Derin'den
Cenk'in dediklerinden sonra kapıda dikilmiş düşünüyordum. Niye bana böyle şeyler diyor? Ne karanlık hayatı? Zaten hayatım bok gibi birde şu Cenk çıktı of Allah'ım çıldırmak üzereyim! Neyse kapıda dikil dikil bir şey olacağı yok en iyisi eve gireyim. Kapıyı açtım ve doğru odama ilerledim. Odaya girince çantayı bırakıp doğru banyoya girip duş aldım... Şimdi ne yapacaktım ben? Emir'e Cenk'in dediklerini söyleyecek miyim? Gerçek mi dedikleri? Hayır, hayır Cenk yalan söylüyor Emir yapmaz öyle şeyler... Ama Cenk neden yalan söylesin ki? Lanet olası düşünceler. Düşünürken bir yandan da pijamalarımı giyiyordum... Ben ne yapacağımı düşünürken telefonum çaldı. Kim olduğuna baktığımda Emir olduğunu gördüm. Başta açmak istemesem de sonra vazgeçip açtım.
-Alo?
+ Derin iyi misin?
-İyiyim de sen iyi misin sesin garip geliyor? Diye sorduğumda Emir bir oh çekip devam etti.
+İyiyim. Şimdi sana bir şey söyleyeceğim Derin ve dediğimi yapacaksın söz mü?- söz de ne yapacağım?
+Hemen hazırlan seni gelip alacağım bu gün bende kalacaksın.
- Niye ki?
+Niyesini sonra anlatacağım sen dediğimi yap ben gelip seni arayınca çık diye, o zaman çık tamam mı?
- Tamam. Deyip kapattım. Ne oluyordu? Emir'in sesi çok telaşlı geliyordu. Kesin kötü bir şey var hemen hazırlansam iyi olacak. Dolaba gidip lacivert şort alıp giydim, üstümde askılı siyah tişört alıp giydim. Ayağıma spor ayakkabılarımı de geçirip telefonu cebime koyup aynanın karşısına geçtim. Her zamanki çilekli parlatıcımı dudağıma sürüp rimeli de sürerek aşağı indim. Babama gidip konuşmam gerekiyordu. Aşağı indiğimde babamın televizyon izlediğini gördüm. Yanına ilerleyip yavaşça oturdum.-Baba Ezgi'nin annesiyle babası bir yere kadar gitmiş. Ezgi de evde tek kalmaktan korkuyor, yanına gidip bu gece onlarda kalabilir miyim?
Diye sordum, ne kadar babama yalan söylemek beni üzülsem de doğruyu söyleyemezdim. Babam biraz düşündükten sonra tamam dedi bu arada Emir Telefonumu aradı ve çıkmamı istedi. Çıktığımda arabasına yaslanmış beni bekliyordu, yanına gidince sordum.
- Emir ne oldu? Neden çağırdın? Diye sordum o ise gülümsedi.
+ Sevgilimi özleyemez miyim? Bu gece bende kalmanı istedim o kadar.
Deyip kapıyı açtı bana, pek öyle gelmese de üstelemeyerek bindim. O da binince evine doğru sürmeye başladı. Acaba ona Cenk'le aramda geçen konuşmadan bahsetsem mi? Yok ya boşuna ortamı germiyim gerekte yok. Bu arada Emir'in evinin önüne gelmiştik, Emir arabayı durdurunca ikimizde indik. Emir yanıma gelip elimi tutup gülümseyerek ilerlemeye başladı. Bende bu sırada kalp atışımı kontrol etmekle meşguldüm. Emir kapıyı açınca içeri girdik. Ah evine bir kez daha hayran kaldım harika bir evi vardı. Salona gelince Emir
"Film izleyelim mi?" Diye sordu."Olur, bende mısır patlatayım." dedim ve mutfağa girdim. Biraz zor olsa da mısırı tencereye koyup beklemeye başladım... Olunca kapa koyup getirdim bu sırada Emir'de film hazırlamış beni bekliyordu.
"Ne film mi?" Diye sordum.
"Korku." dedi sırıtarak.
"Ne! Asla hiçbir kuvvet bana bu korku filmini izletemez." deyip geri geri yürümeye başladım."Hadi ama güzelim, ben varım." Deyip belimden sarılarak bana bakmaya başladı.
