Rodinné tajemství

240 14 0
                                    

Alexandra

Vrátila jsem se od Cedrika s Luisou pozdě večer. A rozhodně jsem byla bez nálady. To co jsem se dozvěděla mne šokovalo i fascinovalo zároveň. Kdyby se mi do života nezapletl Adrian, mohla mne ta vlastní odepsat a já bych si žila svůj život. Možná i nějaký čas s Peterem. Možná by jsme měli časem i rodinu. Kdo ví. Já to nevěděla a nikdy nedozvím.
Šla jsem se rovnou vykoupat a pak do postele. Nechtěla jsem vidět ani Bastiena. Zlobila jsem se i na něj, že mlčel o své sestře.

~~~

Bastien

Byl jsem ve své pracovně, když jsem ji slyšel přijet. Nečekal jsem, že by šla za mnou do pracovny. Ale co jsem nečekal, že nebude v naší ložnici. Šel jsem tedy za ní, abych zjistil, co se stalo.

" Dneska spíš tady? Co ti přelítlo přes nos? Hm? Medvídku." Vraždila mne pohledem. "To bude dlouhá noc." Pomyslel jsem si a čekal co z ní vyleze.
" Víš, že máš synovce? Už je dospělý a nedávno se vrátil od armády. " Pronesla dosti kousavě. Nadechl jsem se, takže nějak odhalila nepěkné tajemství naší rodiny. "Vím o Cedrikovi. Elizabeth, jak jsi zjistila je moje mnohem starší, ale nevlastní sestra. Její matka umřela na infarkt, když Elizabeth odešla. Chvíli na to si otec vzal mou matku. Nikdy jsme již o Elizabeth nemluvili. Párkrát jsem jí nabídl pomoc, ale nikdy nepřijala. A vím, že se Cedrik na naši rodinu zlobí. Ale pověz mi, jak jsi tohle zjistila?" Dívala se na mne, tím svým zamračeným pohledem.

" Díky Luise, Cedrik je její tajná láska. A dneska jsme jej byli navštívit. Elizabeth je milá žena. Ale Cedrik mě podezíral, že něco po něm budu chtít. Když jsem je zas tak nějak dala do hromady." Po těch slovech spadla čelist mně. " Adrian se zmínil, že s Luisou uzavřeli jakou si dohodu o milenci. Ale zrovna můj synovec? Pokud se tohle doví otec, bude dusno. " Ty jsi se zbláznila. Dát dohromady Luisu se Cedrikem. Víš jaké to může mít následky?" Měl jsem co dělat, abych na ni neřval. Pořád se na mne mračila. " Luisa mi vše řekla. Takže buď v klidu a pokud nemáš připravené nějaké další kázání půjdu spát. " S tím si lehla do postele ke mně zády. Chtěl jsem jí něco říct, ale místo toho jsem jí sebral deku a popadl do náruče. " Trucovat můžeš i u mne v posteli." Pronesl jsem, když se nadechovala k protestům. Pak jsem si ji prohlédl. Dneska měla pyžamo se žirafou. Praštila mne do ramene, ale mlčela. A tak jsem si ji odnesl do naší ložnice.

~~~

Luisa

Když jsem se vrátila do vily, měla jsem velmi smíšené pocity. Alex mi pomáhala ke štěstí. Chápala jsem to. Jí bylo štěstí zabito. Když po ní Cedrik vyjel, co to bude stát. Byla jsem zklamaná. Ale přemluvila jsem jej, aby jí zkusil věřit. I já jsem jí věřila.

" Jak bylo s Alex?" Vytrhl mne z myšlenek Adrian. Podívala jsem se na něj a usmála. " Dobře bylo. Alex je zcela jiná, než jak ji mnozí popisovali. Hodně jsme se zasmáli. A jaký jsi měl ty den?" Došla jsem ke gauči a sedla si k němu. " Byl nudný. Hromada papírů a nekonečný maraton hovorů. Aspoň jsi se bavila, to jsem rád. " Poprvé mne pohladil po tváři sám od sebe. Musela jsem se na něj usmát. " Půjdeme spát? Nebo máš ještě práci? " Zavrtěl hlavou a postavil se, pak pomohl mne na nohy. Postavila jsem se a uvědomila jsem si, že takle blízko jsem si byly naposledy při tanci na svatbě.
Pak mne nečekaně políbil. " Promiň já..." Nenechala jsem jej domluvit a políbila na oplátku. Polibky nepřestali, naše rty se spojily a ruce začali bloudit po tělech.

~~~

Adrian

Co to sakra dělám? Líbám svou zákonitou ženu. Nejdříve jsem se jí chtěl omluvit, ale umlčela mne nečekaným polibkem. Možná to bylo vůči ní nefér. Ale potřeboval jsem cítit zas teplo těla. A děvky mne nijak nelákaly. A když přišla a oči jí zářili. Nevěděl jsem a nebyl jsem si jistý proč a co se děje. Ale nebránil jsem se jí ani ona mne. Popadl jsem ji do náruče a nesl do naší ložnice.

Nechtěl jsem si ji na gauči jako nějakou štětku. Pomalu jsem ji svlékal. Ani tehdy se mi nijak nebránila. Hladově jsem ji líbal a po té, co jsem ji zbavil oděvu sklouzl jsem rukou do jejího klína. Byla vlhká a stačil jen jemný dotyk a sténala mi do rtů. Začal jsem ji lehce dráždit a kýžený efekt se dostavil brzy. Sténala a svíjela se pode mnou. Sám jsem byl vzrušený a připravený, ale teď jsem ji dráždil. Chvilkama jsem přemýšlel, co a proč to dělám.
Ale její ruce na mém penisu mne od těch myšlenek odehnaly. Zamručel jsem jí do rtů a přesunul své rty na její ňadra.
Rukou jsem dál dráždil její lasturku.

~~~

Luisa

Sama jsem nevěděla co se to se mnou děje. Měla jsem možnost být u své první lásky a přesto jsem se vrátila za Adrianem. Teď jsem tu s ním v posteli, kde jsme se milovali naposledy čtrnáct dní po svatbě.

Chvěla jsem se a vzdychala a on mě dráždil. V rukách jsem měla jeho chloubu. Pevně mu stál a byl plně připraven. " Adriane... prosím... nemuč mne." Vydralo se mi zhrdla. Políbil mne. " Popros..." Odpověděl mi tiše.
Chvíli bylo ticho, než jsem slyšela své vlastní. " Prosím Adriane.... ošukej mne..." Odpovědí mi byl drsný příraz do roztouženého klína. Objala jsem jej nohama a tiskla k sobě. Nechtěla jsem aby tak hned skončil. Začal se ve mně pohybovat. Pomalu a mučivě. " Pořád jsi tak nádherně úzká. " Zašeptal a začal mi líbat krk. Nebyla jsem schopná slova a oddávala jsem se mu.
Miloval mne jako nikdy předtím.

~~~

Cedrik

Když odešli měl jsem o čem přemýšlet. Došla za mnou máma. " Nezlob se na své strýce. Pravdou je, že se mi snažili pomoct. Ale odmítla jsem je. Nikdy jsem ti to neřekla, nechtěla jsem aby jsi si myslel, že jejich pomocí se něco v rodině mění. Kdyby se otec dozvěděl, že mi nějak pomáhají, kdo ví co by udělal. " Byla smutná, chtěl jsem jet do jejího rodného domu a toho jejího otce zabít. Ale věděl jsem, že by to nic nevyřešilo.

" Byl jsem zaskočený, když se tu objevili ty dvě. A obě patří tvým bratrům. Zvedla se ve mě vlna hněvu. Za ty všechny roky, jak jste s tátou dřeli, nikdy jste si pořádně neudělali čas na dovolenou. A pak jsem viděl to auto a obě byly oblečené v drahých šatech. Mají vše o co jsi přišla. A pak když jsem je poslouchal." Povzdechl jsem si. Bylo mi těžko. " Luisa mi chyběla a teď ji mám na dosah ruky. Ale něco mi říká, že to nebude tak snadné s ní zmizet. "
Udělala něco, co jsem zažil naposledy jako malý kluk. Objala mne. "To nic Chlapče. Ač Adriana neznám, tak pokud je z poloviny jako Bastien. Tak se jistě postará, aby jste měli dobrý a poklidný život.

" Ani po těch letech tě ten optimismus nepustil. " Opět jsem se na ni usmál. " Mám Tě rád mami a pokud bych si měl vybrat..." Nedořekl jsem to. Položila mi prst na ústa. " Tak si vybereš Luisu a budete oba spolu šťastní a já se dočkám vytoužených vnoučat." Tentokrát jsem ji objal já.

Já nechci zpět!!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat