Paříš, noc v jednom z domů...
„Ty? Co tu chceš? Víš, že se nemáš ve městě ukazovat." „Pokud vím, spolu nevyřešený jeden účet, který jsem přišel splatit. Jakmile to udělám, hned odejdu." Odpověděl Eduard. „Nepřibližuj se, nebo zavolám policii, dál už ani krok." „Jen si to zkus!" Když pak po něm jeho známý hodil dřevěnou stoličku, tak se od něj jen odrazila a po nárazu do zdi se rozpadlave dví.
„Co to má znamenat?" Ptal se strachy on, zatím, corychle před Eduardem ustupoval. „Že už nejsem z větší částí člověk. Pouze to!" Odpověděl on a během mžiku byl u něj.
Jakmile byla vzdálenost mezi nimi minimální, strčil do něj. Přestože nepoužil veškerou svoji sílu a jednalo se pouze, omalý šťouch, ten odletěl hrozně moc daleko. Přitom narazil prudce hlavou, o zeď a bylo po něm. „Zatraceně, tak prudkou ránu jsem nechtěl!" Komentoval to Eduard, když se k němu přiblížil.
„To je jedno z prvních nebezpečí nových upírů. Že nedokážou ještě odhadnout svoji sílu. Zároveň však jsou také v tomhle období nejsilnější. Neboj, vše se naučíš. Ani já to hned neuměla. A teď si pospěš, dokud jsou jeho zranění čerstvá a proudí v nich ještě krev." Ozvala se Sára. Za ní se vynořila Mirabell, ale ta nic neříkala.
Ani Eduard se nenechal dlouho pobízet, částečná proměna, kterou už prošel, způsobila to, že věci jako lidská krev, které mu dříve připadali odporné, ho teď přímo magicky přitahovali. Dlouho proto netrvalo a sám začal krev, která z ran toho druhého vytékala, sát. Čím déle v tom pokračoval tak začal brzy cítit, že jeho zuby se začínají měnit v ostré upíří špičáky. Netrvalo dlouho a byl s tím hotov.
„Nikdy by mě nenapadlo, že mi to udělá takovou radost, mu tohle udělat! Klidně bych si to zopakoval!" Povídal on zatím, co, se jeho oči rychle barvily do karmínové červeně. „Klasický pocit toho, pokud upír zabije toho, s nímž ho pojil silný cit, přestože se jedná, o nenávist a nesnášenlivost. Dodá ti to mnohem více energie než z kohokoliv jiného. Věř mi, mluvím z vlastní zkušenosti!"
„Chápu, teď bychom se, ale odsud měli rychle pakovat. Do téhle chvíle by mě nikdy nenapadlo, že jednou budu sám upírem." „Život na naše plány moc nedbá. Často je proto musíte měnit a novým situacím se přizpůsobit." „Abyste věděli, být upírem není vůbec tak hrozné, jak jsem se původně obával." „K tomuhle poznatku se jím sám musíš stát, abys to pochopil a dokázal patřičně ocenit výhody takového života." Bavili se při svém odchodu oni.
ČTEŠ
Sára - Nebezpečná
VampireSára je 18. letá mladá žena, která na sobě od jisté doby pozoruje určité změny, které si však nedovede vysvětlit. Proč se vlastně od svých spolužáků tak liší? Co má vlastně znamenat její nadpozemská rychlost, nádherný vzhled a...přdevším touha po li...