GEORGIE'S POV.
Ik keek naar Harry. Hij liep naar me toe en ging zitten op het krukje naast mij. Harry Styles. Hij ging mee. Sinds wanneer gaf Harry iets om Tawi?
Ik keek naar Tawi. Het was zo.. erg om haar zo te zien. Ik legde mijn hand zachtjes op die van haar. Oh Tawi..
Maar ik begreep niet waarom Niall niet meeging. Ik was boos op hem om twee dingen.
1. Waarom duwde hij Tawi überhaupt? Liam zei iets en Niall werd meteen pissig en sloeg Tawi ' per ongeluk '. Hij kon uitkijken!
En 2. Hij ging niet eens mee! Hoe kan je dat nou doen?
'' Is alles oke met haar? '' Vroeg Harry, maar hij keek de andere kant op. Hij voelde zich zeker ongemakkelijk.
Ik voelde me net zoals hij. '' Nou, ze ligt aan een infuus Harry. ''
" Zie ik ook wel ''
'' Waarom vraag je het dan? ''
Geen antwoord. Well, fuck you dan.
Ik moet weer aan Niall denken. Geloof me of niet, sinds dit kamp gedoe is Tawi echt een vriendin geworden. Ik weet heus wel dat Niall het niet expres deed.. Maar hij zei niet een sorry! Hij deed niets! Hij stond alleen maar te kijken. Wat voor vriend ben je dan? En dat dan te bedenken dat ik.. ik hem misschien leuk vind.
De Ambulance stopte voor het ziekenhuis en de broeders namen Tawi met de brancard mee naar binnen.
Ik rende met Harry mee.
'' Spoedgeval, direct versterking nodig, nu! '' Hoorde ik een man zeggen. Ik wist niet dat het zó erg was.
Ze gingen met Tawi een kamer binnen. Ik wilde ook gaan maar een zuster hield me tegen.
'' Geen toegang voor onbevoegden '' Zei ze en wees naar het bordje.
'' Maar ik ben haar vriendin! '' Gilde ik.
'' Gaat U alstublie- ''
'' Nee, laat me haat zien! U begrijpt het niet! '' Iedereen kon me horen maar het boeide me niet. Tawi was mijn vriendin! Die vrouw moest me er door laten. Ik begon te huilen.
Opeens voelde ik twee handen rond mijn middel die me meetrokken naar de wachtruimte.
'' Laat me los! Ik.. ik moet naar Tawi! '' Gilde ik weer en schopte met mijn benen. Maar de handen lieten me niet los.
Ik draaide me om en zag de groene ogen van Harry.
'' Harry, laat me los! '' Zei ik weer. Ik kon niets meer zien door mijn tranen.
'' Shhh Georgie. Kalmeer even. '' Zei Harry en hield me stevig vast. Ik stribbelde nog tegen maar het hielp niet. Ik probeerde rustig te ademen.
" Je k-kunt me n-nu wel loslaten, Harry '' Zei ik, nog maar net gekalmeerd.
Harry liet me los en ik ging zitten op de stoel naast hem. Even realizeerde ik me, dat ik op Harry Styles' schoot zat. Maar ik flitste weer terug naar Tawi. Ik voelde al tranen opkomen. Harry gaf me een zakdoekje.
'' Dankje '' Zei ik en droogde mijn tranen.
'' Geen probleem ''
Er was een lange stilte. Harry was een blad aan het lezen. Ik vraag me nog steeds af waarom Harry is meegekomen. En waarom niet Niall? Ik voelde iets trillen in mijn broekzak. Mijn telefoon! Ik keek naar de interacties.
2 missed calls van Liam
4 missed call van Louis
1 missed call van Zayn
JE LEEST
Summer Is Love { N.H. } > Dutch
FanfictionGeorgie is een normaal meisje van 17 met een liefde voor muziek. Tot haar grootste ergenis sturen haar ouders haar de hele zomer naar een zomerkamp. Overleven is onmogelijk dus zal Georgie enkele vriendschappen overwegen. Zo komt ze de aardige Nial...