Hoofdstuk 15 - Can't Ignore My Feelings

1.4K 68 4
                                    

NIALL'S POV.

We waren aangekomen bij de kamer die ik huurde. Georgie had haar spullen al gepakt. Ze gooide haar tas in een hoek.

'' Je had eigenlijk nog op kamp moeten zijn '' Zei ik.

Ze grijnsde. '' Jij ook ''

'' Maar ik heb me afgemeld. Jij niet ''

'' Oops. Shit happens. '' Ze haalde een hand door haar bruine haar.

'' Waarom wilde je mee? ''

'' Ik wil bij jou zijn. En nu ga ik m'n tanden poetsen '' Zei ze en gaf me een kus op mijn wang wanneer ze voorbij liep.

Dit is waarom ik van haar hou. Ze kan soms zo makkelijk zijn, zo relaxed. We konden gewoon samen films kijken met eten ofzo.

'' Niall? '' Riep Georgie vanuit de badkamer.

'' Ja? ''

'' Ik ga douchen. Kun jij m'n tas even pakken? ''

'' Sure '' Zei ik en gaf haar haar tas.

'' Thanks honeypie '' Zei ze en glimlachte naar me.

Ik lachte. She was perfect.

Ik liep naar mijn tas en pakte een joggingsbroek aan en trok mijn shirt uit. Ik zette de tv aan en begon wat te zappen. Op een of andere zender stond ' Friends With Benefits ' op en ik liet hem opstaan. Dit was tenminste iets goeds.

Plotseling hoorde ik gezoem. Ik pakte mijn telefoon maar er waren geen notificaties. Ik keek naast me en zag Georgie's telefoon liggen op het bed. Het knipperlichtje stond rood en ging de hele tijd aan en uit. Ze had wel veel berichten..

Ik kon het niet laten en unlockte hem.

2 Calls from Louis

1 Call from Zayn

2 Calls from Unknown Number

3 Calls from Liam

Waarom kreeg ze zoveel calls? 3 van Liam? Ik begreep wel dat ze allemaal bezorgd waren maar zo erg? Er waren ook messages. Eigenlijk mocht ik ze niet lezen. Maar ze was toch aan het douchen. Het maakte niets uit, toch? Snel maakte ik de eerste twee van Louis open.

Van: Louis

Georgie, waar ben je? xL

Van: Louis

Georgie, neem je telefoon op! Waar ben je?!

Dat was zeker vanmiddag. Aw, Louis is bezorgd. Snel maakte ik die van Zayn open.

Van: Zayn

Georgie, waar ben je? Iedereen is je aan het zoeken. Answer me! xx

Ik wilde die van Liam ook lezen maar ik hoorde Georgie niet meer zingen en het water was gestopt. Even later kwam ze binnen in een grijze jogging broek en een shirt van mij wat ik in de badkamer heb laten liggen.

Ik keek haar aan wanneer ze haar haar in een slordige knot deed .

'' Wat? '' Zei ze.

'' Je draagt me shirt '' Ik grijnsde.

'' Weet ik. '' Zei ze en kwam naast me liggen op het bed. '' Het rook schoon dus ik trok het aan ''

'' You're lookin' good in my shirt '' Zei ik, kijkend naar de film.

Ik zag haar blozen in mijn ooghoek. '' Dankje ''

Georgie pakte haar telefoon. Ze begon wat dingen te typen. Ik leunde in om te kijken.

Summer Is Love {  N.H.  }  > DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu