Hoofdstuk 21 - Als Vrienden

1.2K 59 1
                                    

LIAM'S POV.

Ik werd vroeg in de ochtend wakker. Ik was wel blij. Tawi moch terug naar kamp! Ik heb gisteren met haar geskyped en vertelt over Georgie en Niall. Ze mocht van mij zolang bij mij in de hut blijven en zo vond het geen probleem. En Louis ging mee Tawi halen. In iedergeval, dat hoop ik. Ik stuurde hem snel een sms'je.

Aan: Louis

Hey, kom je nog mee Tawi halen?

Hopelijk is hij al wakker. Louis kennede, is hij een slaapkop. Maar verrasend genoeg kreeg ik al snel een antwoord terug.

Van: Louis

Eh, ik kan niet mee, feelin' sick

Hij voelt zich ziek. Opeens? Dit was zeker een smoesje! Louis is wakker dat is zeker. Ik pakte mijn autosleutels, mijn zonnebril en jacket. Ik sloot de deur achter me en lieo naar Louis' hut. Onderweg kwam ik Jason tegen.

'' Morgen Liam. Waar ga jij naar toe? '' Vroeg hij als hij me vriendelijk aankeek.

'' Oh ehm, ik gs Louis. We gaan Tawi halen van het ziekenhuis ''

'' Dat is wel niet de bedoeling, he? Alleen voor deze keer zie ik het tussen de vingers '' Jason glimlachte.

'' Dankje '' Zei ik en liep verder naar Louis toe. Toen ik er was klopte ik op het raam. Geen antwoord. Ik bonsde er nog harder op.

'' Louis? Louis ik weet dat je er bent. Maak open! ''

Na een minuut ging de deur toch open. Ik liep naar binnen. Louis was al aangekleed en al en was aan het lezen. Hij had een bril op.

'' Hey '' Zei ik al is naast hem ging zitten. Hij knikte alleen maar, nog steeds lezend in zijn boek.

'' Louis? '' Zei ik en ik zwaaide voor zijn ogen. Louis legde zijn boek weg en deed zijn bril af.

'' Wat is er Liam? '' Hij keek op.

'' Ga je nou mee? '' Vroeg ik. Louis stond op, met zijn haden stressend in zijn haren.

'' Liam ik... Ik weet het niet oke? '' Hij liep rondjes in de kamer. '' Ik wil wel mee, maar ik kan het gewoon niet. Ik kan haar niet.. Zien ''

'' Het gaat om Tawi he? '' Vroeg ik. Louis knikte en ging naast me zitten op de bank.

'' Ik hou nog steeds van haar. Maar zij niet meer van mij. Ik vertrouw haar, ze weet wel wat ze aan het doen is. Daarom moet ik van haar af, snap je? Ik wil niet alweer op haar verliefd worden, als ik haar weer zie ''

'' Ik begrijp het Lou. Maar ooit moet je haar weer zien. En je hebt nog wat uit te leggn aan haar '' Ik keek hem aan met een opmoedige glimlach.

'' Weet ik.. '' Zuchtte hij.

'' Ga je dan mee? '' Maar Louis schudde zijn hoofd. '' Alsjeblieft Louis? Ik wil niet alleen! '' Riep ik. Louis keek bedenkelijk.

'' Oke dan. Maar alleen omdat je mijn vriend bent '' Zei hij en pakte zijn zonnebril. We liepen naar mijn auto. Ik zette de radio aan en we reden al snel de auto baan op. Het was een stil, maar dan prettig stil.

'' Je houd van Georgie he '' Vroeg Louis opeens. Die vraag had ik niet verwacht.

'' Hoe.. Hoe weet jij dat? ''

Louis grijnsde en keek vooruit. '' Ik kan het in je ogen zien. Elke keer als je met haar praat of bent. Of de manier hoe je kijkt naar haar ''

" Ik weet het ook niet. Maar Niall is met Georgie. Georgie en ik zijn nu gewoon.. Vrienden. En daar ben ik wel oké mee ''

Summer Is Love {  N.H.  }  > DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu