Hoofdstuk 33 - Nobody compares

885 45 4
                                    

LOUIS' POV.

'' Trek nou je jas aan als je nog koffie wilt! '' Zei ik ongeduldig tegen Julia, die haar jas probeerde aan te trekken.

'' Sorry hoor, maar mijn jas wilt niet meewerken! '' Na een paar minuten had ze hem aan. Ze sprong de drempel over en we liepen samen naar Starbucks. Onderweg praatte we nog wat even.

'' Hoe was je kamp? '' Vroeg Julia en keek me vrolijk aan.

'' Hmm, viel wel mee. Was leuk ''

'' Hoebedoel je was leuk? Meer details Tomlinson! ''

Ik lachte. Julia was precies hetzelfde gebleven. '' Nou je weet wel! Nieuwe mensen, vrienden ervaringen enzo ''

'' Nieuwe mensen? Vertel eens ''

'' Eum.. Harry. En Liam. En ook twee meisjes, Georgie en Tawi '' Ik zuchte opgelucht. Ik kon Tawi's naam weer zeggen zonder me schuldig te voelen. En ik voel me nergens aan verpligd.

'' Leuk. Vertel meer over die mensen! ''

'' Hey, nieuwschierige. Ga volgend jaar dan zelf mee! ''

'' Misschien doe ik dat wel '' Zei ze quasi verontwaardigd en liep met vier grote passen voot me.

'' Hey Julia! Niet boos worden! '' Zei ik half lachend, en haalde haar in.

'' Het waren zeker mooie meisjes, of niet? '' Vroeg ze.

Ik keek haar verbaasd aan. '' Wat? ''

'' Die meisjes. Van het kamp '' Julia keek me met pretoogjes aan.

'' Hmm, ja. Ze waren mooi. Maar lang niet zo mooi als jij! '' Ik prikte haar in haar wang. Ze bloosde en pakte mijn arm vast. Wie liepen samen Starbucks binnen. Ik liep naar de toonbank en bestelde voor ons allebei. Een meisje met bruin haar glimlachte vriendelijk naar me. Op haar naamkaartje stond ' Eleanor ' .

'' Hallo, kan ik je helpen? '' Vroeg ze.

'' Ja, ik wil graag twee frappuccino met caramel topping ''

'' Oke, komt eraan! '' Ze liep naar achter en kwam na een paar minuten terug met twee bekers. Ze viste een stift uit haar schort en kijk me vragen aan.

'' Wat zijn jullie namen? ''

'' Louis en voor de ander Julia ''

Ze schreef onze namen op de beker en gaf me ze aan. Ik bedankte haar, betaalde en liep naar Julia. Ze had al een plekje bij het raam gekozen.

Ik gaf haar haar beker. '' Alsjeblieft! ''

'' Dankjewel! '' Ze nam een slok.

'' En.. '' Ik nam een slok. '' Had je me gemist? ''

Julia rolde met haar ogen. '' Nee. Helemaal niet ''

'' Weet je dat wel zeker? ''

'' Ugh, Louis, natuurlijk heb ik je gemist, sul ''

'' Wist ik wel ''

'' Waarom vraag je het me dan? ''

'' Omdat ik het van jou wilde horen '' Ik glimlachte.

'' Je bent echt een idioot ''

'' Maar je houd van me '' Ik grijnsde.

Julia liep een beetje rood aan en draaide van me weg. '' Niet '' Mompelde ze nog.

'' wel ''

'' Misschien ''

'' Misschien dus.. '' Ik keek haar vragend aan.

Julia lachte. '' You'll never know Tomlinson ''

GEORGIE'S POV.

'' Heb je wel een pak? '' Ik lag op mijn bed, vervelen. Luke zat op de grond en we deden gewoon niets.

'' Denk het. Anders leen ik er wel een van Calum, we hebben toch dezelfde maat. Hoezo? ''

'' Nou als je met me mee gaat, moet je er wel goed uitzien ''

'' Maak je geeen zorgen Georgie! Heb je een jurkdan? ''

Een jurk. Ik moest een jurk halen. Persoonlijk houd ik niet van jurken. Ik droeg jeans en hooguit shorts. Maar een jurk?

'' Je hebt zeker geen jurk? '' Zei Luke en lachte.

Ik dacht na. Wacht, ik heb wél een jurk! Ik stond op en wenkte Luke met me mee naar de zolder.

'' Georgie, wat doen we hier? '' Vroeg Luke als we op de zolder waren.

Ik liep door de troep heen. '' Toen ik 17 werd kreeg ik van mijn ouders een jurk. Ik had hem nooit opengemaakt. Nooit. Dus hij moet hier ergens liggen.. ''

'' Dus je kreeg een jurk voor je verjaardag en je droeg hem nooit? ''

'' Precies. ''

'' Waar ligt hij dan? ''

Ik maakte een oude kast open. Daar, onder wat oude kleren, lag hij. Een witte doos met een blauwe strik. Hartstikke nieuw. Ik pakte de doos onder mijn arm en liep weer met Luke naar mijn kamer. Ik legde de doos op mijn bed en haalde de deksel eraf. Ik haalde er een lange donkerblauwe gala jurk uit zonder bandjes.

'' En? '' Ik hield de jurk voor me. Zou hij nog passen?

'' Die is echt.. Wauw '' Luke raakte de stof aan.

'' Deze aan doen? Of een nieuwe halen? ''

'' Deze jurk is perfect, Georgie? '' Luke legde de jurk neer op mijn bed. Hij draaide zich om en liep naar me toe.

'' Jij bent perfect '' Fluisterde hij nog voordat hij me zachtjes kusde op mijn lippen.

'' Luke! '' Ik duwde hem van me af.

Hij keek me aan. '' S-sorry ik liet me even gaan... Het spijt me ''

Ik zuchtte. '' Luke ik.. Ik weet het niet oke? Ik vind je echt leuk maar ik.. Ik kan het gewoon niet ''

'' Ik begrijp het '' Luke liep naar de deuropening. '' Bel me, wanneer je naar dat feest gaat ''

'' Ga je nog mee dan? ''

Hij glimlachte vaag. '' Natuurlijk. Dag Georgie '' Hij liep weg.

Ik kan Luke en Niall niet met elkaar vergelijken. Luke, kust heel anders dan Niall. Luke is heel anders dan Niall.

Nobody compares to him..

~×~

hii (: Sorry voor zó lang niet updaten! Het spijt me maar ik heb t druk met school én ik ben bezig met een nieuwe fanfic. Dus... Ik zal proberen twee keer per week te updaten (:

xxx

Summer Is Love {  N.H.  }  > DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu