GEORGIE'S POV.
Ik denk dat ik in slaap ben gevallen want ik lig op de grond.
Ik rek me uit en gaap. Waar ben ik?
Het is donker en ik kan bijna niets zien. Ik kan mensen horen praten.
'' Wat gaan we met haar doen? '' Hoorde ik een jongen fluisteren.
'' Laat haar nu even, we hebben haar nodig.. ''
'' Waarvoor nodig Harry? Dit gaat te ver! ''
'' Schreeuw niet zo Calum, ik heb al een plan. Wacht, misschien is ze wakker.. '' En opeens ging de deur open.
Ik deed snel alsof ik sliep.
'' Calum, ga naar de anderen. '' Zei hij en ik hoorde voetstappen die weg gingen.
'' Kleine, kleine Georgina.. '' Hoorde ik Harry fluisteren. Hij haalde een hand zachtjes door mijn haar.
Ik probeerde rustig te ademen.
'' Je weet niet waar je in belandt bent.. '' Ging hij verder.
'' We moeten oppassen voor Niall ''
Ik draaide me voorzichtig om en opende langzaam mijn ogen.
'' Ook hallo, slaapster '' Zei hij en grijnsde.
'' Hoeze moeten we oppassen voor Niall? '' Vrpeg ik en sloeg zijn hand van mijn arm af.
'' Oh. Zomaar. Maak jij je maar geen druk. Hij zal je toch niet vinden. ''
'' Nee, Harry asjeblieft, laat me gaan! '' Zei ik en keek hem smekend aan.
'' Houd verdomme op met die ogen, Georgina! '' Schreeuwde Harry en keek weg.
'' Asjeblieft.. '' fluisterde ik.
" En het meisje kwijtraken waar mijn vijand, Niall Horan, op aast? Echt niet. Je blijft bij mij Georgina. Of je het nou wilt of niet. '' Zei hij, de laatste woorden fluisterend voor dat hij weg liep en me weer opsloot.
NIALL'S POV.
Fijn. Georgie is weg. Waarschijnlijk door Harry. Wat moet ik nu doen? Ik vertrouwde Zayn. Hij had op haar moeten passen. Nu heeft hij haar. Nu moet het ergste komen..
'' Niall, Zayn wilt je spreken. '' Zei Daniel.
Ik knikte.
'' Hey '' Zayn kwam binnen.
'' Je bent haar kwijt geraakt. '' Ik kwam meteen ter zake.
'' Niall, ik wist het niet! ''
'' Ik vertrouwde je Zayn. Waarom gingen jullie niet samen! ''
'' Niall Ik wild- ''
'' Nee Zayn. Ik vroeg je iets. En je liet haar alleen gaan! Je weet dat het te gevaarlijk is! ''
'' Waarom is ze zo belangrijk Niall? Belangrijk dan je beste vriend! '' Schreeuwde Zayn.
'' Waarom? Waarom ze belangrijk is? Dat meisje is me leven, Malik. '' siste ik als ik hem tegen de muur duwde. Ik liet hem los.
'' Oke. Ik begrijp het. '' Zei hij en liep weg.
Ik had ruzie met mijn beste vriend.
LIAM'S POV.
" Hallo? Is hier iemand? Kate? '' Riep ik. Ik was opzoek naar de laatste deelnemers. Jason was aan het wachten op iedereen, voor de uitreiking. Ik hoorde een meisje gillen.
Ik duwde tegen een deur aan. Hij zat klem maar ik kreeg hem open. Ik zag een meisje met bruin haar en de mooiste blauwe ogen zitten, alleen in het donker.
Ik rende naar haar toe en ze begon te huilen.
'' Ik ben gewoon opg-gesloten hier en niemand die er was! '' huilde ze.
'' Ssshh maar, alles komt goed '' Zei ik een hield haar hoofd tegen mijn borst.
Ze stopte met huilen. '' W-wie ben je eigenlijk? '' Vroeg ze.
'' Liam. '' Zei ik en lachte.
'' Georgie. ''
'' Een mooie naam voor een mooi meisje. '' Zei ik en ze lachte.
'' Dankje ''
'' Kom, laten we gaan naar de uitreiking '' Georgie knikte en liep met me mee.
'' Georgie, Liam! Daar zijn jullie! Oke, laten we beginnen met de uitreiking.. '' Zei Jason en maakte de envelop open.
'' Het team van Liam heeft gewonnen! '' Riep hij en iedereen begon te klappen.
'' Oke de prijzen van de teamgenoten van Liam is een lekker barbeque feestje! '' Iedereen kreunde jaloers. Die moesten het maar doen met de aardappelen en boontjes van de kamp kantine.
'' Maar de prijs van de Captain is een diner voor hem en een persoon naar keuze in een Luxe hotel! Gefeliciteerd. '' De mensen klapten beleefd en een paar meisjes knipoogden naar me. Ik bloosde.
'' En Liam, wie kies je? '' Vroeg Jason.
Ik sloeg een arm over Georgie's schouder.
'' Ik kies voor deze mooie meid '' Zei Ik en lachte naar Georgie.
'' Dat is dan geregeld! '' Zei Jason. '' Zorg dat je om half 9 klaar staat bij de ophaalplaats. Iedereen, jullie hebben nu vrijetijd! ''
Iedereen liep weg naar hun hut, of die van Harry, om te profiteren van de barbeque.
'' Dankje, dat je me koos '' Zei Georgie en keek naar de grond.
Ik tilde haar kin op zodat ik in haar mooie ogen kon kijken. Er stonden tranen in.
'' He, niet huilen. Kom laten we wat wandelen. '' Zei ik en pakte haar hand.
Samen liepen we hand in hand naar het meer. We gingen op de grond zitten. Georgie pakte wat steentjes en gooide die in het water.
'' Ik had nooit naar dit kamp moeten komen. Of ja, mijn moeder stuurde me hierheen. Ik had ook in New York kunnen zitten, bij een vriendin. '' Zei ze, terwijl ze nog een steen gooide.
'' Nou, als je niet naar dit kamp kwam, had ik je nooit omtmoet. '' Zei ik.
Ze bloosde. '' Maar dit is echt een raar kamp.. ''
Ik knikte. '' Maar wie sloot je nu op? '' Vroeg ik.
'' Een jongen.. Harry volgens mij. ''
'' Waarom? ''
'' Ik weet het niet. Ik was speciaal of zoiets. ''
'' Oh. '' Zei ik alleen maar. '' Heb je ook vrienden in dit kamp? ''
Ze knikte. '' Tawi, een Brits meisje dat ik in de bus heb leren kennen. En Niall. Hij is Iers. ''
'' Zijn die wel een beetje aardig? ''
'' Ja. Heel erg. Maar nu ben jij ook mijn vriend. ''
Ik glimlachte naar haar. '' Echt? ''
'' Ja. Jij bent ook heel aardig tegen me. '' Zei ze en gaapte.
Ze legde haar hoofd tegen mijn schouder. Ik moet toegeven, het voelde best fijn.
Kon ik haar maar alles vertellen. Wat er hier gebeurde. Want ze had gelijk. Dit is een raar kamp...
~×~
:) xx
JE LEEST
Summer Is Love { N.H. } > Dutch
Fiksi PenggemarGeorgie is een normaal meisje van 17 met een liefde voor muziek. Tot haar grootste ergenis sturen haar ouders haar de hele zomer naar een zomerkamp. Overleven is onmogelijk dus zal Georgie enkele vriendschappen overwegen. Zo komt ze de aardige Nial...