Přípravy

69 3 0
                                    

Po několika dnech...

„No, tak pospěš si Mirabell! Za chvíli to už začne a my nejsme ještě hotové!" Stěžovala si Sára, zatímco jí přítelkyně pomáhala do těžkých a bohatých šatů, které si před tím nezapomněla opatřit.  "Trpělivost Sáro, není to nic jednoduchého. Navíc nechápu, proč musíš jít za Baronku zrovna ty!" Reptala přitom ona.

„To má celkem jednoduché vysvětlení. Tvá pleť na šlechtičnu příliš tmavá. Každý by se hned zajímal, proč tolik času trávíš na slunci. To má bledost nikomu zvláštní nepřijde. A nezapomínej, že odteď nejsem Sára, ale Sabrina Baronka z Canine. A ty Bella má komorná. Ne, aby ses před někým prořekla už tak máme starostí až nad hlavu, další rozhodně nepotřebujeme!" „To je rozumné Sá...Sabrino. Máš pravdu, takhle to bude jistější. Ještě ti vyčešu vlasy nahoru, jak se na Baronku sluší, a můžeme vyrazit. A jen tak mimochodem, jak vlastně hodláš získat od něj věc, kterou potřebujeme?"

„Existuje pouze jediný a ten nejjistější způsob, pokud po muži chceš, aby ti v čemkoliv vyhověl..."  "Hodláš se s ním vyspat?!" „Pokud nebude jiná možnost..." „Je ženatý a s manželkou má tři děti!"  "No a? Sama si říkala, na jemnůstky není čas! Jsem ochotna to udělat. Protože tu věc musíme dostat ať už po dobrém, či po zlém...A věř, že využiju všech možných způsobů, včetně vlastního vzhledu pokud to budenutné, abych získala od něj, co chci!"

„Mirabel?" „ Ano?" „Asi bych ti měla, o něčem říci..." Rozhodla se nakonec a tak se své přítelkyni poprvé od té noci zmínila, o tom, čeho byla svědkem.

Ta ji v jejím podezření, že se zřejmě jednalo, o vlkodlaka, pouze podpořila. Přiznala se jí proto s tušením, že je možné, že se tam s ním setkájí.

Sára - NebezpečnáKde žijí příběhy. Začni objevovat