NIALL'S POV.
Het was een paar dagen later. Vanavond was het feest al. Ik had wel een beetje goede zin omdat Alex mee ging. We hadden alles al geregeld en ik wilde niet te lang blijven.
Het was vier uur. Over precies drie begint het feest. Alex komt om half zeven.
Ik zat wat op m'n gitaar, oude liedjes te spelen. Ik maakte een random bladzijde open van mijn boekje en begon met de eerste noten. Dit kwam bekend voor.. Ik had dit zelf geschreven, toen. Voor Georgie op kamp. Kamp. Ik heb die dagen gemist. Nog steeds. Ik mis het lachen, samenzijn en het plezier. Ik mis Zayn, Louis, Liam en zelfs Harry. Hij is een goede vriend geworden, opnieuw. Hij is en blijft m'n vriend. Ik mis Tawi en.. Georgie. Ik had misschien niet zo erg moeten uitflippen. Het was een beetje te veel. Ik wilde dat ik soms de tijd kon terug draaien. Ik mag Alex heel erg graag maar het is gewoon anders. Ik heb een band met Georgie. Nog steeds. Ik voel het. Kan het niet kwaad om haar gewoon.. Te bellen? Ik heb haar telefoon nummer. Ik pakte mijn telefoon en drukte op haar naam. Hij ging drie keer over, vier. Voicemail. Ik zuchtte en besloot om iets in te spreken.
'' Um hey Georgie. Dit is.. Niall. Ik wilde gewoon even weten hoe het met je is. Hoe het gaat enzo. Nou um.. Ik ga. Dag. '' Ik legde mijn telefoon weer weg. Misschien had ze een ander nummer. Het was hopeloos. Ik kreeg haar nooit meer terug.
'' Niall? Hoe laat kwam Alex ook alweer? '' Vroeg mijn moeder vanaf de trap.
'' Ze komt zo, rustig maar! '' Riep ik. Gisteravond heb ik met Alex gepraat over Georgie. Ze begreep me wel, dat vond ik juist zo goed van haar. Ik sta op, haal mijn smoking uit de kast en leg hem op mijn bed. Niet te geloven dat ik ooit nog eens een smoking aan zou doen. Een hele zaal vol met jongens die lijken op pinguins en meisjes op prinsessen. Ik wilde niet eens gaan, het moest van m'n moeder. Maarja, pap is gepromoveerd, ik moet wel gaan. Opeens ging mijn telefoon. Ik nam snel op. Misschien is het...
'' Hey Niall! '' Zei een vrolijke, betrouwbare stem.
'' Oh, hey. Liam '' Ik probeerde niet té teleurgsteld te klinken.
'' Ook zo goed om jou weer te horen! '' Liam grinnikte.
'' Nee, nee, Ik ben echt blij! Alleen ik.. ''
'' Je verwachtte iemand anders, toch? Vertel op ''
'' Het is al goed, Liam. Soo, waarom bel je me? '' Vroeg ik.
'' Oh nou gewoon, zo lang geen contact gehad. Hoe is het met je? ''
'' Prima. Geweldig gaat het met me. Met jou? ''
'' Goed, ik heb de afgelopen week met een meisje zitten chatten ''
'' Echt? Wie ''
'' Haar naam is Tirza, ze is echt aardig ''
'' Hebben jullie elkaar wel ontmoet? ''
'' Nee... Maar we hebben wel een afspraak gemaakt, morgen''
Morgen..? '' Liam, welke datum is het morgen? ''
'' Umm wacht ik kijk even. Oh, morgen is het 19 december ''
'' Maar dat is toch.. '' Liam onderbrak me.
'' Weet ik. Georgie's verjaardag. Ik heb haar al gebeld omdat ik morgen niet kon dus... Niall? Ben je er nog? ''
'' Eh ja hoor. Maar Liam, ik ben even druk bezig, ik heb dalijk een benefietbal ofzoiets ''
'' Gezellig. Veel plezier dan maar, Niall '' Ik kon Liam horen lachen.
'' Dag Liam, veel geluk bij Tirza tomorrow! ''
'' Dankje. Dag! ''
Morgen was het Georgie's verjaardag. Moet ik iets.. kopen? Ik ben toch niet haar vriend? Zal ik langsgaan dan? Ik heb geen geld. Ik lieo naar mijn bureau en maakte de onderste kast open. Ik haalde er een witte zak uit, met een vliegveld logo. Ik pakte uit de zak onze matching beanies. Ik zuchtte, Georgie vond die zo schattig. Ik heb nooit meer de kans gehad om hem te geven.. Ik liet de zak vallen op de grond maar ik hoorde iets hards. Ik pakte de zak weer en vond een klein, blauw doosje met een strik. Ik maakte het doosje open en zag een goud kettinkje met een muzieknoot hanger. Ik had die toen ook gekocht... Voor haar. Ik slikte. Ik had na moeten denken.
'' Niall! Kom eens! '' Riep Greg.
'' Wat is toch? '' Riep ik geïriteerd.
'' Kom gewoon! ''
Ik zuchtte en liep me grote stappen de trap af, de keuken in.
'' Wat is er? ''
'' Niall, Alex heeft net gebeld '' Zei mijn moeder.
'' Dus? ''
'' Ze zei dat ze niet kon komen vanavond ''
'' Wacht. Wat, waarom? '' Ik raakte in paniek. Met wie moest ik nou gaan? Ik ga niet mee meer, echt niet!
'' Haar opa is met spoed naar het ziekenhuis gegaan, Niall. Ze hoopte dat je het kon begrijpen ''
'' Maar.. Ik. Ik ga niet meer mee mam! Zonder Alex ga ik niet! ''
'' Niall, doe eens rustig! Haar opa is toch eventjes belangrijker vind je niet? ''
Ik kalmeerde wat. '' Maar ik.. Oke, ik begrijp het. ',
'' Ga je nog steeds mee? ''
Ik knikte.
'' Ga dan snel je smoking aandoen, we moeten er eerder zijn om kennis te maken met je vader's leidinggevenden. ''
Ik strompelde me weer naar mijn kamer.
Life sucks.
~×~
Sorry, sorry, sorry! Ik ben het hele verhaal vergeten! Het spijt me :( Ik heb nu proefwerk week en ik moet hard leren! Anyways, hier is een stom hoofdstuk.
loveyou guys. xxxx
JE LEEST
Summer Is Love { N.H. } > Dutch
FanfictionGeorgie is een normaal meisje van 17 met een liefde voor muziek. Tot haar grootste ergenis sturen haar ouders haar de hele zomer naar een zomerkamp. Overleven is onmogelijk dus zal Georgie enkele vriendschappen overwegen. Zo komt ze de aardige Nial...