Itálie

53 2 0
                                    

O 2 měsíce později...

Itálie...

Tak dlouhou dobu trvalo Mirabell a Sáře zjistit, kde je ta věc, kterou hledaly. Bylo proto velmi nepravděpodobné, že by se tam se Stefanem setkaly, protože ten byl už zajisté dávno pryč. Pro ně teď tedy bylo důležité zjistit, kam jít pro ten poslední klíč po téhle remíze 2:2.

Na místo, kde bylo původně semeno Osiky, se tedy sice dostaly, ale ono samotné tam už nebylo. Tam však také zjistily, kam pokračovat, díky tomu, dál.

Na hlavním oltáři byla vyřezaná hora se jménem Unaevodlom 4452.

„Co je tohle za divný název? Slyšela jsem už mnoho jmen jakýkoliv hor, ale tenhle krkolam? Kde to vůbec může být?" Zlobila se Mirabell. Zatímco její přítelkyně se na to jen potulně usmívala a nakonec pravila. „Zase tak těžké to není, když se nad tím pořádně zamyslíš. Jedná se, o obyčejnou přesmyčku. Unaevodlom není nic jiného než Moldovaenu se svoji výškou (která je rovněž převrácená) 2544 metů nejvyšší hora Rumunských Karpat."

„Moldovaenu? Skutečně tam mluví o tomhle?" „Téměř jistě...Ty to místo snad znáš?" „Jen z doslechu, ale podle toho,co vím, mají na tomhle Moldovaenu své sídlo zdejší upíří. A pokud nás nápovědě odkazuje přímo tam, lze předpokládat, že..." „Poslední věc a klíč k tomu meči, mají moji příbuzní. Pokud, ale pro ni půjdu, téměř jistě se potom setkám se svým otcem." „ Ano, to je velmi pravděpodobné." „Dokážeš vůbec vyčíst, o co se jedná?" Ptala se Sára své přítelkyně.

„Podle tvaru, které je okolo té hory usuzuji na štít. Nakonec oheň, vodu, vzduch a zemi, jsme už našly, zbývá poslední prvek železo. A takové věci obyčejně z toho kovu bývají." „Potom je pravděpodobně poloha umístění meče přímo na tom štítu." „Pravděpodobně na jeho zadní straně. Což znamená, že ten..." „...kdo z nás získá dříve štít, bude vědět, kam se podle té mapy vydat."

„Sáro?" „Ano?" „Když tak nad tím uvažuji, oba dva máte polovinu těch klíčů potřebné k získání toho meče. Takže je v podstatě jedno, který z vás se na místo dostane dříve. Bez pomoci toho druhého, se k cíli nedostane! Jak to tedy vidím já. Nezbude vám nic jiného, že pro tentokrát spolupracovat!" „S vlkodlakem? No, pokud by nebyla jiná možnost..." „Netvař se prosím tě, že by ti to zas tak moc vadilo! Ale nezapomeň, neznáme úmysly, které s danou věcí má, či abych byla přesnější úmysly toho, pro koho dělá. Musíš tedy zabránit tomu, aby se k meči dostal jako první! I kdyby to nakonec pro tebe znamenalo..." „...ho na poslední chvíli zradit." Pochopila z toho hned Sára. Potom se obě vydaly do Rumunska.

Sára - NebezpečnáKde žijí příběhy. Začni objevovat