"44. Bölüm Sevdiğimin yanı"

2.2K 139 17
                                    

Öpüşüne karşılık verirken kendime engel olamıyordum, o sıra gözümün önüne Beril ' le Emir'in sarıldıkları görüntü geldi.

Gözümden yaşlar akmaya başlarken birden karnıma sancı girdi. Emir den dudaklarımı ayırarak , elimi Karnıma götürdüm.

" Ah !" Diye inledim. Emir endişeyle elini karnıma götürüp
"İyi misin güzelim ? Ne yapmalıyım ki ? Tabi ya ! Hadi hastaneye gidelim çabuk !" Diyerek kolumdan tutacakken kendimi geri çekip
"Gerek yok." Diyerek inledim. Biraz sonra kendime gelince arkamı dönerek uzaklaşırken,

Emir " Hey nereye gidiyorsun !" Diye bağırdı arkamdan, yerimde durarak arkamı döndüm
"Ne zannettin emir ? Seni hemen affedeceğim mi ? Hem sen Berilin yanına git sene ! Benim gibi sevgilinin yanına git !" Diye bağırdım. Emir yumruğunu sıkarak
"Sevgilin mi ?" Diye sordu kaşlarını çatarak. Sahte bir gülümsemeyle
" sevgilim..Cenk.. O senin gibi değil, beni çok seviyor." Diyerek arkamı döndüm.

Gülümsemem yüzümden silinirken gözlerim tekrardan dolmuştu. Hızla Cenkin yanına ilerleyip
"Hadi gidelim" dedim.

Ezgi ve Buğrayla vedalaştıktan sonra Cenk'in arabasına ilerledik. Arabaya binerek Kemerimi bağlayıp arkama yaslandım. Cenk arabayı çalıştırırken gözüm düğün salonunun penceresine kaydı. Emir kaşlarını çatmış bir şekilde bize bakarken , gözlerimi ayırmadan bende ona bakmaya devam ettim.

Cenk arabayı çalıştırıp ilerlerken Emir de göz açımdan çıkmıştı.

Kendime bir süreliğine kiraladığım eve gelince arabayı durdurdu. Cenk bana dönerek
" istersen senle beraber kalabilirim" dedi. Kafamı iki yana sallayarak "gerek yok cenk iyi akşamlar " diyerek arabadan indim.

Yağmur yağmaya başlarken eve hızlı adımlarla ilerleyip içeri girdim. Odama çıkıp üzerimde ki kıyafetleri çıkarıp rahat bir şeyler giyerek mutfağa ilerledim.

Buzdolabından meyvesuyu alıp bardağa dökerek salona geçtim. Televizyonu açarken koltuğa oturup arkama yaslandım. O sırada dışarıdan müzik sesi gelmeye başladı.

Ayağı kalkıp pencerenin yanına ilerleyerek perdeyi çekip kenardan baktığımda Emiri yağmur altında pufa oturmuş gitar çalarak bana baktığını gördüm.

Gözlerimi devirip umursamadan perdeyi kapatıp televizyon izlemeye devam ettim ama durmadan aklıma emirin hasta olabileceği gelsede boşverip televizyonu kapatarak odama ilerledim.

Yatakta bir o yana bir bu yana dönerken bir türlü uyuyamıyordum. Sonunda pes ederek yataktan çıkıp dolaba ilerledim. Kapaklarını açarak içinden battaniyeyi alarak odadan çıktım. Tekrardan salona ilerleyip kapıyı açarak Emire baktım.

Yerdeki pufa oturmuş bana bakıyordu. Her tarafı sırılsıklam olmuştu. Yanına ilerleyip Bataniyeyi yüzüne doğru fırlatıp kapıyı kapatarak odama gittim. Yatağa girdiğim de ise uykum çoktan gelmiş hemen uyuya kalmıştım.

Sabah karnımın guruldamasıyla gözlerimi açtım. Yavaşça yatakta doğrulup Lavoboya ilerleyip elimi yüzümü yıkadım. Lavoboda işim bitince mutfağa ilerledim , tam o sırada üşüdüğümü hissederek oturma odasına gittim.

Koltuğun üzerinde ki siyah hırkayı alıp giyerken gözüm kapıya kaydı. Yavaşça ilerleyip kapıyı açarak oturaklı Salıncağa ilerledim.

Salıncağın yanına geldiğimde emirin uyuya kaldığını gördüm. Yüzüme gülümseme yerleşirken üzerini açtığını farkettim. Bataniyeyi alarak yavaşça üzerini örtüm.

Gözüm yüzündeki sakalarına kayarken uzadığını fark ettim. Yavaşça elimle sakalarına dokunurken birden çekilmemle emirin kucağına oturmuştum.

Yüzümdeki gülümseme silinirken, emir gözlerini açarak ellerini belime sararak
"Biliyorum, büyük bir hata yaptım... pişmanım be kadın" dedi yorgun çıkan sesiyle. Bense kaşlarımı çatıp
"Beril ' in yanına git sene sen ! Sevdiğinin yanına !" Dedim kalkmaya çalışırken, o ise belime daha sıkı sarılarak
"Ben zaten Sevdiğimin yanındayım" Diye fısıldayarak omzuma öptü.


Selam ! Ben bu bölümü çok sevdim be canlar ! Umarım sizde beğenirsiniz :) şunu söylemem gerekir ki Kitabın bitmesine az kaldı ama merak etmeyin final yaklaştığında haperiniz olacaktır :) şimdilik bu kadar vote ve yorumlarınızı bekliyorum görüşürüz ;)

Multi= Derin SERT
Şarkı = özge çelikırmak - an gelir


24.04.16
S.K.

TESADÜFEN AŞK(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin