Svatba?

345 20 0
                                    

Alexandra

Byla jsem již připravená. Jen jsem čekala, kdo mne vyzvedne. Zda příjde můj otec. Nebo pošle někoho aby mne vyzvedl. Ozvalo se zaklepání. " Dále." Pronesla jsem. Vešel otec. Když viděl co mám na sobě zbrunátněl. " To nemyslíš vážně? Nestačí kolik ostudy jsi udělala? Musíš dál dělat problémy?" Podívala jsem se na něj. " Beru si Adriana? Beru. V čem to je snad má věc. Neměla jsem čas truchlit za mou matku. Tak jsem to spojila. Nemusíš mne vést k oltáři. Pošli klidně nějakou ze svých goril." Zatnul ruce v pěst. " Zvedej se a jdeme." Zavrčel.

Vstala jsem, přijala jeho rámě a nechala se provést domem až na zahradu, kde se obřad konal.
Jen co jsme vstoupili na koberec, který vedl k oddávajícímu hudba začala hrát.

~~~

Adrian

Když jsem ji viděl. Nevěděl jsem zda se smát nebo zuřit. Měla opravdu ty černé šaty, co jsem zahlédl a tvářila se jako by šla na popravu. Na jejím otci bylo vidět, že zuří. Ale nemohl nic.

Dovedl a předal mi ji. Obřad mohl začít. Stála vedle mne a pořád byla duchem nepřítomna. Když oddávající položil zásadní otázky odpověděl jsem "Ano". Do Alexandry jsem musel dloubnout. Podívala se na mně a pak na kněze, který zopakoval otázku. Nadechla se, zavřela oči a pak odpověděla. " Ano."

Po té jsme si vyměnili prstýnky. Přesněji navlékl jsem jej Alexandře a ona mi jej vložila do ruky se slovy. " Navleč si jej sám." Což vyvolalo rozruch mezi hosty. Usmál jsem se. Bylo vidět, že se jí klepou ruce. Ale ne nervozitou, ale vztekem. Tak jsem nahlas pronesl. " Pořádku Drahá, jsi z toho nervózní. " A navlékl jsem si prsten sám. Poté jsme byly prohlášeni za muže a ženu. Mohl jsem políbit nevěstu. Udělala jsem to. Platbou mi byl kousanec do rtu.

~~~

Bastien

Když jsem se dozvěděl, že se má můj mladší bratr ženit. Byl jsem zvědav koho si bere. Alexandra Reedstorm. To jméno jsem znal. Znal jsem celou její rodinu. Byl jsem o osm let starší než Adrian. Byl jsem kdysi ženat. Ale zdrhla s jiným. Nechal jsem to být. Nemilovala mne a já ji také ne. Ani děti jsme neměli. Ale Alexandra, to bylo něco jiného, než ženy Reedstormů.

Pochopil jsem to v momentě, když jsem se dozvěděl, že mu zdrhla a on ji pomalu přes půl roku hledal dokud ji nenašel v Anglii a jak jsem se i dozvěděl. Dostal ji zpět tím, že zabil jejího kluka.
Bylo po obřadu a tak jsem se mohl lépe poznat se svou švagrovou. Ale ta kamsi zmizela. Hledali ji nenápadně všichni a otec uklidňoval hosty, že nevěsta je jen velmi nesvá a rozrušená z nedávné smrti své matky.

Zatím co hledali v domě, já šel k jezírku. Nevěděl jsem proč. Ale šel jsem tam. A také ji u něj našel.
" Nešťastná nevěsta? " Sedl jsem si vedle ní. " Nech mne být. Nemám zájem o soucit ani útěchu." Odpověděla ostře. Podíval jsem se na ni a zasmál se. " Nenabízím ti ani jedno Alex. Jen Tě chci poznat. Víš i v mafii je zvykem unášet nevěstu. " Nevěděl jsem proč to dělám ale najednou jsem se zvedl abych následně vzal do náruče a nesl ji pryč, přes zahradu. Nezmohla se ani na slovo. Jen se na mne dívala.

~~~

Alexandra

Utekla jsem ze slavnosti. Ale někdo mne přeci jen našel. Nepředstavil se, ale znal mne a pak něž jsem se rozhodla co udělám, nesl mne kamsi v náruči. Samotnou mne zaskočilo, že se nijak nebráním. Prostě mne nesl. Dívala jsem se na něj. Vypadal starší než Adrian. " Jak se jmenuješ? Kolik ti je?" Zeptala jsem se a dál jej zkoumala.

Poprvé od návratu se mi nechtělo utíkat. Nevím proč. Asi to bylo jeho suverenitou. Tím, že se nesnažil mě konejšit. " Jmenuji se Bastien a je mi jeden a třicet. Ještě nějaké otázky? " Zeptal se mne. Zavrtěla jsem hlavou a opřela si ji o jeho rameno. Najdnou bouře ve mně utichla.

