40 Damon junior

795 46 2
                                    

Damon juniorPřipravovala jsem si nějakou omluvnou řeč pro toho kluka, se kterým jsem se omylem vyspala. Zjistila jsem, že se jmenuje Victor a chodí do třeťáku."Ahoj," pozdravila jsem ho celkem sklesle a podívala jsem se posmutněle do jeho očí. Podíval se na mne tak též. Počkat, proč se na mne díval smutně?"Tereso, hele... já, nevím, jak ti to mám říct, ale potřebuju, aby se tady to nedostalo mezi lidi. Já mám totiž holku a ta by mě asi zabila, víš? Byla jsi vážně úžasná, chraň bůh, ale já...""Jsi zasraný parchant," rozkřikla jsem se po něm, až se kolem nás utvořila bublina, do které nikdo nechtěl vstoupit."Pššt," chytal mě za paži. Bylo to přesně dva týdny, a co jiného mě mohlo napadnout, než si vymyslet něco takového?"Měla bych ti asi prozradit, že budeš táta!" řekla jsem se slzami v očích. Victor nevěděl, co má dělat, jako první. Jestli brečet, nebo po mě křičet. Jako Damon jsem i já zdědila po otci to úžasná nadání - herectví. A proč jsem ho musela použít? Naštval mě, ještě nikdy se mi nestalo, že by mne kluk odkopnul, vždycky to bylo naopak. Vždycky!"Jak... proč?" zakoktával se. To už jsem nemohla vydržet, nebo bych se začala smát. Šla jsem na hodinu dějin, kde se na mě všichni dívali skrz prsty. Po hodině jsem zamířila na biologii. K mé nelibě mě odchytil Stefan."Můžeš mi vysvětlit, jak je možné, že si všichni ve škole šeptají, že je Teresa Salvatore těhotná?" nadzvedl jedno obočí. Trochu provinile jsem se na něj usmála."No, ten kluk... Já... mě prostě naštval! On se se mnou vyspal a chtěl mě odkopnout!" vysvětlovala jsem na svou obhajobu."A nechtěla jsi to udělat ty?" přiblížil se ke mně blíž."No právě! Já jsem mu měla dát kopačky! Ne on mě!" odsekla jsem mu jedovatě."A co mu jako řekneš, až se za devět měsíců nenarodí žádné dítě?" narážel na mne."Dneska jdu na potrat. A potom si budu užívat toho, jak za mnou bude chodit, jako pejsek a omlouvat se mi," radostně jsem se na něj usmála."Ten kluk z toho bude naprosto vedle, je ti to jasné?" pohoršeně si mne měřil."A je ti jasné, že mi to je naprosto jedno?" ujišťovala jsem se. Najednou k nám přišla Elena, která vypadala trochu zmateně. "Než něco řekneš, můžu tě ujistit, že nejsem v tom," zašeptala jsem jí.Pohled Damona:"Takže mi chceš říct, že jsi naschvál po celé škole pronesla, že jsi těhotná, aby ses pomstila tomu klukovi?" shrnul to jsem to celé a popíjel svůj drink."Tak nějak. Mimochodem, jsem teď v nemocnici v Atlantě a..." Najednou se rozletěly dveře. Jako blázen tady přiletěl nějaký kluk, podle toho, jak koukal na mou sestru, bych řekl, že je to ten chudák."Tereso, nemůžeš jít na potrat!" vykřikl zděšeně. Tak to bude velice zajímavé. Uvolněně jsem se posadil a pozoroval tu scénku."Co?" vyhrkla. "Já... nemůžu mít dítě!" nechápala. "Jsem moc mladá." Jistě, je ti jenom přes sto šedesát, ještě nejsi připravená."Mluvil jsem o tom s mámou, říkala, že dokončíme školu, já si tě vezmu a potom... máme dům v...""Tak prr, hošíku," zasáhl jsem. Není větší legrace, než zasahovat do cizího rozhovoru. "Já jsem její bratra a já rozhoduju, co s tím dítětem bude! Rozhodně navrhuji jméno Damon junior!" rozhodl jsem. Teresa po mě hodila jeden ze svých pohledů: za to zaplatíš, ty hade!"Victore, podívej se, já si o tom rozhodnu sama, když... zavolám ti," rozhodla má sestra a málem ho vystrčila ze dveří. Když se ujistila, že ten kluk odešel, rozhostilo se peklo."Damon junior?" vyštěkla po mně."Já nejsem ten, co si bude muset kupovat Baby Born, aby zamaskoval, že není těhotný," ušklíbl jsem se na ní. Šla ke stolku s alkoholem, díky bohu nám z té party něco zbylo, a nalila si burbon."Počkat, sestřičko, jsi těhotná... Nemůžeš pít," zavrtěl jsem nad tím hlavou. Rád rýpu..."Dneska mě vezeš na ten potrat, je ti to jasné. A vůbec! Měl jsi mu třeba rozmlátit hubu, jsem tvoje sestra a on mě zbouchnul!" odsekla nevěřícně."To není můj byznys, já ti jenom budu pomáhat s výchovou Damona juniora," mrkl jsem na ní."Jsi idiot!" zamračila se na mne. Jako bych zažil dejavu. Do obýváku vletěl Stefan v závěsu s Elenou. Elenka byla mírně udýchaná."Můžete mi vysvětlit, jak je možné, že se moje sestra bude vdávat? Victor pobíhal po škole a zval všechny," vyhrkl na nás Stefan."Můžu jít za svědka?" zeptal jsem se.

Family...Kde žijí příběhy. Začni objevovat