"Peki." Deyip koltuğa oturdum o da ışığı kapatıp yanıma oturup filmi başlatarak belimden sarılıp başını omzuma gömdü. Bu hareketine bayılıyorum daha doğrusu ben bu adama bayılıyordum. Filmi izlerken ara sıra korku yerleri gelince gözlerimi ellerimle kapatıyordum, tabi Emir bu halime gülüyordu... İzlerken birden korkunç bir sahne geldi, çığlık atarak Emir'in kucağına zıplayıp ona sarıldım. Emir ise tabii gülüyordu sonunda durunca yüzüme baktı. Bende yutkunarak onun yüzüne bakıyordum. Sonra gözleri dudağıma kaydı, yine bana bakıp dudaklarıma baktı ve yutkundu. Ben ise hareketsiz kucağında oturmuş duruyorum. Emir yavaş yavaş dudaklarıma yaklaşmaya başladı. Ben ise durmuş ne yaptığına bakıyordum Emir daha da yaklaşıp dudaklarını dudaklarıma kapattı. Alt dudağımı alıp emmeye başladı. Ben ise put gibi durmuştum sonunda kendime gelerek bende üst dudağını kendimce emmeye başlamıştım. Emir ise diliyle dudaklarıma baskı yapıyordu dudaklarımı aralayıp dilini içime alıp emmeye başladım. Biz böyleyken birden ışıklar açıldı dudaklarımı Emir'den ayırıp kapıya baktığımda yakışıklı bir genç bize bakıyordu. Ben hemen Emir'in üstünden kalktım ve kızarmış yüzümü gizlemeye çalıştım."Ov sanırım yanlış bir zamanda geldim neyse siz sonrada devam edersiniz dimi Emir?" Dedi sırıtarak çocuk, Emir ise ona öldürecekmiş gibi bakıyordu. Çocuk devam etti.
"Neyse yenge sen Emir'i boş ver bu arada ben Buğra sende güzeller güzeli Derin olmalısın?" Dedi elini uzatarak bende elimi uzattım.
"Evet ve teşekkür ederim." Dedim gülümseyip, Emir ise hala sinirli sinirli buğraya bakıyordu. Buğra onu umursamayıp karşıdaki tekli koltuğa oturup benle sohbet etmeye başladı. Aslında iyi çocuktu saçma sapan espriler yapıyordu ama komikti. Biz gülerken emir boğazını temizleyip konuşmaya başladı.
"Buğra geç oldu hadi evine git." Dedi tehdit eder bir sesle.
"Abi az daha kalsaydım." Dedi sırıtarak Buğra.
"Buğra hadi koçum yürü git." Dedi sinirle Emir.
"Uf tamam be Emir, neyse Derin'cim artık sonra konuşuruz." Deyip yanağımdan öptü. Emir ise onu kolundan tutup kapıya fırlatıp kapıyı da kilitleyerek yanıma geldi."Geç oldu yatalım mı güzelim?" Dedi sırıtarak.
"Olur." deyip yanına gittim o da elimi tutarak beni kendi odasına götürdü.
"Sen nerede yatacaksın ?" Diye sordum.
"Burada."
"Ben nerede yatacağım?" Diye sordum bu seferde.
"Burada birlikte yatacağız hayatım.""Ama-" Cümle mi yarıda kesip kendi konuştu.
"Âmâsı filan yok birlikte yatacağız." Dedi ve elime kendi tişörtü ve birde şortlarından verdi. Bende alıp odanın içindeki lavaboya gidip giyinip geldim de yatakta tişörtsüz yatmış beni bekliyordu. Aman Allah'ım kaslara bak! Sakin ol Derin onları yok say tabi ne kadar yok sayılırlarsa. Yanına gidip yatağa girip üzerimizi örtüm. O sırada Emir belimden tutup kendine çekip sımsıkı sarıldı. Bende ona sarılıp kafamı göğsüne yasladım."İyi geceler sevgilim." Dedim kokusunu içime çekerek. O da kokumu içine çekip saçlarımın arasından öptü.
"İyi geceler güzelim." Dedi ve birbirimizin kokusuyla mayışarak kendimizi uykuya bıraktık...Merhaba! Yeni bölümle karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz, iyi okumalar. Bu arada vote ve yorumlarınızı bekliyorum.
Multi= Emir Sert
Şarkı = Göksel- Denize bıraksam21.08.15
S.K.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜFEN AŞK(TAMAMLANDI)
Romance20.07.2020 ROMANTİZMDE 5. SIRADA Diğer hikayem BENİ SEV'de hepinizi bekliyorum. Biyografimden bulabilirsiniz. Eğer bu kitabımı beğendiyseniz onu da beğeneceğinize eminim. Ateş çıkaran mavi gözlerinde kaybolduğum kadındı o , Bense o gözlerle yanan ad...