Hey, er is een BELANGRIJKE Authors Note op het einde. Lezen!!!! En nu.. On with the story!
~×~
GEORGIE'S POV.
Ik maakte de deur van mijn huis open.
'' Hallo? '' Riep ik. Geen antwoord. Ik liep naar de woonkamer en vond een briefje. Ik begon het meteen te lezen
Hoi Georgie!
Hoe was kamp? Je vader en ik zijn voor drie dagen op bezoek bij je oma. Het gaat niet goed met haar.. Maar maak je geen zorgen. Geld ligt op tafel en ik heb al wat eten voor je klaargelegd in de magnetron.
xx Mama
Het gaat niet goed met oma? Waarom zeiden ze dat niet? Ik legde mijn koffer in de hoek van de kamer. Die bracht ik dalijk wel naar boven. Ik wilde Tawi gaan bellen. En daarna misschien wat skypen met Luke. Ja met Luke. Oke, ik meen het, ik had nog geen gevoelens voor Luke vóór die kus. Ik heb geprobeert met Niall te praten, maar hij wilde niet naar me luisteren. Ik heb hem nog zo vaak gebeld maar hij nam niet op. Na twee dagen heb ik het opgegeven. Ik heb ' ons ' opgegeven. Ik kon niet daarin opgesloten zitten. Ik koos voor mezelf. Het klinkt egoïstisch en ik wil Niall niet opgeven maar.. Zo werkt het toch ook niet? Hij heeft dingen tegen me gezegt.. In zijn woede. Maar dat doet ook pijn. Ik wilde.. Ik wilde dat ik de tijd kon terug draaien. Voor die ene stomme kus. Ik haat mijn leven. Ik haat het, ik haat het, ik haat het! Ik schopte tegen de tafel. Oef. Dat voelt beter. Wat zou Niall nu doen? Waar zou hij zijn? Denkt hij aan me? Vast niet. Hij wil me nooit meer zien, nooit. Maar dat heb ik ook zelfgedaan. Ik voel tranen in mijn ogen prikken. Een traan rolt langzaam naar beneden. Waarom heb ik dit gedaan? Opeens hoorde ik mijn telefoon trillen. Het is een oproep voor een skype gesprek met Luke. Zal ik opnemen?
Ik drukte op 'accepteren'. '' Hallo? ''
" Hey Georgie! Kan je me zien? '' Luke zwaaide. Ik lachte.
'' Ja ik kan je zien ''
'' Oh nou, ik ben net weer thuis in Australie! ''
'' Cool! '' Zei ik, maar het kwam niet echt overtuigend aan.
'' Heb je.. Gehuild? '' Vroeg Luke en keek bezorgd.
'' N-Nee '' Loog ik.
'' Georgie, wees eerlijk. Je kunt het wel zeggen hoor ''
'' Oke. Ik heb gehuild, ja? Het is allemaal mijn schuld ''
'' Dus je houd nog steeds.. Van hem? ''
Ik knikte. '' Hoe kan ik stoppen Luke? Niall was alles voor me. En nu is hij weg ''
'' Het spijt me '' Luke keek me echt spijtig aan.
'' Hoezo? '' Snifte ik.
'' Nou ik kusde je. Ik had beter moeten weten, Georgie. Door mij is jullie hele relatie verpest. Ik voel me zo stom he, ik dacht ook nog dat ik een kans met je had.. '' Hij sloeg zichzelf voor de kop.
'' Was je.. Verliefd op me? Ik bedoel, als echt ''
Luke knikte. '' Het spijt me. Ik heb alles verpest ''
'' Nee, Luke. Zeg dat niet. Ik geloof gewoon in dat alles goed komt als het meant to be is ''
'' Haat je me? '' Fluistert hij bijna.
'' Luke, ik haat je niet. Maar laten we gewoon.. Vrienden blijven, oke? Ik vind je leuk. Als vriend ''
'' Ik begrijp het. En ik zal er alles aan doen om jullie samen te krijgen. Nogmaals, het spijt me Georgie ''
JE LEEST
Summer Is Love { N.H. } > Dutch
Fiksi PenggemarGeorgie is een normaal meisje van 17 met een liefde voor muziek. Tot haar grootste ergenis sturen haar ouders haar de hele zomer naar een zomerkamp. Overleven is onmogelijk dus zal Georgie enkele vriendschappen overwegen. Zo komt ze de aardige Nial...