Bab 7

1.9K 68 0
                                    

Holaaaaa...holaaaaaaa.....
wei wei wei....haaaa wa manyak lindu sama lu manyak manyakk kata arieza sambil memeluk zulaikha.

Eii eii kau ni... rimaslaaa aku uh sesak nafas. Apa bau masam ni....

Hahahaha aku baru lepas ajar dorang kawad td...aku tak bawak kain lap so you lah mangsa i hahhahahaha..

Ehh... kwaja tul cis...bau belacan..

Hahahahahahaha....

Korang...jap gi aku mesti rindu korang...gelak tawa korang..makanan kantin humm 😭winduuu . Kata Aqilah sambil memeluk arieza dan zulaikha.

Yeap...minggu depan dah Spm debaran makin dekat..aku risau sesangat. kata arieza sambil membuat muka cuaknya.

Yap..so iza...ika korang janganla lupakan aku k...kite senang sama-sama...susah sama-sama...terjun pun sesama....

Hahaha ye aqilah aku janji..aku pun mestila rindu kekawan aku yang perangai setan ni haha kata zulaikha menyiku lengan arieza.

Aip...ekau mengata den ka..mintak kaki ya ekau ni... eh eh btw aritu korang pergi kem apa citerrr best tak mesti best an aku tengok moments aqilah penuh je gambar korang....ke aqilah yang over excited...???

Hammboii...kwaja noq...cheq tak kuasa nak over excited benor....balas aqilah sambil menunjuk buku limanya..

Ahh...best tu bestlaaa jugakkk...ada ramai kawan...aktiviti lasak..nama pun camp.. kata zulaikha.

Owh..weh ika ada yang ensem esemm takk jiyahhhhhh...arieza mengeyit mata.

Weh weh...ada wehhhhh melambak haaa melambak wa cakap sama lu...banyak "banyak" weh hahaha. Sampuk aqilah.

Eh kau ni aku ckp pasal hensem je laju je kau... farhan kau tu nak campak mana..lombong???

Halaaaa crush je...tapi aku da pilih yang baru...fresh lagi...

Bodoh -_- Balas zulaikha dan Arieza

***
Pada 30 Nov

Tamat lah sesi persekolahan mereka kepada para pelajar tingkatan 5..

Yaaaaa! Andainya aku pergi dulu sebelummu... Janganlah kau bersedih hati. Andainya aku tiada lagi di sisimu
Janganlah kau memencil diri..Nyanyi Arieza menyanyikan lagu Alleycats

Bayangkanlah masa-masa bahagia
Semasa engkau dan aku
Bermesra di langit biru
Di waktu kasih berpadu. Balas Aqilah sambil tergelak..

Sakailah korang berdua ni...sampuk zulaikha..

Halaaa... sambunglah ika.. kata arieza sambil menolak zulaikha..

Eh eh..ish mangkuk ayun..betul mana aku tau sambungan dia ish...

Hahahahahaha...

Wehh korang...! Korang..!

ternampak bertubuh kecil memanggil mereka...

Adakah itu fatin ..? Kata Aqilah mengecilkan matanya.

Yap dia la tu...balas arieza

Weh korang uhh....uhh...semput...

Asal kau ni fatin sampai lari camni..macm kena sampuk dengan hantu..Kata Zulaikha.

Ish tak tak..macam ni ustazah mintak stayback tolong...kemaskan,surau..

Fatin belum menghabiskan ayatnya..
mereka bertiga berlari meninggalkan fatin keseorangan.

Aaaa....babinyaa korang..kata fatin.

🌼🌼🌼

Tengah malam itu. Zulaikha mengeringkan rambutnya.. dan mengerling jam..

It's 2 Am....kata zulaikha.

Kau, Crush AkuTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang