Hoofdstuk 41 - Nights like these are my fave. ( Ending )

735 44 6
                                    

GEORGIE'S POV.

Het is half drie 's nachts en de helft ligt uitgespreid op de grond te slapen. Ik kan gesnurk horen van een hoek. Zelf lig ik in de armen van Niall, die wat spelletjes doet op z'n telefoon. Ik kijk de kamer rond. Ik kan Tawi in Harry's armen zien. Ik lach in mezelf. Ze zijn echt cute. Iedereen slaapt behalve Niall, Liam, Thirza en ik.

'' Zullen we iets doen? '' fluistert Thirza aan Liam, maar net zo hard genoeg dat ik het kan horen. Ik sping uit Niall's armen en baan me een weg door alle slapende lichamen naar de bank waarop Liam en Thirza liggen.

'' Ik heb wel een ideetje, '' zeg ik en glimlach brutaal. Snel fluister ik in Thirza's oor wat ik van plan ben, die het weer doorfluistert aan Liam.

'' Ho, ho! Ik hoor dingen en ik wil meedoen! '' Niall probeert voorzichtig naar ons toe te lopen, zonder succes.

'' Jerk, '' roept Tawi half slapend naar hem wanneer hij op haar haar trapte. Snel valt ze weer in slaap. Gelukkig maar.

Na wat gestuntel is Niall eindelijk aangekomen. '' Wat is het plan? '' zegt hij en kijkt als een klein jongetje van zes die net zijn veterstrik diploma heeft gekregen.

Ik lach. '' Nou kijk, ik heb nog bussen slagroom liggen in de keuken. Die spuiten we dus leeg in de handen van Harry, Tawi, Louis en Zayn. Later pakken we een veer, en als ze dat dus voelen en... ''

Ik zie Niall lachen. Hij snapt het dus en rent al naar de keuken. Ik glimlach. Oh how I love my boyfriend.

~

Ik kan mijn lach bijna niet inhouden als ik de veer langs Harry oor laat bewegen. '' Hmmpf.. '' gromt hij. Ik ga door.

'' Hey! '' roept hij en gaat met zijn hand ( vol slagroom ) naar zijn oor.

'' w-wat the fuck? '' de groep barst uit in lachen als Harry naat het witte spul op zijn hand kijkt.

'' Wat is er aan de hand? '' Tawi wordt wakker door Harry's gedoe en gaapt. Ze slaat haar hand voor haar mond. '' Is dit.. Slagroom? '' verbaasd kijkt ze naar haar hand.

Niall lacht en rent over naar Louis en spuit zijn hele gezicht vol met slagroom.

'' N-niall! What the.. '' met zijn mond en gezicht vol met slagroom probeert hij achter Niall aan te lopen. Louis loopt naar me toe.

'' We z'n fucking idee was dit? '' hij kijkt de kamer rond.

Ik kijk onschuldig. '' Het is Liam en Thirza's schuld. '' ik wijs naar het koppel naast me.

Liam kijkt me aan. '' Serieus, Georgie? ''

Louis pakt de reserve bus slagroom en spuit Liam's gezicht vol. Thirza en ik lachen ons kapot.

'' Gelukkig zijn wij helemaal schoon. '' zegt Thirza trots als ze Liam ziet knoeien met de slagroom.

'' Niet voor lang hoor, '' Niall komt op ons af met een bus slagroom, net zoals Louis. We gillen en rennen ons een weg uit het appartement.

Ik ren via de keuken de trap op, naar badkamer. Ik verstop me in de douche, achter het gordijn. Ik houd mijn adem in en hoor voetstappen, de trap opkomen.

'' Georgie? Ik weet dat je hier ergens bent! '' Niall opent de deur van de badkamer en ik maak me heel klein. Ookal weet ik dat er niets engs gaat gebeuren, ik kan toch de spanning voelen. Een tijdje hoor ik niks en hoor Niall de badkamer uitlopen.

Ik adem weer.

'' Wacht eens even! '' Niall loopt weer de badkamer in en opent het douchegordijn. Ik gil wanneer Niall dichterbij komt en schudt met de bus slagroom.

