap? '' Ik keek hem aan.
'' Wat je ook doet zoon, ik zal altijd achter je staan, onthoud dat ''
'' Zal ik doen '' Ik lachte. Ik had de beste vader ooit.
LIAM'S POV.
Thuis. Thuis in Wolverhampton. Heerlijk. Ik had mijn koffers uitgepakt, geskyped met Georgie en heerlijk gegeten. Ik liep naar mijn kamer en pakte mijn laptop uit. Ik wilde met Louis gaan skypen maar die was zeker uitgeput. Ik klikte op internet en ging op een random chatsite. " MELD JE NU AAN! '' Stond er rechts bovenaan. Ik klikte erop. Waarom niet? Ik verveelde me, en had niets te doen. Ik vulde de lijst in.
Naam: Liam
Chatnaam:
Hmm.. Chatnaam. Wat zal ik gebruiken? Leyum? Nah, dat is niets. Wolver1993? Ja, dat is beter. Ik vulde het snel in.
Chatnaam: Wolver1993
Password: ***********
Ik klikte op aanmelden en kwam op een blanco pagina. Rechts stonden verschillende chats. Ik klikte op '' fun chat '' en er kwamen meteen letters op het scherm.
Rozaaa_ : Verveling heerst...
Lousiano: Ja inderdaad.. Iemand praten?
Lelie: Je praat nu toch? Sukkel
Ik lachte om het bericht van Lelie. Lekker sarcastisch.
Lousiano: Houd je bek, tering kind
Dat was niet bepaald aardig. Ik besloot om in te grijpen. Waren heer geen mod's ofzoiets?
Wolver1933: Tering kind? Ik dacht dat dit de 'fun' chat was. Dit is niet bepaald fun.
Lousiano: En wie ben jij dan, opa?
Wolver1933: Wie ik ben? Mocht jij over dromen. Doe gewoon normaal hier, ja.
Lousiano: Houd je *** bek dicht of ik ****
Lousiano is verwijderd van de chat.
Haha, eigen schuld! Dit is best een grappige site. Oh, een nieuw berichtje!
Lelie: Dankje, dat je het voor me opnam Wolver1933
Wolver1933: No problem, anytime
Lelie: Wauw, engels
Wolver1933: Ja^^ Maar.. Heet je echt Lelie?
Lelie: Misschien.. Misschien niet
Wolver1933: Ach, doe niet zo flauw!
Lelie: PC?
PC? Wat is PC nou weer?
Wolver1933: Wat is PC?
Lelie: Nieuweling zeker. PC is '' Personal Chat '' Dan kun je met z'n tween chatten zonder anderen.
Wilde ik dat wel? Meet een vreemde? Lelie leek me wel aardig... Wat het ook mocht zijn.
Wolver1933: Eh, ja is goed. Doe maar
Na een paar seconden was de hele chat weg. Ik kwam op een lichtblauwe pagine. PC stond er groot.
Lelie: Hey (:
Wolver1933: smileyface
Lelie: Sorry, ik hou van smileyfaces
Wolver1933: Ik ook! (:
Lelie: Ben je een meisje of jongen
Wolver1933: ....
Moet ik die vraag beantwoorden? Lelie wacht op een antwoord..
Lelie: Ja??
Wolver1933: Jongen. Jij?
Lelie: Oh.
Lelie: Meisje. Hoe heet je?
Ach, mijn naam kan ook niets kwaad. Toch?
Wolver1933: Liam. En jij?
Lelie: Ga ik niet zeggen
Wolver1933: Maar ik zei het ook!
Lelie: Ik ben gemeen!
Wolver1933: Ja, inderdaad...
Lelie: Aw, Liam don't be sad.
Lelie: Oeps, I have to go!
Wolver1933: Wat is je naam? Please?
Lelie: Ik spreek je morgen wel, oke? Bye!
Lelie is uitgelogd.
En weg was de chat. En weg was Lelie. En ik had ook geen naam. Fijn. Lekkerdan. Ik stond op en wilde naar onderlopen tot ik een '' pling! '' Hoorde. Ik liep weer naar mijn laptop.
New note from: Lelie
It's Tirza by the way. Mijn naam is Tirza (;
~×~
Hiii!
Sorry voor niet updaten, ik had er geen zin meer in.. Anyways, gefeliciteerd Tirza met de rol! Hope you like it!
xx
JE LEEST
Summer Is Love { N.H. } > Dutch
FanfictionGeorgie is een normaal meisje van 17 met een liefde voor muziek. Tot haar grootste ergenis sturen haar ouders haar de hele zomer naar een zomerkamp. Overleven is onmogelijk dus zal Georgie enkele vriendschappen overwegen. Zo komt ze de aardige Nial...