Dlouhé dny a osamělé noci

298 17 0
                                    

Alexandra

Pomalu ale jistě jsem se dávala do kupy. Elsa mi pomáhala chodit a cvičit, abych zesílila svalstvo na těle postupně. Jídelníček už nebyl tolik kašovitý a když viděla, že nemám problém jíst sama, nehlídala mne tolik. Sama jsem si občas došla pro nějaký jogurt či ovoce. Zatím jsem mohla mlsat jen zdravě. Čokoládu a jiné neřesti jsem musela ještě počkat. Ale občas byla i vyjímka.

Bastien, coby manžel byl věcně pryč. A když už byl doma tak mi dal jen pusu do vlasů. Občas se s náma najedl a pak zas někam zmizel. Cítila jsem se divně. No divně, osaměle. Brouzdala jsem po netu, chodila po zahradě či se koupala v bazénu. Ale častěji jsem si prohlížela fotky a nořila se do vzpomínek na Petera.

" Isabelo? Ty chodíš s Peterem? To je úžasné. Jak dlouho? Moc dlouho ne, co?" Rose, moje kamarádka. Vyzvídala a zářila nadšením. Tahala ze mně informace a detaily.

" Chyběla mi tvá vůně. " Zamumlal mi do vlasů, když mne objal. Tiskla jsem se k jeho hrudi. " Taky jsi mi chyběl. " Voněl jako směs pepře, santalu a skořice. Věděla jsem to, neb jsem mu tu vůni sama vybrala. Nemluvili jsme po dlouhém objímání nastalo dlouhé líbání. Byly to jedny z prvních polibků, co jsem prožívala.

Ponořená do vzpomínek jsem se zahleděla na jednu z mnoha fotek. Vznikla to ráno kdy jsme se milovali poprvé...

" Počkej.... já." Umlčel mne polibkem. " Neboj... Vím, co jsi mi říkala." Ležela jsem u něj na posteli a jeho rodiče byli pryč. Oba jsme byli po koupeli. Měla jsem na sobě jeho triko a on jen trenky. Hladil mne a líbal a ani jsem skoro nevnímala, že triko hrne vzhůru. O chvíli později jsem před ním byla nahá. Nespěchal nijak. Jeho rty mne hladili stejně jako ruce. Postupně jsem cítila jak mne polévá horko. Ale pak mne i rozesmál. Začal svými ústy 'prdět' do pupiku. Smála jsem a svíjela. " Petere.... dost prosím." Zatahala jsem jej za vlasy aby se na mne podíval. Cítila jsem jak mi horkem planou tváře. Ale pořád jsem se usmívala. Oči mu jiskřily a pak se naše rty spojili v polibku. Netušila jsem, jak hladové a žhavé polibky dokážou být. Líbal mne a rukou mi vklouzl do klína. Už jen samotné polibky zajistili abych byla vzrušená. Ale když mne začal dráždit....
Svíjela jsem se pod jeho rukou. Kalhotky jsem již neměla. Jednu nohu jsem měla uvězněnou mezi jeho a jak jsem se svíjela, třela se o jeho penis. Jeho prsty si našly cestu do mého nitra. Ale nešel dál. Dráždil mne jen na kraji. Sténala jsem mu do rtů a pohyby mého těla byly intenzivnější.
Najednou byl mezi mýma nohama a jeho chlouba se pomalu dostávala do mne. Chtěla jsem jej a moc. Konečně přirazil. Bolest to byla velká. Aspoň v tu chvíli. " Ššš Miláčku. To bude dobré. Nehýbej se..." Sám se začal pomalu pohybovat, když jsem se uvolnila. Ještě chvíli to bolelo, ale pak se pocit začal měnit a můj krk sám vyluzoval vzdechy. Hadila jsem jej a hledala co s nohama. Sám si je dal tak jak potřeboval....