'' Niall, oh my god, nee alsjeblieft, '' smeek ik nog maar Niall schudt lachend zijn hoofd. Hij spuit een flinke dot slagroom op mijn haar, waarop mijn reactie is dat ik gillend hem een duw geef. Hij struikelt waarbij hij draait aan de kraan.

Een plens ijskoud water komt op ons terecht waarbij zelfs Niall schreeuwt.

'' K-koud.. '' rilt hij en ik lach om zijn gezicht. Ik pak hem vast laat het water gewoon op ons stromen.

'' Zo worden we in iedergeval droog, '' giechel ik en draai de kraan snel dicht. Opeens gaat de badkamer deur open. De nieuwschierige gezichten van Liam, een vol met slagroom gespoten Thirza, Zayn, Harry, Louis en Tawi komen lachend de kamer binnen.

'' What the hell is er met jullie gebeurt? '' Louis gilt het uit. Drijfnat lopen Niall en ik de douche uit. Ik pak een droge handdoek en gooi er ook eentje naar Niall.

'' We besloten om een snelle douche te nemen, '' zegt Niall en geeft me een knuffel van achter.

'' Niall, ga weg je bent hartstikke koud en nat! '' ik spring weg.

Zayn gaapt en kijkt verbaasd om zich heen. Hij is door alles heen geslooen. Hij kijkt me aan. '' Wat is er eigenlijk gebeurt? '' vraagg hij. Poor boy.

Ik lach. '' We leggenn het je zo wel uit. Want het maakt natuurlijk ook helemaal niet uit dat het ongeveer vijf uur in de ochtend is en dat ik buren heb. ''

De groep lacht en loopt daarna weer terug naar beneden. We zouden Zayn alles vertellen als Niall en ik weer klaar zijn.

'' Zo... Dat was um.. Verfrissend. '' Niall gaat met een hand door zijn natte haar. Ik lach.

'' Ja. Dat waa inderdaad heel koel. ''

Niall lacht, loopt naar me toe en slaat zijn handen om mijn zijn. '' Wat ben ik toch de gelukkigste man op aarde met zo'n vriendin als jou.'' hij kust mijn hand.

Ik bloos.

'' Aw, niet blozen. Je bent dan nóg schattiger dan je al bent. ''

'' Niall, doe niet zo cheesy! '' ik lach en geef hem een klein duwtje.

'' Sorry hoor, jij maakt me zo. ''

'' Zo wat? '' ik stop een haar achter mijn oor.

'' Je maakt me zo gek. Op jou. Je mooie gezicht. Je mooie ogen. '' zegt hij onder kussen door.

'' Je mooie stem. Je lach. En je mooie karakter. '' hij kust me nog een keer.

Als Niall en ik omgekleed zijn is het ondertussen half zes geworden. In de woonkamer aangekomen, ligt de hele groep weer op de grond te slapen, met de TV nog aan. Ze keken finding nemo. Stelletje kinderen. Aangezien Harry en Tawi het plekje op de bank van ons hebben gestolen, gaan Niall en ik op de grond liggen. Ik lig tegen zijn schouder aan. Dat vind ik het fijnst, het voelt vertrouwt.

Als ik net aan het slapen ben, maakt Niall me weer wakker.

'' Georgie? ''

'' Ja, Niall? '' zeg ik en geeuw. Ik luister maar met een half oor, want ik ben dood op.

Hij zegt iets, maar ik kan het niet horen want hij mompelt.

'' Wat zeg je? ''

'' Ik hou van je. '' hij knijpt zachtjes in m'n hand.

Ik glimlach en kruip dichter bij hem aan.

'' Ik ook van jou, Niall. '' zeg ik voordat we allebei moe, in slaap vallen, veilig in elkaars armen.

Het was een geweldige avond waarbij we wakker bleven tot half vijf 's ochtends en bleven slapen tot half twee in de middag.

Want ja, met vrienden als deze, is ook alles mogelijk.

Alles.

~×~

Dit was het einde van Summer Is Love ! Ik ben echt zo blij, mijn allereerste fanfic over 1D heb ik dan eindelijk afgerond. Ik denk dat er nog een epiloog en een a/n (dankwoord) komt. Dankjewel voor alle reads, votes en de lieve comments. Wees vrij om mijn nieuwe Harry boek te lezen, en je hoort nog van me (;

xo.

Summer Is Love {  N.H.  }  > DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu