Hoofdstuk 24 - Sleepover at Calum's

1.1K 60 4
                                    

GEORGIE'S POV.

Niall heeft me wat van Mullinglar laten zien en ik vond het geweldig. De mensen zijn zo openlijk en vrolijk. Ierland heeft echt een prachtige cultuur. Niall pakte mijn hand terwijl we een park in liepen.

'' Niall, hoelaat is het? '' Vroeg ik en gaapte. Ik was echt tired.

Niall keek op zijn telefoon. '' Euh kwart over 6. We gaan ook zo naar huis. Spullen pakken voor de sleepover bij Calum ''

Ik knikte. '' Heb je er zin in? ''

'' Mwah, gaat wel. Ik bedoel ja, ze zijn m'n beste vrienden. Maar.. Ik weet het gewoon niet. Misschien gaat het wel over ''

Ik glimlachte. '' Misschien voel je je beter als we er zijn ''

'' Ik voel me altijd beter als jíj er bent, Georgie. Ik hou van je. ''

'' Aw, ik ook van jou, Niall. Waarom zeg je dat zoveel? ''

'' Zodat je nooit vergeet dat ik van je hou ''

Ik glimlachte. Ik had beste vriendje ooit. Hij heeft me niet officieel gevraagd maar whatever. We zijn happy zo.

Ik zag een ijskar. Niall zag het en lachte. '' Wil je misschien een ijsje, Georgie? Wilde gok maar ''

Ik grijnsde. '' Hoe weet je dat nou Niall? ''

'' Ik kan gewoon je gedachten lezen '' Hij liep naar de ijskar.

'' En wat mag het zijn kinderen? '' Zei de ijscoman. Hij zag er uit als een lieve opa met een dik Iers accent.

'' Euhm, twee bolletjes met chocolade, een bol banaan en een bol met aardbei en chocolade saus ''

Ik gaf Niall een tik. '' Dat is veels te veel! ''

Niall grijnsde. '' Maar dat is niet voor jou, sweetheart. Deze is voor mij '' Niall pakte het ijsje.

'' En jij, meisje? '' Vroeg de opa.

'' Oh ik wil graag hetzelfde als hij maar met aardbeiensaus '' Ik glimlachte.

Niall keek me aan met een ' Ben je serieus? ' blik en ik lachte. I love food. He has to deal with it. Ik nam het ijsje aan.

'' Dat is dan vijf euro vijfendertig '' Zei de man. Ik pakte mijn beurs al maar Niall stopte me.

'' Niet deze keer, princess '' Zei hij met een knipoog. Ik gaf hem een kleine duw. We liepen naar huis, nog genietend van ons ijsje. Thuis aangekomen pakte ik meteen mijn spullen in. Wat moest je meenemen voor een slaapfeestje met alleen maar jongens? Wat voor pyjama? Ik had alleen maar mijn oude Hello Kitty slaap short maar dat kon ik niet aan doen. Ik keek in de grote kast. Er lag een zwart shirt van Niall. Hij rook heerlijk. Ik pakte hem en stopte hem in mijn tas. Snel haalde ik ook mijn tandeborstel, nieuwe kleren, haarborstel, een lievelingsboek, telefoon... Dat was alles toch ongeveer? Ik liep naar onder. Niall was al klaar en stond op te wachten.

'' Klaar, princess? ''

Ik knikte en we liepen samen naar Calums huis. Ik kreeg een berichtje. Van Luke.

Van: Lukee

Hey! Komen jullie nog? We hebben alles klaar (: x

Snel stuurde ik iets terug.

Aan: Lukee

Yess I'm on my way with Niall! xo

Niall keek over mijn schouder mee.

'' Hoezo geef je hem een ' xo ' ? ''

'' Omdat hij me een ' x ' gaf. Ik ben heel erg sociaal Niall ''

'' Nou, geef hem maar geen rare gedachtes '' Zei Niall en gaf me een kus op mijn wang.

