Začátek

416 10 0
                                    

Dnes se zase po dlouhé době ponoříme do světa nadpřirozena, magie a nebezpečí. To vše čeká na hlavní hrdinku jménem Sára, která se rozhodne vzepřít svému předurčenému osudu, zaběhnutým pravidlům a vezme věci do vlastních rukou...

Paříž rok 1880...

„No tak, zklidněte seděcka!... Výborně! Dnes si dáme, vytrvalostní běh, abychom také něco udělali pro svoje zdraví. Takže: připravit! Ke startu! Pozor! Teď!" Říkal učitel tělocviku na jedné z Pařížských škol svým žákům. A mezi nimi byla i dívka, která se jmenovala Sára.

Od určité doby se však u ní objevovali velmi zvláštní schopnosti. Například jako při těhle hodinách tělovýchovy. I tentokráte splnila zadaný úkol s naprostým přehledem a nepotřebovala na to ani 5 minut. „No tak, pohyb, pohyb šneci! Kdyby běhal každý jako vy, tak to bychom tu byli taky do zítřka. Trochu života do toho umírání, padavky." Pokřikovala ona, zatím co už sama odpočívala, jelikož měla splněno. „Co k tomu dodat? Zase jste byla nejlepší. Jak to děláte, že vás nikdy nevidíme vyběhnout?" Ptal se jí s uznáním její učitel. „Však na tom nic není a věřte mi, byla bych schopna vyvinout, i vyšší rychlost. Musím však dát také nějakou tu šanci svým spolužákům. Sama nevím, jak to dělám...možná instinkt." Řekla Sára, a jelikož se vyučovací hodina pozvolna chýlila ke svému konci, tak se všichni pomalu rozešli do svých tříd. I tak si však dobře uvědomovala, že přestože nikdy nevyvine svoji maximální rychlost, i tak ji nemůže nikdo z nich předběhnout a to, ani učitel.

 I tak si však dobře uvědomovala, že přestože nikdy nevyvine svoji maximální rychlost, i tak ji nemůže nikdo z nich předběhnout a to, ani učitel

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Sára Poisonová - (polo-upírka) ve své zimní podobě

Sára - NebezpečnáKde žijí příběhy. Začni objevovat