GEORGIE'S POV.
Hoe kon dit gebeuren? Ik zat hier nu op een bankje, op het het vliegveld. Ik zou met Niall naar Ierland gaan, en nu dit.. Wat dacht ik ook eigenlijk? Ik lachte mezelf sarcastisch uit. Dacht je nou echt dat je zomaar met een jongen naar Ierland kon, Georgie? Alle jongens zijn hetzelfde. Zelfs Niall. Opeens hoorde ik mijn telefoon afgaan. Liam. Snel nam ik op.
'' Hey, Georgie! '' Hoorde ik Liam's opgewekte stem.
'' Hi Liam! ''
'' Hoe is het? Ben je al op Ierland? ''
'' Het gaat.. goed met me '' Loog ik. '' en nee, ik ben nog steeds op het vliegveld ''
'' Great! Hoe is het met Niall? ''
'' Niall? Oh ehm, goed.. denk ik ''
'' Georgie? Is er iets? '' Bij het horen van Liam's lieve stem voelde ik tranen prikken.
Ik snifte. '' Nee hoor, alles.. oke. ''
'' Georgie, als er iets is moet me het zeggen. Je kunt me vertrouwen. Is er iets gebeurt? ''
'' N-Niall en ik.. H-hij werd boos.. Alleen maar om iets o-onbenulligs! '' Stotterde ik.
'' Ben je nu alleen? Zonder Niall? ''
'' Ja ''
'' Georgie, het komt goed, I promise ''
Ik nam adem. Liam maakte alles weer een beetje oke. '' En, hoe gaat het met jou en de rest? ''
'' Oh, het gaat wel oke. Ik mis jou alleen heel erg ''
Ik glimlachte. '' Mis jou ook Li. Hoe gaat het met Zayn en Lou? ''
'' Ik denk dat Louis nog een beetje down is over Tawi. ''
'' Hmm.. Poor guy ''
'' Ja, weet ik. Maar met de rest gaat het prima! Zayn en zo'n meisje, Perrie zijn zo cute samen! ''
'' Is Zayn verliefd? '' Ik lachte.
'' Hij wil het alleen niet toegeven haha, maar ik denk het wel! ''
'' Aw, ik gun het hem. En Perrie lijkt me een lief meisje. Maar, is er nog nieuws over Tawi? ''
'' Ja! Helemaal vergeten! Tawi mag naar huis! ''
'' Wat? Echt? '' Vroeg ik, vol ongeloof.
'' Ja. Maar wel met krukken ''
'' Haha, ik zie haar al! Wanneer mag ze? ''
'' Ik ga haar morgen halen ''
Zou ik morgen nog hier zijn? Dan kon ik mee. Maar dit met Niall.. '' Awesome! '' Zei ik.
'' Maar hey Georgie ik moet gaan, Louis is hi- ''
" GEORGIE!!! '' Hoorde ik Louis Liam onderbreken.
Ik lachte. '' Louis! ''
'' Georgie, ik mis je. Wanneer kom je terug? '' Vroeg hij als een klein kind.
'' Ehm, weet ik niet Lou. Maar ik mis jou ook! ''
'' Georgie, ik eh, moet gaan. En Louis ook! '' Hoorde ik Liam.
'' Oke, dag jongens! Kisses! ''
'' Dag Georgie! '' Zeiden Louis en Liam en ik hing op. Ik legde mijn telefoon weg en staarde voor me uit. Opeens hoorde ik een vrouwenstem een bericht oplezen.
'' Vlucht 45 naar Ierland, Mullingar heeft vertraging. Blijf alstublieft wachten. Dank U wel ''
Vertraging? Echt waar? Misschien moest ik het niet te serieus nemen. Misschien was het niet Niall's schuld. Ik wilde het goed gaan maken. Ik stond op, en liep naar het restaurantje waar Niall en ik zaten. Ik keek naar binnen, maar de plek was leeg. Niall was er niet.
JE LEEST
Summer Is Love { N.H. } > Dutch
FanfictionGeorgie is een normaal meisje van 17 met een liefde voor muziek. Tot haar grootste ergenis sturen haar ouders haar de hele zomer naar een zomerkamp. Overleven is onmogelijk dus zal Georgie enkele vriendschappen overwegen. Zo komt ze de aardige Nial...