NIALL'S POV.
5 dagen later
Een goed idee. Het leek allemaal een goed idee. Luke en ik zouden stiekem samenwerken. Hij achter de kast en ik in de rekken. Ik wist heus wel dat Luke Georgie leuk vond. Hij gaf het alleen niet toe. En hoevaak Georgie zei dat ze niets van Luke wilde, hadden ze toch gekust. En ze kuste hem terug. Dat deed me nog het minste pijn, die kus. Maar dat ze tegen me had gelogen, dat alles gewoon fake was. Ze houd niet van me. Ze had nooit van me gehouden. Ik ben gewoon zo stom, hoe kon ik haar vertrouwen? En Luke, hij is mijn beste vriend. Of eigenlijk was. Ik zat nu op mijn kamer, alleen met de TV aan. Ik keek niet. Ik was alleen maar aan het denken. Georgie vertrok eergisteren, terug naar huis. Kamp was nu toch al afgelopen. Ik heb alle telefoontjes van Zayn, Liam en Louis genegeerd. En ook die van Georgie. Ik heb mijn telefoon maar uitgezet, Ik weet dat het best lullig is, maar ik had gewoon geen behoefte aan praten. Ik wilde gewoon. Alleen zijn. Ik dacht aan Georgie. Miste ik haar? Ja. Wilde ik haar terug? Nee. Nooit. Never. Ik wil haar nooit meer zien. Ik hield van haar, ze was ongeveer alles voor me. Mijn moeder merkte ook wel dingen op, nadat Georgie weg was. Ik at niet meer, was steeds humeurig. Ik had nergens meer zin in. Ik zuchtte. Mijn hele leven was een hel. Opeens hoorde ik geklop op de deur. Ik gaf geen antwoord. De deur ging gewoon open.
'' Niall '' Zei een stem zachtjes. Greg.
'' Ga weg '' Mompelde ik.
'' Niall, kom op. Je bent veranderd sinds Georgie weg is '' Hij ging naast me zitten op het bed.
Ik gaf nog steeds geen antwoord.
'' Het gaat om haar, toch? Is er iets gebeurt? '' Vroeg hij, alsof hij dwars door me heen kon kijken.
'' Er is niets gebeurt, Greg. Ga weg '' Zei ik.
'' Waarom belt ze dan steeds naar de huistelefoon? Waarom ben jij zo humeurig? ''
'' Greg houd alsjeblieft je mond en ga weg! '' Riep ik en Greg stond meteen op.
'' Oke Niall, je moet het zelf maar weten. Maar vergeet niet dat je zo dingen kapot maakt! '' Riep hij terug en sloot met een klap de deur dicht. Ik keek weer naar de TV. Er was reclame. Nu een of ander spotje over XFactor. ' Een nieuw seizoen, nieuwe kansen! ' zei de stem. Ik zapte meteem weg. Ik had geen nieuwe kans nodig. Ik had rust en begrip nodig. Ik ging languit op bed liggen. Ooit zal Georgie vergeten dat ze me had ontmoet. Ooit zal ik ook verder moeten. Ooit. Ooit. Ik dacht terug aan dat moment. Ik krijg het maar niet uit mijn hoofd.
Flashback
Game over '' Zei Luke terwijl hij het kaartje van haar ketting rukte. Georgie wilde opstaan maar toen gebeurde iets wat ik nooit had verwacht. Luke's lippen op die van Georgie en ze kusde terug. NEE! Wilde ik schreeuwen maar ik verloor mijn evenwicht.
Er viel iets op de grond. Georgie en Luke keken allebei naar mijn kant. Georgie keek me geschrokken aan.
'' Niall! '' Riep ze en stond meteen op. Ik kon haar niet aankijken van woede en van verdriet. Luke keek ook maar schuldig naar de grond. Georgie liep naar me toe en pakte me vast.
'' Niall, dit is niet wat het lijkt '' Fluisterde ze. Ze dwong me om in haar ogen te kijken. Ik duwde haar weg.
'' Hoe bedoel je Georgie? Dit is précies wat het lijkt. Jij kust Luke! '' Schreeuwde ik. Iedereen had mijn geschreeuw zeker gehoord, maar het boeide me niet.
'' Ik kuste hem niet, echt niet! ''
'' Maar je hebt hem terug gekust! ''
Ze keek naar de gond. '' Ja ma- ''
JE LEEST
Summer Is Love { N.H. } > Dutch
Fiksi PenggemarGeorgie is een normaal meisje van 17 met een liefde voor muziek. Tot haar grootste ergenis sturen haar ouders haar de hele zomer naar een zomerkamp. Overleven is onmogelijk dus zal Georgie enkele vriendschappen overwegen. Zo komt ze de aardige Nial...