"Terima Kasih Pn Zamani" ucapan salam daripada kelas 5 Bestari..
Kelas tersebut menjadi riuh , setelah Pn Zamani meninggalkan kelas...
Wehh.. wehh guys guess what... "seorang gadis berkulit cerah dan manis...bernama aqilah...memulakan riuh di kelas tersebut.."
Apa? jawab Fatin seperti acuh tak acuh..
You guys tau tak...yang semalam aku dapat message ...dari teman istimewa aku...hehehehe....
aiyo ku ingat apalah td engkau ni buad aku suspen je.."sampuk muthu barathi..merupakan ket keceriaan kelas "
ehh sibuk laaa kau....barathi sape cakap dengan kau...
ehh kau yg noisy noisy...cakap ku pulaaa pandi ...🐽
dan kelas itu makin riuh kerana gurauan senda yang makin riuh...
Ehhhh... shhhh diam ..diam laaa dey dey...apa bising-bising ni...cikgu tengah meetingkan....
ish korang ni kerja rumah pn zamani tadi dah siap ke....tegas zulaikha yang merupakan ketua tingkatan 5 Bestari.
Aku dah hantar! balas fatin..
Aku tak tanya kau pun. Balas zulaikhaHahah Chill Up guys. Jangan gaduh-gaduh...kitaorg tengah buadlah ni aduh kau ni ika...
Ye masalahnya kau sorang je tak hantar lagi yang lain dah hantar...
apa yang aku tau...aku nak seblm rehat buku kau kena ada atas meja pn zamani...kau hantar sendiri. Balas Zulaikha..Ehhh, amboi kau ingat aku kuli kau...banyak cantek aku nak hantarkan buku korang....dengus aqilah kerana berasa tidak berpuas hati..
Halaa...ustazah cakap kalau kita tolong orang dapat ganjaran pahala yang banyakkk... Balas Zulaikha sambil mengenyit mata kepada aqilah..
Huh, yelaaa ikaa...ade aje kau ni...Ha aku hantar aku hantar....
❄❄❄
Kringgggg....Loceng berbunyi menunjukkan waktu rehat untuk puteri-puteri di sekolah kawalan perempuan bandaraya...
Seperti biasa fav makanan zulaikha di kantin tersebut laksa dan milo ais..tapi kalau bajet tarak.. makanan cucuk-cucuk aje laa...
Weh,Ika kau tau tak semalam farhan update gambar kat facebook..pergh hensem gila siak.... Riang Aqilah sambil menutup mukanya dengan tudung.
Farhan mana lak ni.. soal Balqish merupakan kelas sebelah mereka..5 Alfa pelajar yg mengambil aliran sains tulen.
Farhan dak dalam bas tu...hmm tah dia kenal mamat tu pun tak...dah berangan..balas zulaikha sambil membuad memek muka.
Pahal kau...dengki dengki dengki sangat dengan aku ni. dengus aqilah sambil pukul Zulaikha..
Tetiba seseorang belari-lari anak ke arah meja makan zulaikha dan rakan-rakannya.. dan menjerit "Hola Hola Hola Assalamualaikum! member-member! " Teriak Arieza dengan sengaja membuat rakan-rakannya terkejut..
Weh bodohlah kau arieza terkejut aku..tersedak weh aku! Kotor tu...dung..aku...kata zulaikha sambil terbatuk-batuk..
Hehehe...i tauuu.... i tauu....sengih areiza..
Weh...kalau aku ada penyakit boleh arwah nanti...kau ni... arieza ada apa ni.. soal aqilah sambil mengurut dadanya.
Okay...macam biasalah I ada gossip..u ollss.....balas arieza dgn banggenya..
Huh, aku da agak dah muke kau ni kalau sehari takde gossip tak sah..mana nak dapat hidayah.. sampuk balqish sambil minum air..
Heleh...kau tu ada hidayah "sangat lah" huh...nyampok je ..tp kau juga yang nk tau nanti.. ngengong...
ish dah dah apa yang gossip nya tuu . tanya aqilah yang berasa ingin tau...
Hahaha i tau u olls semua teruja...macam ni macam ni....tadi mase i buad majalah skola aku terdengarlah guru-guru dalam bilik pk hem yang...........
yang kau ni menyelam sambil minum air eh....oh kau,buad kerja sambil curi-curi dengar apa cikgu gossip-gossip eh...sampuk zulaikha yg memotong cerita arieza..
ehhh kau ni...diamlah..aku tak habis cerita...huh,suka menyampuk stress i...ok ok camni aku dengar cerita yang kita akan ada pengetua baru...wuwuwu...tak silap aku anak dia pun masuk sini babe....
Lahai tu je ke....bosannya...balas fatin yg diam kian lama...
Eh kau ni kalau bosann lain kali jangan dengar..dahlah aku nak buad kerja aku...ish buang air liur aku je cerita kat korang semua bagi respon cam takde perasaan huh.. nak air sikit fatin...
Ehhh, bodoh la kau..aku baru minum separuh...
Yelaaa separuh lagi...untuk aku lah hehehe...
Kantin itu riuh dengan gelak tawa mereka....
KAMU SEDANG MEMBACA
Kau, Crush Aku
RandomZulaikha adalah gadis biasa. Tiada istimewa pada dirinya. Dia hanya punya angan-angan & doa. Kata Aqilah, Siapa kata cinta itu takkan kekal dari sekolah menengah jika kesetiaan itu ada! Hati Zulaikha mahu pendam perasaannya terhadap jejaka itu...