"P-p-podívej se pod t-ty dveře" zakoktala jsem se znovu. "Lily řekni nám že je to jenom nějaká blikající baterka" ozvala se po dlouhé době Rose hlasem plným strachem. "Já tě asi zklamu Rose, nemám tušení co to je" odpověděla jsem.
"Na tři ty dveře otevřeme ano?" ptal se mě a Rose Aron. Obě jsme přikývli.
"Dobře, 1...2...3" promluvil a poté pomalu otevřel dveře. Já a Rose jsme podle plánu čekali na chodbě než nás zavolá.
"Holky co to sakra je?" zeptal a pomalu se na nás otočil vykolejený Aron.
Ze dveří vyletělo na chodbu několik třpitek a jiskřiček. Zvědavě mi poletovaly mezi prsty. Já si je alespoň mohla prohlédnout zblízka. Většina byla zlatá a zbytek byl stříbrný.
"Lily tohle bys asi měla vidět" prohlásila Rose která právě nahlížela do ateliéru.
Opatrně jsem se vydala ke dveřím abych do nich nakoukla.
"Tak tohle už je na mě moc" řekla jsem a znovu se mi začaly podlamovat kolena.
V ateliéru, konkrétně u toho obrazu Francie co jsem namalovala se na zemi povalovaly štětce. A ten obraz...ten se hýbal. Hvězdy na něm zářili, postavy chodili jako by to byla realita a Eiffelova věž ta byla nasvícená a to všechno v ateliéru zářilo. Aron mi pomohl na nohy.
"Fajn kdo tam půjde jako první?" zeptala jsem se.
Po chvilce mlčení jsem dodala:
"Takže asi já".
Odvážně jsem vykročila vpřed s Aronem a Rose v patách. Když jsme byly všichni uvnitř dveře sebou práskly a my jsme byly uvěznění uvnitř ateliéru. Sebrala jsem štětec který se válel na zemi a popošla blíž k obrazu. Do nosu mě udeřila vůně. Vůně která se nedala popsat.
" Dobře bude to znít divně ale chytněte se za ruce" řekla jsem pomalu.
"Cože? Proč?" zeptali se oba najednou.
"Prostě mi budete muset věřit".
Chytli se za ruce a podívali se na mne pohledem co jasně říkal 'A co dál'.
"Arone dej mi svojí druhou ruku" šeptla jsem.
Ochotně mi podal druhou ruku a já jsem jim jen řekla: "Upozoňuju tohle bude ujetý a ještě jsem to moc nezkoušela". Ve volné ruce jsem držela štětec a pomalu se jím dotkla obrazu.
" Teď přijde to ujetý..." stihla jsem dodat než nás tři vtáhl obraz do sebe...Tak tady to je... Předem se chci omluvit za neaktivitu neměla jsem zrovna chuť psát... Ale do příště se snad poučím😉😉
ČTEŠ
Říše snů
FantasyCo když Vám řeknu že je možné vstoupit na místo Vašich nejtajnějších snů. Lily a její přátelé již tuto pravdu poznali. Jenže mezitím co cestují ze snu do snu jsou nuceni bojovat nejen se sebe samími ale i s temnotou. Dokáže síla přátelství a lásk...