Hoofdstuk 25 - Kisses and a nightmare

1.1K 59 8
                                    

HARRY'S POV.

Louis en Liam waren onderweg naar het kamp. Ik kon niet wachten om haar weer te zien. Ze was zo speciaal voor me. Ik heb Zayn voor gek verklaard. Voor XFactor auditeren? Individueel? No way. Hij moest het maar alleen doen. After all... Ik kan gewoon niet zingen voor de jury's , laat staan voor een heel publiek! Ik ging zitten op het trapje voor mijn hut, peinzend aan het denken over wat Zayn zei. Opeens zag ik in de verte drie mensen lopen. Een meisje, met krukken. En twee jongens. Wacht.. Liam en Louis! En.. Tawi! Ik stond op en wachtte op ze, met een grote glimlach. Tawi kwam al huppelend/springend op haar krukken naar me toe.

'' Harry! '' Zei ze en gaf me een stevige knuffel. Ik hield haar vast en rook de geur van haar blonde haren. Framboos en frisse appel... Helemaal Tawi. Ze zag er goed uit, zelfs met krukken. We lieten elkaar langzaam los en ik zag Louis naar de grond kijken. Ouch. Ik voelde een schuldgevoel. Ik verbrak nu offcieel de bro code. Dat hield in dat je gewoon niet met de vriendin van je beste vriend mag daten. Maar.. Ze is zijn ex. Louis gaf me snel een ' het is oke ' lach. Ik knikte opgelucht.

'' Hoe was het daar? '' Vroeg ik en glimlachte.

'' It was like hell! Ik heb jullie so erg gemisd! Ik wil nooit meer terug ''

'' En die krukken? ''

'' Oh die zijn maar voor drie weekjes. Maar dan is kamp allang afgelopen ''

'' Summer ends.. '' Fluisterde Liam. Iedereen knikte. We hadden het wel kunnen aan zien komen. Vroeg of laat moesten we afscheid nemen.. Maar nu hebben we de tijd.

'' Wanneer komen Georgie en Niall teruug? '' Tawi trok een zielig gezicht.

Ik tikte haar op het puntje van haar neus. '' Na zomerkamp pas. Maar die vermaken zich wel ''

'' Maar ik mis haar! Jullie toch ook? '' Vroeg ze aan Louis en Liam. Ze knikte.

'' Laten we maar iets doen dan? I'm bored '' Zei Louis. Hij had gelijk.

'' Eh.. Wat dan? '' Zei Tawi. '' Het is zo dood hier en ik kan niks met mijn benen ''

'' Weet ik veel, laten we Liam's auto nemen en dan naar de stad gaan? Naar de kermis? '' Zei Louis.

'' Mag dat wel? '' Vroeg Liam onzeker.

'' Waar is iedereen dan? Bij de kermis. It's friday night Liam! '' Zei Louis.

'' Oke dan, laten we gaan '' Liam pakte zijn autosleutels en we liepen richting zijn auto. Tawi stuntelde nogal met haar krukken en in één beweging tilde ik haar op, en droeg haar, in mijn armen.

'' Harry! Dat had je niet hoeven doen, jij sul! ''

'' Nee jij bent een sul. Een sul op krukken! '' Plaagde ik haar.

Ze lachte. We stapten allemaal in in Liam's auto, opweg naar de kermis. Het begon al mooi donker te worden. We konden de kermis lichten al zien.

'' Kijk hoe mooi! Waar gaan we allemaal heen? '' Tawi veranderde snel van onderwerp.

'' Ik wil in de achtbaan! " Zei ik.

'' Ik ook! '' Riepen Louis en Liam.

'' Waar is Zayn eigenlijk? '' Vroeg Tawi.

'' Ik heb net een sms van hem gehad '' Zei Louis. '' Hij is met Perrie gegaan ''

'' Perrie? Z'n nieuwe crush? '' Tawi lachte.

'' Nou ik denk dat het meer dan eem crush is. Ze zijn deeply in love! '' Zei Liam. Na wat lachen waren we eindelijk bij de kermis. Liam parkeerde en we stapten allemaa, uit. Het was donker en een beetje koud. Ik pakte Tawi's hand, die koud aan voelde. Ze keek naar me en glimlachte.

Summer Is Love {  N.H.  }  > DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu