Aimi...terus mengeluarkan kotak pertama...di tepi khemah. Hehe...the party started. Bisik Aimi
Aimi mengambil lagi satu kotak meletakkan di dalam periuk nasi...mempunyai tikus di dalamnya.
Aimi mengambil lagi kotak terakhir diisikan cicak...
Nazihah ternampak aimi melakukan kerja yang jijik...dia trus merakam dan menuju ke aimi...
"ini rupanya kerja kau perempuan!!!"
Tidak lama kemudian terdengar makcik menjerit...
TIKUSSSSSSSSSSSS!!!! Arrrrrrghhh!!!
Semua menjadi huru hara....dengam tikus berlari-lari....dengan lipas berterbangan...
Aimi tergelak kecik di tepi...
Oh kau gelak-gelak yeee nanti kau...nazihah mengambil kotak ketiga aimi...dan meletakkan di kepalanya..
Aaaaaaaaaaargh!!! cicak!! cicak!!! geli geli!!! ewww!! jerit aimi sambil melompat-lompat.
Haaaa tu makan dia...balas nazihah.
Aini juga menjerit sehingga terjatuh di dalam longkang besar akibat kasut tumit tinggi yang menyebabkan dia tidak seimbang.
AHHHHHHHH...SHITTT....
Haiqal...jom makan kite lapar lah...kata aida lalu memeluk lengan haiqal.
Eh pahal kau ni... lepaslah. Marah Haiqal.
Awakkk...jomlah makan..rayu aida.
Taknak aku dah kenyang.
"Hmm i have to do something" bisik zulaikha.
Zulaikha ternampak pakcik kebun senang menyiram pokok bunga menggunakan paip..
Pakcik saya nak pinjam kejap! boleh?
Nak buat apa dik??
Ada pokok besar nak layu...balasnha lalu lari ke haiqal.
Pakcik tu memandang pelik dan mengaru kepalanya yg tidak gatal.
Zulaikha terus tuju paip tu ke arah aida..
Ahhhhhhhhhh!!!! Jerit Aida.
Habis Make up aku..Bentak Aida.
Ohhhhh....aku ingat pokok besar mana tadi. Perli zulaikha
Haaaa padan muka kau! Jerit Miera.
Eh eh apa kecoh kecoh ni...mana datang tikus semua ni ....Jerit Datin Molly merupakan ibu ashraf.
Datin Molly terkejut melihat Aida...basah lecun..dan aini jatuh longkang...
Aaaaaaaa....aunty....rengek aimi..
Kenapa ni aimi..tanya Datin.
Aimi...aimi....kotor...abis baju aimi...
Sape buat ni.. maaa...maana dtg tikus semua ni...tanya datin.
Aimi tak tau aunty...rengek aimi.
Menipu!!! Sampuk Nazihah.
Kenapa ni Nazihah...tanya Datin.
Aunty ni semua kerja 3 licik ni aunty!
Mana ada... kata Aimi
nazihah terus menunjukkan telefonnya..
Nah...BUKTI Kata Nazihah.
Semua terkejut melihat video yang dirakam oleh nazihah....termasuk aimi dan rakannya.
Tengoklah betapa jahatnyaa dorang ni tau nak merosakkan majlis orang. Kata Miera berasa geram dengan karenah aimi.
Datin juga terkejut memandangkan dengan tajam kepada aimi dan rakannya.
💐💐💐
padan muka tiga ekor tu gerammm
aku!! Kata MieraApalahh dorang nak kan aku rase dorang takkan habis lagi projek kotor dorang. Sampuk Mutia sambil minum air
Ehhh Zuu tak order ke air? tanya miera
Ohh dah dah sekali dengan haiqal tadi..balas zulaikha.
So....ni la zulaikha.. tanya ashraf
muka masih sama je zu dari camp..sampuk mirul
Hahaha...zulaikha hanya mampu tersengih.
wah...zuu...kau dengan haiqal kan aku tengok secocok sangat. Bodek Nazihah
Yup betul...bagai cincin dan permata peribahasa orang dulu-dulu. Kata Miera
Korang dah dah laaa tu...cukup-cukuplah merepek.. sampuk Haiqal.
Ehh korang haaaa aku baru teringat! Kata Mutia sambil minum air.
Apa dia mutia.. tanya mirul
Ni aku dgn ashraf dapat tiket pelancongan kat Singapore universal studio tuu...korang tau tak.. tanya Mutia.
Zu...tau zu pernah pergi sana mase.lawatan sekolah seronok ada macam-macam permainan. Kata Zulaikha
Ohh mahal tu...sampuk nazihah
Taklah.. paklong aku ada bagi 4 tiket penerbangan ke sana...korang just bayar duit makan je...kata mutia.
Hmmm its fun but too bad...aku kena balik kampus byk tugas tak siap..kata miera.
Yup me too. kata nazihah.
Alorh...abis rugilaaa..aku dengan acap dah ada...ni lagi 4 takkan nak burn. Rayu Mutia.
Ermm...aku join ah aku bukan buad pape pun.. kata mirul.
Wahhhh....haaa haiqal..???
Haiqal memandang zulaikha...
Haa... Zu...nak join? tanya acap.
ermm....
Join laaaaaa zuuuuu...pujuk mutia.. semua orang semua menunggu jawapan zulaikha.
haaa yelah yela. zu join k...
Yeahh we gonna have fun.. Riang mutia sambil memeluk zulaikha.
So...Haiqal Zulaikha Mirul okay...lagi satu ni kita bagi balik kat paklong awak..kata acap.
Okay...balas mutia.
"Hmmmm Singapore ye..." senyum gadis itu.
KAMU SEDANG MEMBACA
Kau, Crush Aku
RandomZulaikha adalah gadis biasa. Tiada istimewa pada dirinya. Dia hanya punya angan-angan & doa. Kata Aqilah, Siapa kata cinta itu takkan kekal dari sekolah menengah jika kesetiaan itu ada! Hati Zulaikha mahu pendam perasaannya terhadap jejaka itu...