Z myšlenek mne vytrhlo mé vlastní vzrušení. Odložila jsem album a rozhodla se, že si trošku ulevím.

~~~

Bastien

Přišel jsem o něco dříve než jindy. Chtěl jsem Alex překvapit. Nesl jsem jí čokoládu o které se zmínila Else, že ji má ráda. A jelikož to mělo být překvapení. Nijak jsem neohlásil svůj příchod. Odnesl jsem pár věcí do svého pokoje a převlékl se do pohodlnějších věcí. Přesněji do tepláků. Na zbytek jsem kašlal i na boty. Podlaha byla kvalitní takže nikdy nebyla studená.

Pomalu jsem otevřel dveře jejího pokoje a strnul jsem. Nejdříve jsem si myslel, že tam někoho propašovala nějak. Ale pak jsem zavrtěl hlavou a pootevřel dveře víc. To co jsem viděl mi vzalo dech. Ležela zcela nahá a vzdychající na posteli. Ruku měla v klíně a hrála si sama se sebou. Hlavu měla odvrácenou. Svíjela se a sténala. Cítil jsem jak na její hru reaguji. A byl jsem na hraně. Vzpomněl jsem si, jak jsem ji unesl a pak jsme se milovali. Znova jsem zatoužil po jejím těle. Pomalu jsem vešel dál. Zavřel dveře a šel k ní. Byla tak zabraná do sebe. Ani si mne nevšimla.

Nohy měla pěkně od sebe. Tak jsem se opatrně dostal na postel a zaútočil na její vlhkou lasturku svými ústy. Rukama jsem jí lehce objal boky a začal ji laskat a sát. Hrál jsem si i s její rukou a olizoval prsty, které smáčela v sobě. Buď jí ještě nedošlo co se děje a nebo mne přijala.

~~~

Alexandra

Dokonale jsem se ponořila do sebe. Ale postupně mně začali probouzet dotyky a jazyk v mém klíně. Chvilku jsem nechápala co se děje. A když jsem se podívala na příčinu mého zmatku a znovu narůstajícího vzrušení. Bastien byl uveleben v mém klíně a laskal mne. Trošku jsem pohnula nohou, že jej skopnu, ale pak olizoval moje prsty a sál můj citlivý pahorek, že nešlo odolat. Poddala jsem se mu. Nevěděla jsem proč to dělám, nemilovala jsem jej. Ale sex s ním, byť jsme se spolu milovali jen jednou. Chtěla jsem ho.

Když mi zas nasál prst jemně jsem jej v jeho ústech zasekla a táhla k sobě. Nalehl na mně a dívali jsme si vzájemně do očí. " Nesl jsem ti původně čokoládu. Ale když jsem viděl jak, tu dovádíš. Nemohl jsem odolat." Pronesl roztouženým hlasem. Ani já jsem nemohla odolat a políbila jsem jej a rukama se zasekla na jeho teplákách. " Máš toho na sobě nějak moc." Zašeptala jsem roztouženě. Začala jsem mu je stahovat. Sám mi ochotně pomohl. Ale musela jsem se přenést do kleku.

Teď jsme proti sobě klečeli a přede mnou se skvěla jeho chlouba. Kdybych nezaklonila hlavu dívala bych se mu na hrudník. Chtěla jsem něco říct, ale uvěznil mé rty v drtivě hladovém polibku. Oplácela jsem mu je a vzala si jeho penis do rukou aby si nemyslel, že ho jen tak nechám.

~~~

Bastien

Ta holka mne přiváděla k šílenství. Mému bratrovi udělala ze života peklo, ale teď? Vzdychala mi tu do rtů a mého ptáka mnula ve svých rukách, kterými zabila svého otce.
Líbal jsem ji. Jednou rukou jí vplul do vlasů a druhou do klína. Byla tak neskonale mokrá. Chtěl jsem ji, hned. Znova jsem ji povalil do postole. Na nic jsem nečekal. Vysvobodil jsem se z jejích rukou a pronikl do ní. Zasténala a zas se mi odevzdala. Měl jsem v tu chvíli víc, než kdy dostal Adrian. Sice mne nemilovala, ale to jsem neřešil. Mohl jsem ji mít. Věděl jsem, že když na ni nebudu tlačit tak jednou za mnou přijde sama.

Já nechci zpět!!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat