"Derin Sert'ten"Elimde ki bardaktan meyvesuyumu içerek masaya koydum. Kafamı tekrardan karşımda oturan Ezgiye doğru çevirdim.
Bir kafede buluşmuştuk ve ona yurtdışına çıktıktan sonra olan herşeyi baştan sona anlatmıştım. Boşanma davasıda dahil.
Ezgi bana bakıp elerimi tutarak
"Derin, biliyorum çok zor şeyler yaşadınız ama boşanmakta emin misin ? İkiniz de birbirinizi deliler gibi seviyorsunuz. Hem emir hatta yapmış olabilir ama bak pişman olmuş. Hem herkes hatta yapar Derin. Affetsen onu ?" Dedi.Gözlerimi kafenin camına çevirerek dışardaki denize baktım. Derin bir nefes alıp dışarıyı izliyerek
"Bilmiyorum ezgi... bir kez hatta yapan bir kez daha yapar" dedim, Ezgi ise iç çekerek
" Hadi tamam sizi boşverelim. Peki ya bebek ? Ona ne olucak ? " dedi.Gözüm karnıma kayarken, aniden tekme atmıştı. Sanırım o da ezgi teyzesine hak veriyordu.
" Bebeğime ben tek başıma bakarım. Hem annelik, hem de babalık yaparım ona. Ben olduğum sürece ikimizinde kimseye ihtiyacı yok." Dedim.Ezgi ise beni ikna edemeyeceğini anlamış olacak ki pes etmişti.
" mahkeme ne zaman ?" Diye sorduğunda, elimi Karnıma götürüp okşuyarak
" yarın " Diye fısıldadım.Bir süre daha beraber oturup havadan sudan konuştuktan sonra Ezginin işi çıkmış ve kalkmıştı.
Bense biraz daha oturarak şu Cenk olayını haletmek için telefonu çantamdan çıkardım. Rehbere girip tam arayacaken vazgeçip mesaj bölümüne girdim. Eğer ararsam beni yine sorulara boğacak kafamı Alak Bulak edecekti.
Parmaklarım tuşların üzerinde dolaşırken yazmaya başladım.
" Selam Cenk.
Aslında sana birşey demek için yazıyorum. Nasıl desem bilemiyorum ama artık sana ihtiyacım yok. Hatırlarsan sana en başındada demiştim, ben Emiri seviyorum ve eğer senle daha fazla takılarak onu üzmek istemiyorum. Merak Etme Emire filan döndüğüm yok. Çoktan boşanma davası bile açtım.Umarım hayata hep mutlu olursun. Elveda.
Derin."
Diyerek mesajı gonderip kafede dışarı çıktım. Yolda ilerlerken bir taksi çevirip binerek evin adresini verdim. Yolda ilerlerken birden telefonum çalmaya başladı. Çantamdan çıkardığımda bunun alarm olduğunu gördüm. Üzerinde doğum günüm için kurulmuş olduğunu görünce alarm kapatıp cebime koydum.
Bugün zaten herkes doğum günüm olduğunu hatırlatmıştı. Hata Ezgi parti yapma konusunda ısrar etsede itiraz etmiştim.
Taksinin evin önünde durmasıyla ücreti ödeyerek arabadan indim. Eve doğru ilerleyerek anahtarı kapıya takarak çevirip içeri girdim. Arkamdan kapıyı kapatırken karşıma mumlarla yapılmış bir yol vardı. Şaşkınlıkla mumları izliyerek salona ilerledim. Salonun ortasındaki masaya geldiğimde ortada çikolatalı bir pasta duruyordu, üzerinde ise
"İyi ki doğdun güzelim " yazıyordu. Pastanın üzerine dikilmiş mum şeklindeki 20 sayısına baktım.Ve evet 20 yaşına girmiştim. Gözüm pastanın yanında ki hediye paketine kaydığında elime alarak yavaşça paketi açtım. İçinden kırmızı bir tişört çıkarken , üzerinde
"Dünyanın en güzel annesi" yazıyordu. Gözlerim dolarken , masanın üzerindeki notu elime alarak okumaya başladım."Merhaba güzelim,
Geçen sefer doğum gününde kaçırılmıştın ve yanında değildim. Bu yılda kavgalıydık ve ben yine yanında değildim. Ama şundan her zaman eminim ki ben senin kalbinde hep seninleydim.
İster boşanma davası aç, ister nefret et benden ama bu sefer seni bırakmıyacağım güzelim.. Ölüm bile bizi ayıramıyacak.İyi ki doğdun Karıcığım :)"
Merhaba arkadaşlar!
Nasıldı yeni bölüm ? Bana biraz durgun geldi ama merak etmeyin bir dahaki bölüm bomba gibi gelicek. Vote ve yorum yapıp aranıza yaslanarak pazar gününü bekleyin !:)Multi= Derin Sert ( son sahne)
Şarkı= Gülay - cesaretin var mı aşka08.05.16
S.K.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜFEN AŞK(TAMAMLANDI)
Romance20.07.2020 ROMANTİZMDE 5. SIRADA Diğer hikayem BENİ SEV'de hepinizi bekliyorum. Biyografimden bulabilirsiniz. Eğer bu kitabımı beğendiyseniz onu da beğeneceğinize eminim. Ateş çıkaran mavi gözlerinde kaybolduğum kadındı o , Bense o gözlerle yanan ad...