Hoofdstuk 37 - Special Someone!

818 54 3
                                    

GEORGIE'S POV.

Twee weken. Twee weken ben ik z'n vriendin. Ik voel mijn wangen lichtjes rood worden als ik aan hem denk. Niall. Ik heb 'ja' gezegd toen hij vroeg of ik zijn vriendin wilde zijn. Eindelijk vroeg hij het! Ik weet dat er wat problemen waren... Maar we kwamen er uit. Ik heb het later nog Luke verteld en hij begreep me ook helemaal. Daarna heeft hij me het ook beloofd om het goed te maken met Niall. Van Tawi en derest heb ik niets meer gehoord.. Jammer. Misschien bel ik ze later wel. Als ik naar onder ga hoor ik mijn telefoon. Ik neem snel op.

'' Hoi Georgina! '' Hoor ik de lieve stem van Niall.

'' Wel jammer dat jouw naam geen afkorting heeft. Wat een fijn begin van dit gesprek '' Antwoord ik.

'' Aw, wat ben je weer sarcastisch! '' Ik kan Niall horen grinikken.

'' Altijd al geweest! '' Ik lach. '' Maar, waarom bel je? ''

'' Nou, ik heb echt geweldig nieuws! ''

'' Wat? Heb je ons ingeschreven voor een nieuw zomerkamp? '' Ik denk terug aan een paar maanden geleden.

'' Ik overwoog dat wel misschien kunnen we dat doen... Maar nee, raad verder! ''

'' Umm.. Je gaat me eindelijk gitaar leren spelen! ''

'' Zal ik doen babe, maar niet nu ''

'' Vertel het me dan! '' Ik wil het echt graag weten.

'' Oke dan. Zayn heeft ons vijven opgegeven voor de Britse XFactor en we mogen auditeren! '' Ik kan hem horen juichen.

'' Wacht... Wie? ''

'' Harry, Liam, Zayn, Louis en ik, we gaan meedoen aan XFactor! ''

Ik glimlach zwakjes, ookal weet ik dat hij me niet kan zien. '' Ik ben echt heel blij voor je, Niall. ''

'' Dankje. Maar hey... Georgie. Is er iets? '' Hij klinkt bezorgd.

'' Nee, niets. Het kwam eem beetje onverwachts maar ik ben echt blij voor je. '' Ik probeerde enthousiast te klinken.

'' Ik bel je later wel, oké? ''

'' Oké, is goed. Dag, Niall ''

'' Dag princess '' Zegt hij en hangt op. Ik leg mijn telefoon weer weg en ga ik op de bank zitten. Niall gaat meedoen aan XFactor. Natuurlijk ben ik blij voor hem, iedereen zou dat zijn. Maar ergens voelt het niet goed. Ik weet dat hij goed kan zingen en dat hij ermee verder wilt... Maar moet dat echt met XFactor? Ik voel mijn telefoon trillen. Een nieuw berichtje.

Van: Tawi

Georgie het is ijskoud maak alsjeblieft die deur open.

Ik kijk naar het rare berichtje. Oké, hij is van Tawi, misschien is hij niet voor mij bedoeld? Maar mijn naam staat erbij. Doe de deur open...? Ik sta op en loop naar de voordeur. Ik maak hem open en er vliegt meteen iemand mij om de hals.

'' Georgie, hoe kon je me zo hier buiten laten nadat ik uren heb gereist om naar jou toe te komen! '' Hoor ik het kleine blonde meisje snikken.

'' Tawi, ook heerlijk om jou weer te zien! '' Zeg ik en ik meen het. Ik laat haar los.

'' Waarom ben je hiet? '' Ik kijk haar aan en ze is echt hier.

'' Kunnen we misschien eerst naar binnen? I'm freezing! ''

Ik lach en houd de deur voot haar open. '' Tuurlijk. ''

Even later zitten we op de bank met een kop warme chocomel. Tawi zit naast me en we praten.

'' Waarom ben je nu hier? ''

'' Mag een goede vriendin een andere goede vriendin niet opzoeken?! ''

'' Ja, maar niet zonder uitnodiging? '' Ik lach. Ze doet ook de stomste dingen.

'' Nou, ik ben hier toch. En zou ik misschien ook hier kunnen verblijven? Alleen maar voor vier dagen. ''

'' Vier dagen? Zo kort. '' Ik neem een slok van de chocomel. '' Hoe weet je mijn adres? ''

'' Van Luke. ''

Ik kijk haar verbaasd aan. '' Luke? Hoe ken jij Luke? ''

Tawi kijkt me geheimzinnig aan. '' Oh, Georgie. Jij weet zoó veel nog niet. Wat denk je dat ik al die maanden heb gedaan? Of dacht je soms dat ik niets weet van dat kleine intieme momentje wat jij en Luke samen deelden? ''

Ik bloos. '' Nou, alles wat je nu denkt is niets meer waard. Luke en ik zijn gewoon vrienden. En... Hoe is het nu met jou en Louis? Of is het nou jij en Harry? '' Snel verander ik het onderwerp.

'' Gemeen kind. '' Tawi lacht. '' Er is niets meer tussen mij en Louis. ''

'' What happened? '' Ik kijk haar aan.

'' Nou, gewoon. Heel veel. Anyways, Louis en ik zijn heel goede vrienden. We hebben zelfs nog laats afgesproken. ''

'' Als vrienden? ''

'' Als vrienden. '' Bevestigd Tawi.

'' En jij en Harry? ''

Tawi pakt een van de kussens van de bank en verstopt haar gezicht erin. Oh nee.

'' Wat is er gebeurt tussen jou en Harry? Misschien een heeel klein kusje? '' Ik lach.

'' Misschien meerdere... ''

Ik kijk haar aan. '' Hebben jullie... ''

'' Nee, nee, nee! Gosh, Georgie! Ik bedoelde dat we.. ''

'' Dat jullie wat? ''

'' Ugh, Georgie, we hebben wat! '' Ze gooit het kussen naar mijn hoofd.

'' Ik wist het gewoon. Sneaky kid. ''

'' Je houd gewoon te veel van me. '' Tawi grijnst.

'' Niet waar. ''

'' Wel waar. ''

'' Misschien jij en nog iemand...? ''

Tawi kijkt me geschrokken aan. '' Welke barbaarse man heeft het hart van MIJN Georgie gestolen? ''

'' Je zult het nooit geloven ''

'' Toch zeg het toch maar. ''

'' Niall. '' Ik sluit mijn ogen.

'' Niet waar. ''

'' Wel waar. ''

'' Georgina Parker, jij hebt me nog héél wat uit te leggen! ''

~×~

Updaateeeee yay! Wat vinden jullie ervan? Hope you like it, eerste update in 2014! Ik hoop dat je een geweldig 2013 heb gehad!

xxxxxxx

Summer Is Love {  N.H.  }  > DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu