Hoofdstuk 31 - Sassqueen

901 49 2
                                    

GEORGIE'S POV.

Ik lag op mijn bed, lezend in een boek. Ik ben al een paar uur niet onder geweest. Skypen met Liam en Louis deed me goed, het was erg fijn, behalve het feit dat ik voor hun heb gehuild. Voor Niall. Niall. Ik moet gewoon niet meer om hem huilen, het is waardeloos. Ik zuchtte en hoorde geklop op de deur.

'' Georgina? '' Het was mijn moeder's stem. Ze kwam mijn kamer binnen en ging naast me zitten op bed.

'' wat is? '' Zei ik kortaf.

'' Wat is er aan de hand met je? Sinds je thuis bent ben je zo treurig. Is er iets gebeurt? '' Ze keek me bezorgd aan.

'' Hmmpff.. '' Mompelde ik en ging op mijn buik liggen.

'' Georgina? Je kunt me alles vertellen ''

'' Weet ik, mam. Maar er is niets, echt ''

'' Oke dan. Maar vergeet je volgende week niet? ''

Ik keek haar verbaasd aan. Volgende week? '' Wat? ''

'' Je bent toch niet het feest vergeten? ''

Feest? Welk feest? Ik knikte maar. '' Nee, nee.. ''

'' Goed dan. Wie ga je meevragen? ''

'' Uh.. Ik kijk wel. Kun je nu gaan mam? ''

Mijn moeder glimlachte. '' Tuurlijk schat. Ik breng dalijk wel thee, goed? ''

Ik knikte en keer naar haar als ze de deur achter haar sloot. Ik moet echt eens beter gaan opletten. Opeens ging mijn telefoon. Ik nam op.

'' Hallo? ''

'' Is dit Georgie? '' Zei een jongensstem.

'' Ja, wie is dit? ''

'' Georgie? It's Zayn! '' Ik hoorde zijn stem nu veel beter.

'' Zayn, hey! What's up? ''

'' Ik heb geweldig nieuws! '' Ik kon zijn enthousiasme horen.

'' Vertel! ''

'' Nou, mijn oom is een goede vriend van een jury lid van de xFactor aan hij heeft ons aangemeld! '' Riep hij uit.

'' Maar.. dat is geweldig! '' Ik meende het ook. Dit was de kans om door te breken in de muziekindustrie. '' Maar.. Wie is ' we ' ? ''

'' Niall, Harry, Louis, Liam en ik! Perfect toch? ''

Ik glimlachte. '' Neem me wel mee naar de live shows he! ''

'' We komen niet eens tot zover, gek ''

'' Echt wel! Geloof gewoon erin, dan komt het goed ''

'' Thanks Georgie. Ik ga het snel vertellen aan de anderen. Bye '' Zei hij en hing op. Dit was geweldig nieuws. Ik liep naar mijn bed en staarde naar de muur. Wat moest ik doen, wat moest ik doen? Na kamp leek alles zo... dood. Niall gaf alles kleur en het was zo levendig.

'' Georgina! '' Hoorde ik mijn moeder roepen vanaf onder.

'' Jaha! '' Riep ik, een beetje pissig. Kreeg ik nou nooit rust?

'' Er is iemand voor je aan de deur! ''

Iemand aan de deur? Voor mij? Ik rende snel naar onder en keek wie in de deuropening stond.

Luke Hemmings.

LOUIS' POV.

'' Ik kan je gewoon niet genoeg bedanken, Zayn. Bedankt, echt top! '' Zei ik voordat ik ophing. Zayn had gewoon ervoor gezorgd dat we mee konden doen met xFactor! Ik rende zowat door het huis. Mijn ouders zaten in de woonkamer en keken me vreemd aan.

'' Wat is er Louis? '' Vroeg mijn vader, die het ook al had opgemerkt.

'' Oh nou, niets bijzonders '' Zei ik heel neutraal.

'' Ach, kom op Louis, we weten wel dat er iets aan de hand is '' Mijn zusje Lottie kwam aan de tafel zitten. Ik lachte weer breed.

'' Oke. Hier komt het. Zayn heeft ons ingeschreven voor de xFactor en we mogen auditeren! ''

Ik verwachtte dat ze blij voor me waren. Maar dat was dus niet het geval.

'' Weet je het wel zeker.. Louis? '' Mijn moeder keek me aan.

'' Hoe bedoel je? Natuurlijk! Mam, zingen is mijn droom! '' Riep ik.

'' Louis, je moet realistich denken. Met zingen verdien je niet je brood, verdomme. Hoevaak hebben we dit niet besproken! '' Viel mijn vader uit.

'' Maar dit is mijn kans! Jullie begrijpen nooit iets! '' Riep ik boos en rende naar mijn kamer. Ik liet me vallen op mijn bed. Waarom gunnen ze me nooit iets? Waarom? Ik hield van zingen én acteren, maar zingen betekent net wat meer voor me. Kunnen ze dat niet begrijpen? Op dat moment kreeg ik net een sms'je binnen. Van een klasgenoot.

Van: Julia

Naar: Louis

Hii Lou, dankje, dat je me negeert. Hartstikke leuk, je bent vier dagen terug en geen hoi? loveyoutoo xx

Ondanks alles moest ik toch lachen om Julia. Sarcastisch kind. Heerlijk. Julia is mijn klasgenote en beste vriendin. Ik de klas zit ik naast haar en we hebben altijd de slappe lach.

Naar: Julia

Van: Louis

Juliaaaa. Nee, ik negeer je niet. Hoe kan ik dat nou? Ik zou niet durven, jou negeren! Fijn dat je van me houd want ik hou ook van jouu xx

Ik verzende hem en niet veel later kreeg ik er alweer eentje terug.

Van: Julia

Naar: Louis

Hm. Dat maakt het nog steeds niet goed hoor. Bring me coffee.

Naar: Julia

Van: Louis

Maak je klaar, I'm on my way sassqueen

Van: Julia

Naar: Louis

Yaaayy, je bent de allerbeste ilysm xx

Ik rende naar onder en pakte mijn jas. Even weg van de familie en weer bij Julia zijn.

Wat had ik dat gemist zeg.

~×~

hii boo's!

New chapter, hope u like it! xxxx

En gefeliciteerd Julia met de rol voor Louis' vriend! (:

En alle rollen zijn op nu! Don't be mad if i didn't pick you! I tried my best!

xxx

Summer Is Love {  N.H.  }  > DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu