Po třech hodinách...
Sotva se vrátili na stanici, a vkročili do místnosti, na Eduardově stole ležel dopis. Oba dva si přitom vzájemně s Georgemvyměnili pohledy, jelikož oba věděli, co to bude znamenat.
A skutečně se nemýlili, sotva ho komisař otevřel a začal číst, hned pochopil, že došlo k tomu, co už dávno předvídal. Byl to písemný příkaz od jeho nadřízených a představených města, aby dále nepokračoval ve svém pátrání. Sice si velmi váží jeho snahy a ochoty zjistit, co se stalo a jsou též potěšeni vším, co zatím ví, ale teď už to převezmou sami.
„Tak co zakázali ti pokračovat ve vyšetřování, že? Postarají se, o to osobně, přesně jak se dalo očekávat. Ale jak znám tebe, asi jejich nařízení neuposlechneš a dál se v tom budeš soukromě šťourat?" „Znáš mě skutečně velmi dobře příteli. Přesně to mám v úmyslu. Musím teď zjistit, zda skutečně ten pravděpodobný vlkodlak spolupracuje s naší upírkou. A především, co mají dalšího v plánu."
„Jedné věci je skutečně škoda. Totiž, že nemůžeme té upírce dovolit, aby v tom, co dělá, pokračovala. Jelikož kdyby vše šlo dál stejným způsobem jako doposud, za chvíli by místní policie neměla žádnou práci, protože všichni kriminálníci a zločinci by byli dávno po smrti. Sdílím zcela tvůj názor, že by ji měli spíše za její služby odměnit a ne pronásledovat. Skutečně by si za své činy zasloužila dostat vyznamenání!" „Ano, ale teď ji musím především najít...Vím, co chceš říci. Dám na sebe pozor, budu opatrný. Moji nadřízení nezjistí, že jsem je neposlech. Navíc nerad odcházím od rozdělané práce!"
„Hodně štěstí příteli, budeš ho potřebovat. Protože pokud zjistí, že ignoruješ jejich rozkaz, budeš mít z toho průšvih a dost velký." „Díky a doufám, že se brzy zase shledáme." Odpověděl Eduard, poté si sbalil své věci a odešel.
„A pokud je mé podezření správné, tak tím vlkodlakem může být pouze jediná osoba. Její kamarádka Mirabell Feu." Uvažoval Lee v duchu, když vyšel ze dveří.
ČTEŠ
Sára - Nebezpečná
VampireSára je 18. letá mladá žena, která na sobě od jisté doby pozoruje určité změny, které si však nedovede vysvětlit. Proč se vlastně od svých spolužáků tak liší? Co má vlastně znamenat její nadpozemská rychlost, nádherný vzhled a...přdevším touha po li...