Epiloog

907 59 7
                                    

Drie jaar later.

GEORGIE'S POV.

'' How it goes, but I know, that I won't forget her, ''

Tawi en ik gaan helemaal los op het liedje Best Song Ever van One Direction. Achter ons horen we luid gejoel van meisjes die helemaal gek gaan als ze Zayn's high note horen op het einde van het liedje. Zelf juigen we natuurlijk ook me.

'' Thank you, Adelaide! You were the best! '' roept Liam in de microfoon en ze buigen alle vijf. Opeens voel ik een hand op mijn schouder. Ik draai me om.

'' Um, zijn jullie niet de vriendinnen van One Direction? '' een meisje met blond haar in een 1Dmerch shirt kijkt ons hoopvol aan. Ik glimlach lief naar en haar en tik Tawi aan, die zich meteen omdraait.

'' Oh, hey! '' zegt Tawi en het meisje krijgt bijna een hartaanval.

'' M-mag ik een foto m-met jullie? '' ze kijkt ons aan.

'' Natuurlijk, kom hier. '' We slaan een arm om haar schouder en maken een paar selfie's.

'' Bedankt! Mijn vriendinnen gaan gek worden als ze deze foto's zien! Ik ga ze meteen op twitter zetten! ''

'' Zullen we je dan meteen volgen? '' vraagt Tawi lief.

Het meisje kijkt met geschrokken ogen ons aan. '' Meen je dat? ''

Ik lach. '' Tuurlijk! Wat is je twitter? ''

Het meisje geeft ons haar twitter en we volgen haar direct.

'' Heel erg bedankt! '' ze geeft ons een knuffel en verdwijnt dan in de crowd.

Tawi en ik lopen de trap op, backstage. We laten onze pasjes aan de beveiliging zien die al meteen lacht.

'' Tawi, Georgie, ik weet heus wel wie jullie zijn. Loop maar snel door, iedereen kent jullie! ''

Verbaasd lopen Tawi en ik door. Tawi gooit haar armen in de lucht en gilt zachtjes. '' Ik kan dit nog steeds niet geloven! ''

Ik zucht. '' Ik ook niet, ze zijn al zo groot! Ik bedoel, dit is het einde van hun tweede tour! ''

Ik glimlach bij de gedachte aan vroeger. Zayn had hen allemaal opgegeven voor de XFactor. Natuurlijk was de helft er helemaal tegen. Maar toch gingen ze verder, ze deden allemaal induvidueel auditie. Op het einde, kwamen ze alle vijf bijelkaar als Boyband, maar jammer genoeg wonnen ze niet de show. Op de een of andere rare manier besloten de fans van One Direction, toch nog door te zetten en juist door hen werd One Direction daar groot van.

Het verhaal van Tawi en Harry ging bijna zonder problemen. Na wat issues met Louis hebben ze het verleden achter hen gelaten en zijn ze nu beste vrienden. Harry en Tawi zijn heel gelukkig samen.

Ook met Liam en Thirza gaat het super. Ondanks dat Thirza niet mee mocht met de tour, bleven ze veel contact houden via Skype. Ook heb ik tussen het een of andere gehoort dat Liam een verlovings ring heeft gekocht voor een zeker iemand... stay tuned.

Louis en Julia hebben na wat enkele kleine ruzietjes het heel fijn samen. Na twee jaar daten heeft Louis Julia gevraagt om haar hand, en nu zijn ze samen bezig om de bruiloft te plannen ergens in de zomer. Louis is nog nooit zo gelukkig geweest als nu, samen met zijn Julia.

Zayn en Perrie zijn al getrouwt en Zayn is hartstikke gelukkig. Hij houd van zijn vrouw, zijn werk en de jongens. Ook de fans van Little Mix zijn blij met de beslissing, want in het begin was Perrie nog aan het twijfelen over de trouwerij. Gelukkig heeft Zayn haar kunnen overhalen, want inderdaad. Dit was de beste beslissing die Zayn ook kon nemen - na de jongens opgeven voor de XFactor, of course. Want eigenlijk, komt dit allemaal door Zayn. We zouden hem moeten bedanken.

Summer Is Love {  N.H.  }  > DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu