Hoofdstuk 4

2K 91 7
                                    

GEORGIE'S POV.

Mijn hoofd deed pijn. Volgens mij was dat echt een harde klap.

Ik draaide me om en viel bijna uit het stapelbed.

'' Tawi? ''

Ik hoorde gemompel als antwoord.

'' Tawi! ''

'' Ja mam, I'm already up! '' Zei ze in haar Britse accent.

Ik lachte. '' Hoelaat is het? ''

'' euhm.. iets van half 8? " Tawi gaapte en stond op.

Ik sprong uit het stapelbed en liep met mijn spullen naar de badkamer.

Een half uurtje later waren Tawi en ik helemaal klaar.

'' Hoe was het gisteren gegaan? '' Vroeg ik aan Tawi.

'' Gisteren was zo leuk, oh Georgie, ik wou dat jij in ons groepje was! ''

'' Met wie was je dan? ''

'' We waren met mij, Louis en Tim en het was zo grappig! ''

'' Wat moesten jullie doen? ''

'' Eerst gingen we met de kano het wilde water op. Maar Tim ging de hele tijd wiebelen met de kano dus viel Louis eruit. Het was zo grappig maar ook best zielig haha ''

Ik glimlachte. '' Wat gebeurde er nog meer? ''

'' Nou ehm, nadat Louis was opgedroogt vonden we een tas en een envelop. In de tas zat wat eten, en spullen voor bepaalde opdrachten. Wij hadden de opdracht Bouw Een Hut dus er zat touw, en doek in onze tas. Tim en ik hebben al het werk gedaan want Louis weigerde maar iets te doen na het water incident. ''

'' Was het wel leuk? ''

Tawi knikte. '' Heel erg leuk. Hoe was het bij jou? ''

'' Ik kan me niet veel herrineren.. Ik had een klap gekregen en Niall en ik werden gediscalificeerd. En het laatste was dat ik met Niall de sterrenhemel heb bekeken. ''

'' Oeeeeh Niall! Georgie en Niall wat cutee! ''

'' Tawi. Stop. Niall en ik zijn vrienden, oke? ''

'' Oke, wat jij wilt Georgie. Kom ik hoor dat rotfluitje weer. Laten we kijken. ''

We stonden weer op de plek waar we gisteren stonden. Jason stond al op het podium.

'' 27, 28, 29.. Jongens we missen iemand! '' Riep hij boven al het geluid uit.

Ik keek om me heen. Wacht eens even..

'' Kate, ik zie Kate nergens! '' Riep een jongen.

'' Oh ja, ik zie het al. Weet iemand waar Kate is? ''

Niemand zei iets.

'' Oke, dan schrijf ik haar op en gaan we verder met het progamma! Goedemorgen, jongens en meisjes. Vandaag word het iets spannender! We gaan levend stratego doen! ''

We hoorden gezucht.

'' Ho ho, maar wel op onze manier! Ik zal de regels uitleggen. Er zijn 3 teams. Het rode, groene en blauwe. Elke groep krijgt zijn team captain en de rest zijn de soldaten. Elk team krijgt een rugzak met nodige spullen zoals, de kleurvlag, een fluitje, touw en een verrekijker voor elk teamlid. Jullie moeten zelf de posities invullen en de taken verdelen. Het doel is om de vlag van de tegenstander te pakken. Naar je weg naar de vlag moeten er ook verdedigers zijn. Verdedigers kunnen je uitschakelen door je lint af te pakken van je eigen kleur. Dan ben je de gevangene. '' Jason stopte even en liet een voorbeeld lint zien. '' Je kunt ook de verdedigers uitschakelen door hun lint te pakken. Dat lint houd je bij je. De winnaar zal een verrassing krijgen! Ik maak nu de teams. Omdat Kate er niet is, zal er één groep zijn met maar 9 mensen. ''

Summer Is Love {  N.H.  }  > DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu