Vlčí tajemství

40 1 0
                                    

Následně se začali scházet stále častěji a došlo mezi nimi, i na nějaké ty polibky, přestože si, ani jeden z nich netroufl říci tomu druhému doočí, co ve skutečnosti cítí.

„Říkalas, že jsi potom meči nešla sama, kdo byl ten další kromě mě?" Ptal se jí jednou Sebastian.  "Člověk. Obyčejná nicka a protivné klíště, které bych nejraději rozmáčkla! Jen kdybych věděla, kde je. Jmenuje se František, ale není sám těch ostatních zmetků je ještě pět." „Takže jsi mě považovala za nebezpečnějšího, než je on?" „Člověk a proti tomu vlkodlak? Ano, tys byl horším soupeřem, než on. Myslím tím ve smyslu složitějším..." „Myslíš si, že po něm stále jde?" „Ano, tím jsem si jistá." Sotva ta slova vyřkla tak si uvědomila jejich pravdivost a pochopila jednu věc:  On se nikdy nevzdá! Nepřestane s tím, pokud bude živ! Existuje jediný způsob, jak to ukončit. Vzít mu život!

„Jsi v pořádku?" Zajímal se hned Sebastian, když viděl, že je Sára trochu mimo. „Ale jistě jen jsem se zamyslela." Odpověděla ona, sotva se vrátila do reality.

Pak se políbili a přitom mu přejela rukou po rukávu, čímž ho nechtěně vyhrnula, což by nebylo nikterak důležité, kdyby právě na téhle ruce neměl on to znamení a Sára si ho nevšimla. „Kdes k němu přišel?" „To je moje věc!" Zareagoval rychle Sebastian, jehož chování se z ničeho, nic okamžitě změnilo.

„Proč zrovna tohle?" „Neptej se! Stejně ti to nepovím!" „Proč?!" „Promiň, ale nemohu, o tom mluvit!" „Stále jsi takový...uzavřený. Občas rychle zmizíš, a vůbec nevím kam. Proč, o tom se mnou nechceš mluvit? Jestli tě něco trápí, svěř se mi, ráda ti pomůžu. Nebo...je v tom jiná žena?!" „Ano, je v tom žena, ale jiným způsobem, než myslíš." „Tak mi to vysvětli!" „Je mi líto." „Potom možná bude lepší, abys už šel!" „Máš pravdu, půjdu!" Souhlasil s tím Sebastian a v mžiku byl ze dveří.

Sára - NebezpečnáKde žijí příběhy. Začni objevovat