Alexandra
Vůbec jsem nevěděla, co se to se mnou děje. Okusoval mne a ač jsem se snažila mu vysmeknout. Tělo mne zrazovalo. Cítila jsem svůj dech i tep. Srdce křičelo ne, mozek byl mimo provoz a tělo si dělalo co chtělo. Když mne políbil. Byl jemný a přesto bylo znát, že chce víc. Hleděla jsem mu do očí.
Najednou jsem přitiskla své rty k jeho a sama jej začala líbat.Očividně jsem jej zaskočila. Ale pak se zapojil. Polibky byly čím dál hladovější. A cítila jsem jak mi nejen vlhnou kalhotky, ale i jak mne do nohy přes jeho trenky počíná tlačit i jeho penis.
Pustil mi ruce a já mohla zkoumat jeho tělo. Dotýkat se jej a občas do něj zatnout nehty. Když jsem to udělala zamručel.
Ztratila jsem nad sebou kontrolu. Poddala jsem se tomu. Dovolila jsem se aby se mne dotýkal.~~~
Bastian
Sám jsem nevěděl co dělám. Byla čerstvě ženou mého bratra. Ale jak vidno jí samotné to bylo jedno. Líbala mne, zatínala mi nehty do kůže a tiskla se ke mně svým tělem. Hladová po rozkoši. Sundal jsem jí kalhotky a ona mně trenky. Vstup byl volný. Zaklekl jsem se mezi její nohy a pohladil její lasturku rukou. Byla mokrá. Což byl opak toho co tvrdil bratr. Ještě jsem se stihl zeptat zda něco bere. Odpověděla, že ne.
Pak už jsem na nic nečekal. Prostě jsem si ji vzal. Vykřikla tím náhlým vpádem. Ale po chvíli mne zas líbala a svými boky pobízela k dalším pohybům. Bral jsem si ji a ona sténala. Svíjela se pode mnou rozkoší. Její tělo si žádalo další a další. S malými pauzami jsme měnili polohy dokud mi vyčerpána neodychovala na hrudi a já jí neskropil bříško.
" Kam jsi kurva odvezl? Hledám vás už pomalu tři hodiny?" Zvedl jsem telefon, který průběžně zvonil. Ale nenechali jsme se rušit. " Neboj bráško, je v pořádku. Za chvíli ti ji dovezu vrať se na oslavu." Pronesl a zavěsil jsem. Pak jsem se podíval na ni. Nejevila o mne již zájem a akorát šla do koupelny. Pozvedl jsem obočí.
~~~
Alexandra
Bez výčitek a slz jsem si právě zašukala se svým švagrem. Vešla jsem do koupelny a dívala jsem se do zrcadla. Zděsila jsem se sama sebe. Chladné oči, kamenný výraz. Ani stopa po výčitce. Ale jedno jsem věděla, kdybych byla s Peterem. Nikdy bych jej nepodvedla. Ale tohle bylo jiné. Adrian mi byl odporný. Ale Bastian, toho bych mohla i časem milovat. Kdyby okolnosti byli jiné. Ale teď byl konec. Vlezla jsem do sprchy a opláchla se. Vlasy jsem si jen vysušila ručníkem a šla zpět do pokoje. On byl již oblečený a prohlížel si mne. " Co je? Právě jsme došukali. Tak co na mně tak civíš?" Pronesla jsem kousavě.
Pousmál se. "Jsi opravdu nádherná a nejsi zas tak frigidní, jak říkal Adrian." Zasmála jsem se. " Adrian je samolibý sráč. Ne chlap. A nedokáže mne nijak vzrušit. Je mi z něj na zvracení. A je mi jedno, že je to tvůj bratr. Pro mne je to jen zasraný kretén, co mi zničil život." Domluvila jsem, vzala jsem si kalhotky a navlékla jsem si šaty a s menší námahou zapla. " Tak mne zas k němu odvez. Očividně se nemůže dočkat, až do mě napumpuje lubrikant aby si mohl zašukat."
~~~
Bastian
Když vyšla z koupelny musel jsem si ještě jednou prohlédnout. Pak mezi náma proběhla menší výměna slov. Stačilo jen to, abych věděl, že bratr si vzal místo vyplašené husičky pěkného démona. Nenáviděla jej a ani se nesnažila to skrývat.
" Je to debil. Ale i tvůj muž. Tak co se dá dělat. " Pronesl jsem a sledoval ji jak se obléká. Když byla hotová, usmál jsem se. " Odvezu. A chceš mu to říct? Nebo to bude naše sladké tajemství? " Dobíral jsem si ji.