~~~

Bastian

Odnesl jsem ji do auta. Cestou mi položila jen dvě otázky. Odpověděl jsem. Ale sám sebe jsem se ptal co to dělám. Byla to má švagrová. Adrian o ní mluvil jako o nebezpečné Ještěrce a frigidní huse. Já mu zas řekl, že to se ženama neumí. Měl zatím jen samé holky na jednu noc. Než si vzal Alexandru.
Nastatrtoval jsem a vyjeli jsme. Na nic se neptala. V půli cesty jsem poslal Adrianovi sms "Mám tvou ženu, bráško. Tak hledej."
Odvezl jsem ji do jednoho hotelu. Měli jsme dost času na sebe než nás najdou. Ve skrývání jsem byl sakra dobrý.

~~~

Adrian

Už jsem začínal zuřit, kde je ta Ještěrka. Když mi zapípal telefon. Přečetl jsem si zprávu. Byla od bráchy. Začal jsem se smát. A pak jsem si vzal slovo abych uklidnil hosty. " Drazí přátelé, milí hosté. Můj bratr má smysl pro různé žerty a tradice a jak ke svatbě patří mnoho tradic, jednou z nich je únos nevěsty. Tak když mne omluvíte, pojedu si pro ženu. A aby jste si nepřišli ošizeni. Slavnost se bude konat i zítra. Pokud se hledání protáhne. Prozatím se bavte. " Otec se na mne podíval a kývl. O hosty se postará a já jel hledat svou ženu.

~~~

Alexandra

Zastavili jsme před hotelem. Byl nenápadný. Ale vypadal příjemně. Vystoupila jsem a nechala se Bastienem vést do pokoje. Auto, kterým jsme přijeli převzal jiný muž a odjel s ním. Neřešila jsem to.

Došli jsme do pokoje. Spíše do apartmánu. Podívala jsem se na svého rádoby únosce. " Takže tu budeme čekat, než nás Adrian najde? " Prohlížel si mne a jen mlčky kývl. Povzdechla jsem si.
" No dobře, aspoň si sundám ty šaty. " Nahmatala jsem si zip, rozepla je a nechala sklouznout na zem. Pak si rozpustila účes a lehla si do postele. Neřešila jsem dál Bastiana. Nijak víc mne nezajímal. Chtěla jsem prostě odpočívat a postel byla více než pohodlná.

~~~

Bastian

Když se svlékla jen do kalhotek, rozpustila jistě pracný účes a prostě si lehla. " Nemáš žízeň? Nebo hlad?" Zeptal jsem se a prohlížel si její drobné tělo.
" Nemám. Až budu mít ozvu se." Ani se na mne neotočila. A tím vzbudila jen mou zvědavost.

Pomalu jsem se svlékl jen do spodního prádla a sedl si k ní na postel. Pohladil jsem ji po stehně. Reakce byla rychlá. Překulila se na druhý bok aby, byla o de mne o něco dál. Dívala se na mně a oči jí jiskřily hněvem. " Drž se ode mne dál. " Zavrčela. Musel jsem se usmát. A než se nadála, natáhl jsem se. A stáhl si ji k sobě. Začala se svíjet a bránit se. Nepouštěl jsem ji a dál držel. Kousla mne, na oplátku jsem ji štípl do bradavky. Vypískla, ale její tělo zareagovalo jinak. Zachvělo se.

"Pusť mně. " Zavrčela. Ale nepustil jsem ji. Znova mne kousla. Tentokrát o něco silněji. Než se nadála, skončila pode mnou. " Takže ty chceš kousat?" Pronesl jsem a díval se na ni. Oči jí planuly hněvem. Sklonil jsem se a kousl ji do ňadra. Ale ne tak silně jako ona mne. Začala se opět svíjet. Ale nepustil jsem ji a začal okusovat její tělo. Dech se jí zrychlil. Nevzdávala se, pořád se snažila uvolnit si ruce. Přiblížil jsem se k jejím rtům. " Kousni mně a kousnu tě do bradavky." Zašeptal jsem a pak si ukradl její rty.

Já nechci zpět!!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat