"28. Bölüm Bu hissemi aşığım?"

2.8K 271 25
                                    

*2 hafta sonra *

"Derin'in ağzından "

"Berin emin misin ya?" Diye sordum Ezgi ve Berin aynı anda

"Evet!" diye bağırdılar bense hala biraz korkuyordum ah bu arada size şu iki haftada ne yaptığımızdan bahsedeyim. Emir'le aramız çok iyiydi ve annemle aram hayallerimde ki gibi mükemmeldi hele Berin'le harikaydı çok eğleniyorduk. Ezgi'yle beraber çok iyi üçlü olmuştuk ve artık annemlerin yanında kalıyordum, başta itiraz etsem de sonradan kabul etmiştim. Ondan sonra Annemle Emir'i tanıştırmıştım annem çok sevmişti ve kulağıma sakın kaçırma bu çocuğu demişti. Şimdi ne yaptığımızı sorarsanız Ezgi ve Berin sesimin çok güzel olduğunu söyleyip videoya çekip youtube atmak istiyorlardı ben başta karşı çıksam da beni dinlemiyordular... Ezgi'nin seslenmesiyle düşüncelerimden çıktım.

"Hadi hazır mısın?" Dedi.
"Evet." Deyip kendime çeki düzen verdim, o sırada kapı çaldı gidip açtığımda Emir olduğunu gördüm. İçeri girip kamerayı görünce bana döndü.
"Ne oluyor burada?" Diye sordu bende olayı anlattığım da kızlara dönüp
"Bende varım o zaman." dedi bense şaşkınca
"İyi de sen sevmesin ki böyle şeyleri?" Dedim soru sorar gibi.
"Seni o kadar kişiye tek gösteremem sahipli olduğunu bilsinler." Dediğinde bense kıkırdayıp kafa salladım. Kızlarda kabul edince Emir'in eline gitarı verdiler ve bizi özel olarak hazırladığı mekâna oturttular. Ezgi başlayın işareti verince Emir gitarı çalmaya başlayarak, bana bakıp gülümseyerek söylemeye başladı.

"You are to me a part of me just like anatomy.
(Sen bana göre tıpkı anatomi gibi benim bir parçamsın)

You're pulling me.
(Çekiyorsun beni)

You're pulling me in like You're gravity.
(Beni sanki yerçekimişsin gibi içine Çekiyorsun )

I'm notorious for thinking You're full of beautiful instead of hollow.
(Senin sahte olman yerine güzelliklerle dolu olduğunu düşündüğüm için adım çıkmış durumda )

Sugar on your Lips, İt's hard to kill.
(Dudaklarındaki şeker,yok etmek zor)

Jagged like a pill, so hard to swallow .(hap gibi sivri, yutmak çok zor)"

Sıra bana geldiğinde bende gülümseyip ona bakarak söylemeye başladım.

"Am I in love with you ? Am I in love with you?
(Sana aşık mıyım? Sana aşık mıyım? )

Or Am I in love with The feeling?
(Yoksa bu hissemi aşığım ? )

Trying to find The truth , trying to find The truth.
(Doğruyu bulmaya çabalıyorum, doğruyu bulmaya çabalıyorum )

Sometimes The heart is deceiving.
(Ama kalp bazen dolandırıyor )

Cant get out of my head , I need you to save me.
(Aklımdan çıkaramıyorum ve beni kurtarmana ihtiyacım var )
If I Am delusional then maybe I'm crazy.
(Eğer kuruntu yapıyorsam belki de deliyimdir )

İn love with you , am I in love with you?
( sana delice aşığım )

Or am I in love with The feeling?"
(Sana âşık mıyım yoksa bu hisse mi aşığım?)

TESADÜFEN AŞK(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin