Zulaikha terus meletakkan begnya di bonet teksi tersebut...dan naik ke blok untuk mengemaskan katilnya..meja belajarnya..dia ternampak gambarnya bersama rakan-rakannya..
zulaikha memandang sayu...apabila melihat gambar tersebut..
zuuu..tegur ina.
Zulaikha terus menundukkan kepalanya.
zuu...jaga diri elok-elok kitaorang semua akan rindu kau...kata ina sambil menangis.
dahlah ina..jangan nangis i will miss u too..kata zulaikha sambil mengesat air mata ina.
husband ina pun dapat tawaran macam zuu...kat ina.
oh really...thats good oh sofea
yes zulaikha?
ni buku kau yang kau bagi aku pinjam? "Life After Married Arr Sucks"..
its okay dear..anggaplah tu hadiah...supaya kau tak lupakan kitaorang..jelas sofea sambil tersenyum.
wah...thanks sofea...kata zulaikha terus memeluk erat
zulaikha terus mencari...atiqah..tapi tidak kelihatan dalam biliknya.
erm..atiqah mana?
she at down stairs..kata sofea.
oh okay aku turun dulu..
bye zuu...jangan lupakan kitaorang.. we meet after degree..k? pinta Ina.
ya after degree...senyumnya..
assalamualaikum..
walaikumsalam..balas ina dan sofea.
Atiqah...tegur zulaikha..
Oh...dia nampak berborak rancak dengan umar. bisik hatinya.
Umar terus menegur zulaikha..
hai zuu..
hai..
laaa...what with that long face? tegur umar.
nothing..
ohh..boyfriend you tak ikut sekali ke...
kakinya dia pijak oleh atiqah
Ouch...bisik hati umar.
Zulaikha terus memandang umar dengan pelik.
em..tak kot.
Zuu...dah kau ter perlu sedih-sedih dah..aku nak kau happy je okay? pujuk atiqah.
Haaa..betul tu. Zuu..em even kita tak rapat..and aku selalu usik kau..dan kau marah aku ...aku ajak kau berbuka tapi kau tak datang haha...tapi aku tak pernah ambik hati dengan kau.
haha..wow..thats cool balas zulaikha
and zuu..aku ada bagi kau sarung tangan...kat jepun mesti sejuk yelah nak masuk bulan November kan.. jelas umar lagi.
wah..thanks umar..kata zulaikha terus membelek sarung tangan tersebut.
Zuu...ambil gambar banyak-banyak kat sana...aku nak tengok juga suasana kat jepun... kata atiqah.
ye atiqah i will any thing for you...kita skype k...jelasnya..
Okay...balas atiqah sambil memeluk zulaikha.
take care... kau taukan kita orang sayangkan kau..kata atiqah membisik telinga zulaikha.
yeah i know..
✈✈✈
12:35pm.
London 12:30 Boardinggg
Brunei 12:00
KAMU SEDANG MEMBACA
Kau, Crush Aku
RandomZulaikha adalah gadis biasa. Tiada istimewa pada dirinya. Dia hanya punya angan-angan & doa. Kata Aqilah, Siapa kata cinta itu takkan kekal dari sekolah menengah jika kesetiaan itu ada! Hati Zulaikha mahu pendam perasaannya terhadap jejaka itu...