Adrian

359 20 2
                                    

Adrian

Zuřil jsem. Ta Ještěrka opravdu zametla stopy dobře. Dostával jsem zprávy z mnoha koutů země, ale nikde ani stopa po Alexandře. Itálie, Řím, Francie, Rakousko, Švýcarsko... Nikde nic. Ale s Jamesem jsme prohledávali Anglii a školy v ní od středních po vysoké od státních po soukromé a prestižní.

Ztrácel jsem trpělivost. Děvky mne nebavily ani uspokojit mne nedokázaly. Té poslední jsem zlomil vaz. Moc to hrála a ty její falešný kozy. Byl jsem jak lev v kleci. Nikde nic. Ani zmínka. Pořád jsem přemýšlel, kde ta malá potvora je. A kým asi je. Už si zašukala? Ne, že by mi to vadilo s pannama byla vždy nuda. Moc je to bolelo a po prvním šuku už nemohly. Prostě nuda.

Ale Alexandra mne zajímala. Nejen, že byla mrňavá, ale protože dokázala zdrhnout. Zdrhla z velmi dobře zabezpečného domu. Do teď nikdo neví jak. Ale očividně si vše naplánovala. Vše pod bedlivým dozorem svého otce.
A i tak utekla. Vyslýchali se strážci a nikdo nic nevěděl.
Raul, její otec měl podezření, že jí pomohla její matka. Neměl problém ji zbít. Došlo to tak daleko, že skončila na jednotce intenzivní péče. Tam se Raul dozvěděl, že je jeho žena těhotná. A měla namále. Ještě pár ran a potratila by. Prý to byl zázrak, že plod zůstal bez úhony.

" Pokud to nebude chlapec dejte to dítě pryč nebo k adopci oznámil šokovanému doktorovi." Ten jen vykoktal, že je brzy na zjištění pohlaví. To už ignoroval. " Až se zotaví, odvezu si tu kurvu domů." Celý Raul. Znal jsem jej z vyprávění svého otce. Byl to ve všech směrech nemilosrdný muž. A tak jsem se divil, že z jeho dcery vyrostla taková osobnost.

Z myšlenek mne vytrhl James. " Adriane, našli ji." Vyskočil jsem z křesla. "Kde? Kde je ta malá Potvora?" Chrlil jsem jednu otázku za druhou. On se začal smát. " V klidu příteli. Přeci jí nechceš zkazit svátky. Vydrž do jara. To jsou svatby nejhezčí a aspoň bude schopná, tě uspokojit v posteli." Smál se a podával mi složku. Opět jsem usedl a začal listovat. " Isabela Riger.... Vše si změnila. Datum narození i místo. Dokonale falešná identita. A dokonce si upravila i vzhled. Své hnědé vlasy oživila melíry a má kontaktní čočky.... A dokonce kamarády a kluka. Perfektní. Budeš pykat Ještěrko. A mám na Tebe slušné páky. Ale toho Romea se zbavím... bude to krásný dar k jaru. Užívej si dokud můžeš. Protože brzy si pro Tebe přijdu. A budeš moje."

To vše se mi honilo hlavou, když jsem si prohlížel složku. Byla plná jejích fotek a toho amanta. Pokud je do ní opravdu zamilovaný, mohl by dělat potíže. A to nepotřebuji. Zemře a po jeho pohřbu si ji odvezu.

James během mého čtení odešel. " Tik tak, Alexandro.... Tik tak." pronesl jsem svou myšlenku nahlas.

Děkuji za hlasy, je to pro mne velká podpora. Tak doufám, že vydržíte. Nejsem ani v půlce ; -)

Úvodní foto zobrazuje Adriana

Já nechci zpět!!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat