31

367 18 0
                                    

Miałam 40 minut... Postanowiłam się ubrać *zdjęcie w załączniku* i pójść do sklepu. Nie sprzątałam bo i tak zrobiliby większy syf... Kiedy wychodziłam... próbowałam wyjść bo mi się nie udało, ponieważ stado małp wbiegło do mojego holu.

-Czy wyście powariowali!?-krzyknęłam.

-Ćsiiii...-Luke przyłożył mi palec do ust, spojrzał na chłopaków a potem na mnie. Nie musiał nic mówić ponieważ sama wyczułam mocny zapach alkoholu. 

-Po co żeś ich tu przywiózł jeśli są pijani?-zapytałam szeptem.

-Oooo... Kylie iak daeewno soie nioe wiedzieljsdmy- powiedział Calum.

-Taaa... Ok to może pójdziecie teraz ładnie do salonu a Luke włączy wam bajki i zrobi popcorn a ja pójdę zrobić herbatki... a może chcecie soczku?-zapytałam z uśmiechem.

-Soczek!!!-krzyknęli jednocześnie. Luke włączył im bajkę i poszedł ze mną do kuchni. 

-Luke dlaczego mi to zrobiłeś?-zapytałam piorunując go wzrokiem.

-No bo powiedzieli że jak ich tu nie przywiozę to zrobią... mi coś mało przyjemnego... I przyjadą tu sami więc jesteśmy.-uśmiechnął się.

-Dobra wracajmy do tych nachlanych dzikusów.-skierowaliśmy się w stronę salonu.  Ale oczywiście coś musiało pójść nie tak bo ich tam  nie było! Rozumiecie!? Nie było ich na tej cholernej kanapie! Pobiegłam na górę razem z Luke'iem do mojego pokoju i co? Tam znajdowały się te dzikusy. Ale co zabawniejsze każdy miał na sobie mój stanik, spódniczkę i szpilki. 

-Co wyście wymyślili?-zaczęłam się śmiać.

-Numm bo mu chciemy buc trejnndy-wybełkotał Micky. Taaaa... zabrałam ich do salonu a oni niemal od razu zasnęli. Jak się jutro obudzą z pomarańczowymi twarzami to  niech się nie zdziwią bo rozepchali moje ulubione buty! To niewybaczalne...

-------------------------------------------------------------

Taki krótki...

Ale następny będzie szybciej i będzie dłuższy...

Niestety za ten musicie mi wybaczyć... Wiecie końcówka roku szkolnego i dużo poprawiania ocen itd.

Więc komentujcie i gwiadkujcie ;-)

                                                                                                       /Axa





KIK ||5sos||Where stories live. Discover now