Hoofdstuk 17

1.2K 67 3
                                    

[ NOTE ] Voordat je verder leest, lees het einde van hoofdstuk 16 nog eens! Ik heb het veranderd! x

GEORGIE'S POV.

" We zijn er princess '' Fluisterde Niall in mijn oor. Ik glimlachte, pakte mijn tas en stapte die auto uit. Niall pakte mijn hand en samen liepen we naar binnen.

'' We hebben nog even voordat onze vlucht vertrekt '' Zegt Niall. '' Wat wil je doen? ''

'' Ehm.. Wat kún je doen op een vliegveld? ''

'' We kunnen iets eten of winkelen ''

'' Laten we kijken voor spullen ofzo, oke? En dan iets eten ''

'' Alles wat jij wilt '' Niall geeft me een kus op mijn wang.

We lopen een winkel binnen met allemaal hebbedingetjes. In de hoek lag een rek met allemaal beanies.

'' Niall, kom eens! '' Gilde ik terwijl ik een beanie van het rek paktw. Het was een grijs gebreide met oortjes erop. Ik zette hem op.

'' Aw, Georgie, je ziet er zo cute uit! ''

Ik bloosde en gooide hem dezelfde, maar dan groter. '' Probeer jij eens ''

Niall zette hem op. '' We lijken nu op twins! '' Hij pakte zijn telefoon en maakte een foto.

Mijn telefoon trilde, ik had een notificatie.

@Niallofficial mentioned you: me and my twin @Georgie_x at the airport! pic.twitter/j6al3bgkl

'' Niall! Moest je dat op twitter zetten? '' Ik sloeg hem op zijn arm.

'' Auw! En ja dat moest! ''

Ik lachte om zijn sulligheid. '' Laten we deze twee kopen, oke? ''

'' Is goed. Maar dan wel met deze twee nerd brillen! '' Hij haalde er twee van de plank af.

'' Echt waar Niall? ''

Hij knikte als een klein kind bij de snoepwinkel.

'' Oke dan, zal ik afbetalen da- ''

'' Komt niks van in '' Onderbreekt hij me. '' Geef je spullen hier dan eh.. Wacht jij bij dat restaurantje hier om de hoek ''

Ik trok een wenkbrauw op. Waarom zo raar? '' Oke.. Weetje zeker of alles goed gaat Niall? ''

'' Ja Georgie, alles gaat prima. Maar ga nu snel '' Hij gaf me een kus. '' Ik hou van je, Georgie ''

'' Ik hou ook van jou Niall '' Ik lachte naar hem voordat ik de winkel uitliep en naar het restaurantje zocht. Ik vond het, liep naar binnen en begon the bestellen.

'' Eh, 2 hamburgermenu's met extra kaas en 2 cola's alstublieft ''

'' Komt eraan! '' Zei de jongen achter de toonbank en glimlachte. Ik betaalde en ging zitten bij een tafeltje bij het raam. Ik nam een klein slokje van mijn cola en checkte snel mijn telefoon. Geen berichten. Zelfs niet van Liam. Ach ja. Het zou zeker goed gaan met hen. De jongen kwam terug met mijn bestelling.

'' Dankje '' Zei ik.

'' Geen probleem hoor '' Glimlachte hij.

Opeens kwam Niall tervoorschijn met een boze uitdrukking op zijn gezicht.

'' Dank je. Je kunt nu gaan '' Zei hij kortaf tegen de jongen.

'' Niall! Doe even normaal '' Zei ik en keek een beetje boos. Hij kon toch ook normaal doen?

'' Sorry Georgie, maar ik zag je wel praten met hem ''

'' Eh ik eh.. Ga dan maar eh- '' Stotterde de arme jongen en liep snel weg.

" Echt waar Niall. Kun je niet voor één keer normaal doen? '' Ik keek hem niet aan en prikte in mijn broodje.

'' Wat Georgie? Als je hem leuker vind dan mij moet je dat zeggen hoor? ''

'' Wat? Denk je dat nou echt? Ik ken hem pas 3 minuten, Niall. Je begint me te irriteren. ''

'' Ik irriteer jou, Georgie? Ook fijn om te horen '' Hij keek uit het raam.

'' Oke Niall. '' Zei ik en stond op. '' Als je nu al begint te ruzieën om zoiets kleins, dan is het beter om even weg te blijven ''

Ik pakte mijn tas en liep weg, met de hoop dat hij achter me aan kwam.

Maar dat deed hij niet.

~×~

Okeee crappy chappy :( Volgende word veel beter! En ehm ik krijg best weinig reacties/votes. Als jullie willen dat ik stop moeten jullie het zeggen.. Anyways, voor de mensen die het wel lezen, i love you guys!

xxx

Summer Is Love {  N.H.  }  > DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu