Španělsko

53 3 0
                                    

Ve Španělsku...

„Tak jsme konečně tady. Teď nám zbývá jen zjistit, o kterého krále se jedná. A vzít si tu věc." Komentovala Mirabell jejich situaci. „A především také přijít na to, kam se máme vydat dál. Po zkušenostech v Anglii bych to viděla na to, že se někde v téhle zemi skrývá nápověda ke třetímu klíči. A tu musím rozluštit, dříve než se pro něj vydáme." Upozornila hned Sára.

„A nakonec odsud odejít dříve, než se sem dostanou naši pronásledovatelé. Nechala jsi v Anglii něco, podle čeho by mohl tvůj vlčí nápadník poznat, kde jsme?" „Není můj nápadník! Ale sledoval mě ve chvíli, když jsem tu knihu našla. A zajisté mu brzy dojde, kde jsme se ty věci dozvěděla."

„Pak bychom si měli s určením místa, kde je třetí klíč pospíšit. Zatím máme pouze 1. element oheň, zbývá voda, vzduch, země, a železo." „Podívám se po dalších nápovědách, Ello!" „Ello?" Divila se Mirabell.

„Přece si nemyslíš, že vzhledem k tomu, kdo všechno po nás jde, že bychom mohli vystopovat pod svými skutečnými jmény? Ani ty které jsme použili v Anglii, možné nejsou. Sabrina a Bella musí zemřít! Zvláště za předpokladu, že se brzy jak tuším setkáme opět s mým „nápadníkem". Do té doby než se sem dostane, budu mít vlasy opět změněné, což nám velmi pomůže v ukrytí. Ale přesto...odteď jsem Francisca, chápeš?" „Naprosto, tak se pusťme do práce!"

Sára - NebezpečnáKde žijí příběhy. Začni objevovat