Usmála se. " Klidně mu to řeknu. Je mi to jedno. " Pokrčila rameny. Dostala mne. Došel jsem k ní a objal ji. Nečekala to a napjala se." Když budeš mlčet. Vždy si najdu chvilku, abych přijel a slyšel tě zas vzdychat. A sténat moje jméno. " Pronesl jsem jí šeptem do ucha. A neminulo se to účinkem. Zachvěla se a pohlédla mi do očí. " Nech si vtipy pro jiné. " Odpověděla. Opět mne dostala, nevěřila mi. Narazil jsem její tělo na zeď a rukou jí silně stiskl ňadro. " Nikdy nežertuji Alexandro. Tak o tom přemýšlej." Zalapala po dechu a než stačila něco říct. Vedl jsem ji z pokoje k autu před hotelem. Nechal jsem ji nastoupit. Pak jsem nastoupil sám abych nastartoval a pak jsem se rozjel k bratrovu domu.
~~~
Adrian
Konečně přijeli. Když ji dovedl byla to veliká sláva, že se nevěsta našla. Mohlo se pokračovat v oslavě.
" Proč jsi si rozpustila vlasy? Sprchovala jsi se?" Vyzvídal jsem, když jsem ji měl zas u sebe. Podívala se na mně. " To už se nemůžu sprchovat jak chci a kdy chci? Sepíšeš mi harmonogram kdy co a jak mám dělat? A nezapomeň na detaily. Třeba kdy a jak mám dýchat. " Byla zas protivná a sarkastická. Ale tančili jsme. Takže mi nemohla jen tak odejít.Dort byl nakrájen. Jídla se téměř nedotkla. " Přestaň být tak protivná. Za vše si můžeš sama." Dupla mi na nohu. " Opravdu? Pokud se pamatuji, nikoho jsem se neprosila abych se narodila do rodiny mafiána, kde nemám právo na vlastní život. Kde jsem jen předmět obchodu. Takže opravdu můžu za to, že jsi nechal zabít Petera? Víš co? Věnuj se támhle těm slepicím. Už se nemůžou dočkat až jim prohmátneš zadek a kundy. " Pak se mi prostě vysmekla a šla pryč. Přesněji do domu. Zuřil jsem. Omluvil jsem se hostům. " Je pořád celá nesvá. A rozrušená. Vyčítá si, že tu není její matka." A šel jsem za ní.
Našel jsem ji v naší ložnici. Seděla u krbu a stříhala ty šaty co měla na svatbě na kusy a házela je do plamenů. Po chvíli tam hodila i kytici. Čekal jsem co udělá dál. Ignorovala mne. Když šaty shořely vstala od krbu a došla k nočnímu stolku u postele. Z prstu si stáhla snubní prstýnek a dala jej do šuplíku. " Nebudu jej nosit pořád. Hnusí se mi a mám z něj kopřivku." Pronesla a podívala se na mně. " Jinak doufám, že pokud budeš chtít naplnit svatební noc. Tak měj dost lubrikantu. Bude to to samé jako v letadle." Pronesla kysele. Vzpoměl jsem si na tu rychlovku. A musel jsem se usmát. " Ne nemám lubrikant. Dneska budeš vlhnout, neboť si tě řádně vychutnám." Odpověděl jsem a nechal ji v ložnici.
Když jsem se vrátil ležela v noční košilce a měla v ruce knihu. Usmál jsem se. " No ne, má žena je v naší posteli a má sexy košilku a ne kus hadru." Rýpl jsem si. "Dám si sprchu a hned jsem u tebe."
~~~
Alexandra
Myslela jsem si své. A hlavně mi bylo jasné, že jen tak nedá pokoj. Bude chtít sex. Tomu nezabráním. Ale přeci jen jsem měla skryté trumfy. A ty jsem si pečlivě střežila. Ne nebyla to na tajno užívaná antikoncepce. Ale něco, co by zabránilo abych buď otěhotněla a nebo abych vůbec porodila. Byly to pro mne pilule poslední záchrany. Nemůžu je užívat nijak často. Ale když bude nejhůř.
Vrátil se z koupelny a hned se po mně začal plazit. Měla jsem chuť zvracet. Ale pak jsem si vzpomněla na Bastien a na sex s ním. Podívala jsem se na Adriana. " Tak aby jsi pořád nekňoural. Vyhovím ti. Protože nestojím o to aby jsi mne zas odřel. " Vítězně se usmál. " Tak se mi líbíš." A pak už jsem jen cítila jeho rty a ruce ná svém těle. Ale zavřela jsem oči a myslela na Bastiena.