Zo, ik ben eruit! Het spijt me als ik je niet heb gepakt, niet boos worden! Er komen denk ik wel meer auditie's (: Zo, in dit hoofdstuk komt het nieuwe meisje waar Niall tegen op is gebotst. Dat is.....
Sannii !
Gefeliciteerd (: Ik koos je omdat je vaak lieve berichtjes stuurt! In het verhaal ga ik je Alex noemen, aangezien je dat liever wilt. Anderen, niet getreurt. En als je voor Liam of Louis heb gekozen... Hopen maar en wachten tot het volgende hoofdstuk. -xx-
~×~
NIALL'S POV.
'' Ik ben Niall '' Zei ik en stak mijn hand uit. Het meisje glimlachte.
'' Alexandra. Maar zeg maar Alex ''
Ik gaf haar de papieren terug die ik bijelkaar heb verzamelt. Alex. Dat is best een mooie naam. Ze had bruin-groene ogen en bruin haar.
'' Sorry dat ik tegen je aanbotste, soms kan ik zo'n .. ''
'' Kluns zijn? Ja, dat heb ik vaak '' Ze lachte alweer. '' Maar ehm.. Niall? Ik heb dalijk een belangrijke casting. Misschien zie ik je later wel? ''
'' Oh ja, eh tuurlijk! Succes! '' Zei ik en zwaaide haar achterna. Wauw. Alex. Haar naam was Alex. Ze leek me echt een leuk meisje. Ik liep de hoek om, rustiger en denkend aan haar. Ik besloot maar om even naar Calum toe te gaan. Wat bij te praten en stuff. Ik liep langzaam naar zijn huis en belde aan. Hij maakte open.
'' Niall? Hey, hoe gaat het? '' Hij keek een beetje zenuwachtig.
Ik lachte. '' Hmm, gaat wel beter ''
'' Wil je euhm.. binnenkomen? ''
'' Ja, graag '' Ik stapte binnen en liep naar de woonkamer. We gingen allebei op de bank zitten, TV kijken. Calum had een herhaling van de VMA's opstaan.
'' Hoe is het met jullie band? '' Vroeg ik, om de stilte te breken.
'' Goed. We oefenen wel nog een paar keer in de week ''
'' Jullie zijn echt goed ''
'' Maar nog lang niet goed om daar op te treden '' Calum lachte en wees naar de TV.
'' Jullie komen er wel nog '' Zei ik, en dat meende ik. Deze jongens verdiende het echt. Ze waren meer dan een school bandje, dat zeg je ook.
'' En hoe is het met jou en.. Georgie? '' Calum fluisterde haar naam. Even, heel even dacht ik aan haar naam. Haar bruine haren. Haar blauwe ogen en haar lach. Maar snel verzette ik me ertegen.
'' Het is euh.. Uit. Maar het is beter zo ''
'' Oh, sorry man i- ''
'' Nee, het is oke, echt waar. We waren gewoon niet voorbestemd ofzoiets '' Zei ik.
'' Ben je over haar heen? ''
'' Ik denk het.. Ik bedoel, ik heb onderweg naar jou een meisje ontmoet ''
Calum grijnsde. '' Een meisje? Je bent zeker tegen haar aangelopen, haha! ''
Ik lachte omdat Calum precies zei in zijn sarcasme wat er gebeurde. '' Nou, precies zoals je het zegt. Precies ''
'' Wat? Ben je tegen haar aangelopen? ''
Ik knikte waarop Calum in een lach uitbarstte. '' Je bent echt een sul, Niall, echt. En... Hoe zag ze eruit? ''
Ik dacht nog een keer aan Alex. '' Ze had bruin haar en hele mooie bruin groene ogen, man. Ze was opweg naar een casting ofzo. Maar ze zei tegen me dat ze me wel later zag ''
'' Dus, je hebt haar nummer? ''
Ik keek hem niet begrijpend aan.
'' Gast. Ze zegt tegen je dat ze je later zou zien en je vraagt haar nummer niet? ''
En hij had een punt. Shit. Hij had gelijk! Waar zou ik haar ontmoeten dan? Misschien wel nooit meer!
'' Ga dan '' Zei Calum en duwde me zowat de deur uit. '' Before she's gone ''
Ik stond op straat en bedacht me waar ze kon zijn. Een casting had ze. Het enigste wat ik kon bedenken was het casting bureau hier in Mullingar! Ik rende er naartoe. Eindelijk daar las ik op een auditie bord namen van de deelnemers. Daar, daar stond haar naam, Alex! Ze had precies op dit moment die casting. Ik ging rustig wachten in de wachtkamer, totdat ze terug kwam.
Na een half uur ging de deur open en kwam ze binnen met een script in haar handen en een verbaasde blik.
'' Niall? ''
Ik lachte. '' ehm ja. Sorry, ik wil je niet stalken maar... ''
'' Maar? ''
'' Ik eh.. Heb je nummer nog niet '' Ik haalde een hand door mijn haar.
'' Echt niet? Sorry, zo stom van me! '' Alex lachte en pakte een papiertje en schreef haar nummer erop.
'' Ben je helemaal hier naartoe gekomen voor mijn nummer? ''
Ik bloosde.
'' Maakt niet uit hoor '' Ze pakte haar tas en liep met me mee naar de uitgang. We liepen richting een restaurantje.
'' En, waarvoor deed je een casting? '' Vroeg ik.
'' Voor een nieuwe film ''
'' Ben je een actrice? ''
'' Nou ja, nee. Maar ik wil er graag een worden ''
'' Ik weet zeker dat je het word ''
'' Hoe weet je dat? '' Ze keek me aan.
'' Als mensen heel graag iets willen, en ervoor vechten, krijgen ze dat ''
'' Hmm... Misschien heb je wel gelijk ''
'' Geloof me maar, ik heb gelijk ''
Ze keek me weer aan, met een glinstering in haar ogen. '' We hadden geen goed begin, vond je niet? ''
Ik knikte. '' Overnieuw beginnen dan? ''
Ze lachte, waarop ik mijn hand uitstak. '' Ik ben Niall, aangenaam ''
'' Alex, nice to meet you! ''
~×~
Hi guys, sorry voor de late update maar ik ben ziek. dus ja. sorry xd. xx
JE LEEST
Summer Is Love { N.H. } > Dutch
FanfictionGeorgie is een normaal meisje van 17 met een liefde voor muziek. Tot haar grootste ergenis sturen haar ouders haar de hele zomer naar een zomerkamp. Overleven is onmogelijk dus zal Georgie enkele vriendschappen overwegen. Zo komt ze de aardige Nial...