GEORGIE'S POV.
Niall pakte mijn hand en samen renden we een trap op. '' Dat we niet gewonnen hadden! '' Ik lachte.
'' Inderdaad. Volgens mij hadden ze die jury gewoon omgekocht! '' Niall maakte een deur open en we waren op het dak van gebouw. Het was prachtig.
'' We hadden gewoon het best gedanst van allebei! '' Niall pakte mijn hand en draaide me rond. Ik voel zijn hand op mijn rug en samen dansen we nog stilletjes, op het platte dak. Ik laat mijn hoofd rusten op Niall's borst. Heerlijk.
'' Ik vond het best leuk '' Zei Niall, terwijl we nog danseden, maar gewoon heel langzaam.
Ik knikte.
'' Waar is Luke? ''
Ik zuchtte. '' Hij kon niet, iets met een verjaardag ofzo ''
'' Da's naar. ''
'' Maakt niet zoveel uit. Luke is maar een vriend ''
Niall gaf geen antwoord. Ik maakte me los van zijn grip.
'' Je gelooft me niet he '' Zei ik zachtjes, kijkend in zijn ogen. Ik voelde me een beetje gekwets, ik dacht dat alles weer terug bij het oude was.
'' Georgie ik... '' Begon Niall maar ik luisterde al niet meer. Ik draaide me om, weg van hem om weer naar onder te gaan. Hoe kon ik zo stom zijn en denken dat alles weer goed was? Ik draaide me nog één keer naar hem en deed een stap naar hem toe.
'' Weetje Niall? In het begin mocht ik je zo graag, ik denk graag te veel. Kamp was vreselijk, dat was wat ik in het begin dacht. Maar toen ik iedereen daar ontmoette, en jou. Weetje uberhaupt wel hoe veel ik om je geef, Niall? '' Tranen prikte in mijn ogen.
'' Georgie, luister eve- ''
'' Nee, Niall, luister jij! Na alles, alles wat er is gebeurt bleef ik van je houden! Gewoon omdat ik niet kan stoppen en omdat jij altijd er was. Misschien... Misschien horen we niet bijelkaar. Weet je wat? Laat het maar zitten. Ik zal we- ''
Deze keer was ik de gene die mijn zin niet kon uitspreken. Ik werd gestopt door Niall, de zijn lippen op de mijne plantte. Ik beantwoordde hem, het voelde zo vertrouwd. Nadat ik hem zachtjes wegduwde keek ik hem aan. '' Wat... Waarom? ''
'' Georgie, jij bent het beste wat me ooit is overkomen. Ik houd van je, zoveel, je kunt het niet voorstellen. Nadat we ruzie hadden kon ik alleen maar aan jou denken, oke? Ik schreef liedjes over je, Georgie, ik was mezelf helemaal niet meer. Je maakt mr gek weet je dat? Ik hou gewoon van je, Georgie. '' Fluisterde hij en keek me diep in mijn ogen.
'' Ik hou ook van jou, Niall '' Fluisterde ik.
'' Laten we nooit ruzie maken, oke? '' Niall lachte.
'' Dat is niet te verkomen. Maar laten het proberen ''
We keken samen nog naar de donkerblauwe hemel. Niall sloeg een arm over me heen en ik liet mijn hoofd rustten op zijn schouder. Alles was nu perfect.
'' Georgie? '' Niall verplaatste zich en zakte door zijn knieën. Hij voelde in zijn zakken en haalde er een doosje uit.
Ik keek hem met grote ogen aan.
'' Dit ziet er raar uit maar ik moet het gewoon doen. Georgina Parker, ik weet het zeker nu. Jij bent het meisje waarmee ik verder wil. Ik hou van je en dat zal nooit stoppen.. '' Niall maakte het doosje open en ik zag de mooiste zilveren ring met een klein zirkonia steentje. Hij stond op en schoof de ring om mijn vinger.
'' Niall we zijn veels... ''
Hij lachte. '' Dat weet ik, ik vraag je ook niet om met me te trouwen. Nog niet dan '' Hij knipoogde.
'' Maar wat is het dan? '' Vroeg ik.
'' Dit, is een promise ring. Je beloofd hierbij heilig dat we altijd samen zullen blijven. Een trouwring is goud, een promise ring is zilver. ''
'' Niall, de ring is prachtig.. '' Ik keek erna.
'' Oke, nu zeg mij na ''
'' Ik Georgie Parker, zal altijd bij Niall zijn, van hem houden totdat hij haar ten huwelijk gaat vragen ''
Ik herhaalde Niall precies. Alles was perfect. We keken allebei weer naar de hemel.
'' Ooit zul je een gouden ring van me krijgen '' Zei Niall.
Ik lachte en stond op. '' I'll wait. Maar nu, moet ik gaan voordat mijn moeder de FBI belt ''
'' Ik blijf nog even hier '' zegt Niall en geeft me een kus. Ik loop naar de uitgang tot Niall mijn naam roept.
'' Georgie? ''
'' Ja, Niall? ''
'' Wil je m'n vriendin zijn? '' Zegt hij simpel, nog steeds kijkend naar zijn uitzicht. en ik lachte en liep verder naar de uitgang. Voordat ik de deur achter me dicht deed zei ik nog één ding.
'' Ik dacht dat je het nooit zou vragen, Horan. En ja, ik wil je vriendin zijn ''
~×~
Yaaaaaaaayyyyy update! Het is bijna afgelopen! Nog 2 hoofdstukken, een epiloog, en dan de extra hoofdstukken van Tirza, Julia en nog een mini comeback van Alex!
Lezen jullie m'n nieuwe boek '' Give Me Love '' al? Je zou me supeeeer blij maken als je dat deed :D Anyway, loveyou guysss xxxxx
JE LEEST
Summer Is Love { N.H. } > Dutch
FanfictionGeorgie is een normaal meisje van 17 met een liefde voor muziek. Tot haar grootste ergenis sturen haar ouders haar de hele zomer naar een zomerkamp. Overleven is onmogelijk dus zal Georgie enkele vriendschappen overwegen. Zo komt ze de aardige Nial...