Emir'le o çocuk birbirlerine nefret dolu bakışlar gönderirken ben ise onları izliyordum. Sonunda sessizliği Emir'in sesi böldü.
+Senin burada ne işin var? Dedi sinirle Emir, ben ise bir ona bir buna bakmaktan kafam dönmeye başlamıştı.
-Kardeşimi gördüm gelip selam vermeyim mi? Dedi alay edercesine, bir dakika kardeş mi? Abisimi Emir'in ama bana hiç bahsetmedi abisi olduğundan, hem niye birbirlerini öldürecek gibi bakıyorlar ki?
+Hadi Derin gidiyoruz. Dedi Emir sinirli bir sesle, bileğimden tutup beni çekiştirirken Emir'in abisi
-Hiç olmuyor Emir, beni bu fıstıkla tanıştırmayacak mısın? Dedi beni süzüp gözlerime bakıp gülümseyerek göz kırptı. Emir ise kaşlarını çatarak
+ Ondan uzak dur! Diye bağırıp beni arabaya çekiştirip içine tıktı. Ben ise şaşkınlıkla arabada kıpırdamadan olacakları bekliyordum. Emir'de binince arabayı çalıştırıp sürmeye başladı, sinirli olduğu beliydi. Çenesi sıyırmıştı resmen. Ne kadar kendimi durdurmaya çalışsam da merakıma yenik düşüp
- Kimdi o? diye sordum.
+Abim. Dedi sinirle bende daha fazla üstelemek istemedim ne de olsa ne yapacağı belli olmazdı. Bu yüzden çenemi kapatıp camdan dışarıyı izlemeye başladım. Evimin önüne gelince durdurdu arabayı Emir, bende kapıyı açıp ona döndüm çıkmadan önce.
- Teşekkür ederim bugün harikaydı. Dedim gülümseyerek o da sanırım siniri geçmiş olacak ki, gülümsedi.
+ Bu daha başlangıçtı güzellik. Deyip bana yaklaşmaya başladı ben ise kızaran yanaklarla dona kaldım, biraz daha yaklaşıp yanağıma masum bir öpücük bıraktı. O masum öpücük midemde fillerin tepişmesini kuşların çığırmasına benim ise şaşırmamı sağlamıştı. Ona şaşkınlıkla bakıyordum o da bu halime gülümsedi ve
+İyi geceler Derin Birsen. Dedi sırıtarak bende biraz kendime gelip
- İyi geceler Emir Sert. Deyip arabadan çıkıp kapıyı kapadım ve eve doğru yürümeye başladım. Eve girince direk odama gidip üstümü değiştirdim tam yatağıma uzanıp güzel bir uyku çekecekken annem içeri girdi ve
+Ne o artık eve geç gelmeye başladın? dedi alay edici bir sesle.
-Arkadaşlarlaydım. Dedim korkarak.
+ Ne o artık orospuluk yapmaya mı başladın? Anlamadığım o kadar güzel kız varken senin gibi bir ucubeyle nasıl yatıyorsalar. Dedi alaycı bir sesle. Ben ise dediği şeyleri kavramaya çalışıyordum, çoktan duyduklarımdan dolayı gözyaşlarım akmaya başlamıştı bile. Bir anne kızına bunu nasıl derdi ya? Hem de suçsuz yere! Ben bir şey diyemeden odadan çıktı. Ben ise duyduklarımdan dolayı şokla yatağa yatmış yastığıma sarılıp gözyaşlarımı onun üstüne yavaşça bırakarak ağlamaya devam ettim. Bir yandan da düşünüyordum bir anne kızına neden böyle bir şey derdi ki? Ben bunları düşünürken, uykum ağır bastı ve uyuya kaldım.
****
Sabah uyanıp lavaboya gidip işlerimi hallettikten sonra dolabın karşısına geçip yine derin düşüncelere dalmaya başladım, ne giyeceğim hakkında. Ne de olsa artık okulda Emir var bu yüzden güzel giyinmem lazım dimi? Niye diye sorarsanız bende bilmiyorum sadece ona güzel gözükmek istiyorum o kadar. Üstüme mor yarım baskılı tişört giydim altıma da siyah şortumu giydim, ayağıma da mor vanslarımı geçirdim. Saçlarımı açık bırakıp yüzüme de rimel ve kalem sürüp evden dışarı attım kendimi. Okula doğru yürümeye başladığımda arkamdan ayak sesleri gelmeye başlamıştı ve nedense takip ediliyormuş hissi vardı üzerimde. Çaktırmadan arkaya bakmaya çalıştığımda kimse yoktu, ya ben uyku sersemliğinden kafa buldum ya da biri cidden takip ediyor neyse bunu üstelemeden biraz daha hızlanıp okula geldim.Dersler bitmiş ve ben şuan Ezgi'yle çimlerin üzerindeki puflara oturmuş dün yaşadıklarımı anlatıyordum tabi annem kısmı hariç.
+ inanmıyorum, dün başına ne gelmiş bana haber vermek ancak şimdimi aklına geldi hanımefendi? Dedi ezgi, ben ise
-Anlatım kızım. Dedim
+ Tamam tamam. Deyip güldü.
+ Aslında dün şu abi olayını çıkartırsak fazlaca romantik bir gün geçirmişsiniz, ben sana deyim bu çocuk ya yarın ya bugün sana çıkma teklifi eder. Deyip güldü ben ise sadece sırıtmakla yetindim.
+ Söyle bakıyım sen bu Emir'i seviyor musun? Diye sordu, biraz afalladım, acaba ben Emir'i seviyor muydum? Yani hoşlanıyorum nede olsa çocuk yakışıklı herkes hoşlanır ama sevmek başka bir şey yani. Onu sevebilir miydim? Ona güvenebilir miydim? Onla mutlu olabilir miydim? İlkim ve sonum olabilir miydi?
-Bilmiyorum. Deyip kestirip attım.
+Bence seviyorsun ve bence o da seni seviyor. Deyip önüne dönüp bir tarafa bakıp sırıtıyordu. Bende baktığımda Emir bana bakıp gülümseyerek yaklaştığını gördüm. Yanıma gelip
+kafeye gidelim mi? Diye sordu ben ise şaşkınlık ve kafede birlikte yaşadığımız anı gözümün önüne geldiğinde sırıtmadan edemedim.
- Olur. Deyip kalktım. Ezgi'yle vedalaştıktan sonra Emir'in arabasına bindim ve kafeye doğru yol aldık.
*****
Deniz manzaralı bir kafede bir şeyler yiyip, içtikten sonra Emir'le uzun bir sohbete dalmıştık, o sırada saatin geç olduğunu fark etmemiştim. Babam aramış ve beni nerde kaldığımı sormuştu ve bende Ezgilerde olduğumu söyleyip şimdi geleceğimi söyledim. Emir'e eve gitmem gerektiğini söyledim ve kafeden çıkıp arabasına doğru ilerleyip bindik. Evimin önüne gelince ona doğru döndüm.
- Teşekkür ederim Emir Sert. Dedim sırıtarak, o da
+ Rica ederim senin için değer. Dedi ben kızarmaktan bir hal olmuşken tam arabadan iniyordum ki kolumdan tutup kendine çevirdi ve
+ Veda öpücüğü isterim ama ben. Dedi dudak büzerek. Bu haline kahkaha atıp yaklaştım o da dudağından öpeceğim zannedip gözlerini kapattı. Bu haline ne kadar kahkaha atmak istesem de kendimi tutup biraz daha yaklaştım dudağımı dudağına değdirdim sabırsızlandığı çok beliydi. Birden yanağını öpüp arabadan indim o ise hayal kırıklığıyla gözlerini açıp bana baktı.
+ Ama ya. Dedi dudak büzerek ben ise bu haline sadece güldüm.
-İyi geceler Emir Sert. Dedim, o ise
+ Sanada iyi geceler ümit veren Birsen. dedi gülerek. Ona el sallayıp evin bahçesine girdim, o sırada Emir'de arabayı çalıştırıp gitmişti tam kapıyı açacaktım ki biri beni çekip duvara yasladı, ama bıktım ya benim sırtımın bu duvarlardan çektiği ne. Beni duvara yaslayan kimse kendiyle duvar arasına sıkıştırmıştı vücudumu. Yüzüne baktığımda bunun Emir'in abisi olduğunu gördüm.
+ Merhaba canım, ben Cenk Emir'in abisi, tanışalım diye düşündüm. Diyerek nefesini yüzüme üfleyip konuştu. Ben hiçbir şey demeden onu dinlemeye devam ettim.
+Şimdi merak ediyorsundur bu yakışıklı benden ne istiyor, hemen deyim seni buraya uyarmaya geldim. Emir'e dikkat et, o senin bildiğin insanlardan değildir. Eğer ona yakınlaşırsan senin de hayatın kararır haberin olsun, güzelliğine yazık olur. Deyip saçlarımı okşayıp sırıtarak uzaklaştı ben ise üstümden kalktığından yere çöktüm ve ne demek istediğini düşünmeye başladım.• Sizce derinin annesi neden öyle davranıyor?
•Emir'in abisiyle arasında ne olmuş olabilir?
• Cenk ne demeye çalıştı?Evet, arkadaşlar yeni bölüm geldi biliyorum geç geldi ama sınav ve gösterim olduğundan yazamadım. Vote ve yorum yaparsanız sevinirim :)
Multi = Emir Sert 'in arabası
Şarkı = İrem Derici- Değmezsin ağlamaya19.05.15
S.K.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜFEN AŞK(TAMAMLANDI)
Romance20.07.2020 ROMANTİZMDE 5. SIRADA Diğer hikayem BENİ SEV'de hepinizi bekliyorum. Biyografimden bulabilirsiniz. Eğer bu kitabımı beğendiyseniz onu da beğeneceğinize eminim. Ateş çıkaran mavi gözlerinde kaybolduğum kadındı o , Bense o gözlerle yanan ad...