Pohled DamonaNasedl jsem do auta a jako namydlený blesk jsem mířil ke škole, kde se mý vrstevníci právě učili. Chtěl jsem je vyzvednout a zamířit s nimi na takový menší výlet. Nikam daleko... moc! Vystoupil jsem z auta a rozhlížel se po parkovišti, nikde ani noha. Možná, že už jim vyučování skončilo, ale od Eleny vím, že má dneska trénink, tím pádem ho má i Stefan, ale kde je moje malá sestřička? Vyrazil jsem k hřišti, kde jsem uviděl Stefana, byl z těch nul nejlepší, kdo by to byl čekal? Když jsem se podíval na druhou stranu hřiště, tak jsem měl co dělat, abych se nezačal smát. Ten pohled stál za všechny prachy světa! Teresa skákala, jak ta blondýna řekla a to opravdu! Ona skákala! Zřejmě jí Elena přesvědčila, aby s ní chodila sportovat!Opřel jsem se o strom a sledoval chvilkama Elenu, které to neuvěřitelně slušelo, měl jsem co dělat, abych jí odtamtud nevzal a neodjel s ní... To jsem trochu odbočil! Podíval jsem se o kousek dál a tam poskakovala moje sestra, takže samozřejmě přišel obrovský nával smíchu. Zřejmě až moc velký, jelikož si mne všimla! Hodila po mne takovým pohledem, který oznamuje: až tě chytím, tak z tebe nadělám dva! Upřímně, komu by to vadilo. Dva Damonové, myslím, že by to bylo naprosto super! Tedy rozhodně pro vás, dámy!Tréninky jim skončily a já - jako velký bratr jsem na něj čekal."Co tady děláš, Damone?" zeptal se otráveně Stefan."Přijel jsem vyzvednout svoji holku a... jsem váš poručník, musím se o vás starat. Brát vás na výlet, a tak. Je to má povinnost vůči vám," vysvětlil jsem jim. Teresa nadzvedla obočí a hodila po mne pompón."Super, tak mi to vezmi já jdu do Grillu," oznámila mi s vážnou tváří, "poručníku," dodala ještě."Ne, ne, ne, Teresko! Jak jsem řekl, jedeme na výlet," prohlásil jsem."Zbláznil ses? Nebo jsi jenom dehydratovaný z toho postávání tady?" nechápala mne."Řekl bych, že se chová úplně normálně, jenom jsi trochu pomalejší a všimla sis toho až teď!" argumentoval Stefan."Běžte oba dva k šípku, jo?" vyštěkla na nás velice milým tónem."Jedeme, nasedat," ukázal jsem na auto."Ty jsi to myslel vážně, jako vážně?" vytřeštila na mne oči Elena. Dobře, možná jsem jí trochu vyděsil, když jsem na to kývnul, ale ona byla klidná. Vzal jsem ji za ruku a šel pomalu k autu, slyšel jsem, jak si ti dva něco šeptají."Myslíš, že to myslí vážně? Nebo chce jen nabourat, omylem narazit do stromu a nabodnout nás na větve?" hrozila se Teresa."Jedeme! Pohněte," křikl jsem na ně.Když jsme všichni nasedli do auta, já a Elena vpředu a Stefan a otravný pomeranč vzadu, konečně jsem mohl nastartovat."Damone, kam to vůbec jedeme?" zajímala se Elena."To je překvapení," pousmál jsem se na ni."Děláš si legraci? Kam jedeme!" nevzdávala se, založila ruce na hrudi a zamračila se - měl to pro mne výt varovný signál? To nevím, ale nedivil bych se, kdyby ano."Jedeme navštívit jednu mou známou," mrkl jsem na ni."Damone, víš, že ani nemám chuť setkat se s tvými... ehm...""Ano, Damone, my nemáme chuť setkat se s tvými šlapkami," podpořila jí Teresa s úsměvem od ucha k uchu."Hele, jsem tvůj poručník, a když ti řeknu, že se máš setkat se svou novou mámou, tak to tak prostě bude!" rozhodl jsem."Jsi idiot, Damone..." přecedila skrz zaťaté zuby má sestřička, otevřela si okýnko a dívala se ven."Mám se k tomu nějak vyjadřovat?" zeptal se nás Stefan. Teresa se k němu otočila."Sklapni, Stefane," zpražila ho pohledem jeho spolusedící. Zbytek cesty probíhal celkem bez větších hádek, tedy jednou na mne všichni křičeli, ať zastavím, když jsem málem přejel tu důchodkyni, ale jinak byla cesta příjemná. Uznejte sami, když je napsaná stovka, tak je jasné, že pojedu tak sto padesát, co se tady plete?Vánek mi čechral vlasy, vedle sebe jsem měl svou holku a vzadu na mne byli naštvaní a nenáviděli mne - super den! Dal jsem nahlas rádio, zrovna hrála má oblíbená písnička, jak jinak, mohli reagovat moji sourozenci než - "Vypni ten randál!" Jako vždy, ignoroval jsem je!Vystoupili jsme v malém městečku západně od Mystic Falls, přesně jsem věděl, koho tady hledám. Celé čtyři měsíce ji hledám, od doby, co mi Teresa řekla, že není v hrobce!
ČTEŠ
Family...
FanfictionToto je moje srdcovka. Doufám, že u vám se bude tolik líbit a zanecháte nějaký komentářík :))) Stefan a Damon mají sestru, celkem ráznou sestru, která je nenechá dělat si, co se jim zlíbí. Navíc nenáví Katherine. Co se stane, až střetne Elenu?