'' I won't Niall. I only love you '' Zei ik en we waren aangekomen bij Calum's huis. Calum had een heel groot huis.

'' Wow, dat is een groot huis '' Zei ik.

Niall knikte. '' Zijn ouders zijn zakenmensen. Daarom ''

Ik belde aan. Calum's vrolijke gezicht begroette ons. '' Niall, Georgie! Come in! De jongens en ik waren al op jullie aan het wachten! ''

We liepen binnen. In de grote woonkamer waren de banken weggeschoven en er lagen allemaal matrassen op de grond voor het grote break beeld TV. Michael, Ashton en Luke zaten er al.

'' Niaaal! '' Riep Ashton en rende op hem af. Daarna kwam hij naar mij en sprong bijna op mijn rug. '' Georgieeee! '' Riep hij.

'' Ashton! '' Zei ik en legde mijn tas op de grond. '' Hi boys! '' Zei ik tegen de anderen.

'' Hey Georgiee! '' Zeiden ze en gingen alle vier op de matrassen zitten.

'' Zo, welke film wil je kijken? '' Vroeg Luke en glimlachte naar me. Niall ging ook op de matrassen zitten.

'' Welke films hebben jullie? '' Vroeg Niall.

'' Euh.. She's The Man, Love Actually, Titanic, Mean Girls, Easy A... ''

'' Easy A, Doe Easy A op! '' Gilde ik en propte mezelf tussen Niall en Luke. Calum zette de dvd op en we begonnen te kijken. Easy A was serieus mijn lievelingsfilm. Ik was geconcentreed naar de film aan het kijken totdat Luke iets vroeg.

'' Iemand popcorn, chips of wat te drinken! '' Vroeg hij.

'' Ja! '' Riep iedereen doorelkaar.

'' Oke, oke, rustig wat willen jullie? '' Luke lachte. Even later had Luke alles.

'' Dus, ik moet popcorn maken en chips halen. En dus wil Calum cola, Niall ook een cola, Ashton sinas, Michael Seven up en Georgie ook een seven up? ''

Ik knikte. '' Goed onthouden Lukey! ''

'' Goed. Zet de film op pauze, ik wil niets missen! '' Zei hij voordat hij de grote, moderne keuken in rende.

Niall zette de film op pauze voor Luke.

'' Hey. Hoe werd jullie band eigenlijk gevormd? '' Vroeg ik.

'' Nou, we vonden elkaar door YouTube '' Ashton grijnsde

'' Jep. Ashton kon goed drums spelen. Michael, Luke en ik kunnen gitaar spelen '' Zei Calum.

'' En Luke en Calum zingen het meeste '' Zei Michael. Daarna kwam Luke binnen met het eten en drinken.

'' Alsjeblieft! '' Zei hij als hij iedereen het juiste drankje gaf.

'' Now let's watch the movie! '' Zei Michael en zette de film weer verder. We keken de film verder tot hij helemaal was afgekeken.

'' Pfoee.. Ik ben moe! '' Gaapte Calum.

'' Nee, nee, nee! Niet slapen! '' Zei Niall.

'' Wat gaan we dan doen? '' Vroeg Luke en gooide een kussen naar hem.

'' Een spel? '' Vroeg Niall. Niemand wist iets.

'' Ik heb wel een idee '' Zei ik en grijnsde vals.

'' Wat dan? '' Vroegen de anderen.

'' Let's play Murder In The Dark ''

~×~

:OOO updateee! What will happen in murder in the dark? Wat is murder in the dark??!! Morgen verzorging pw, dus misschien morgen avond of de dag erna een update! Ben blij dat sommige mensen het boek leuk vinden! Misschien een reactie of vote? (:

Also follow me on instagram: socuteasabutton / 1dworldimagines

follow me on twitter: @hipstamichxel

kik me: hipstamichxel

Any other social thing? idk no, e mail? lol

Ily my honeypie's ! xxxx

ps. 5sos is just random ^^ I just love them!

Summer Is Love {  N.H.  }  > DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu