Flash back 2
Lily
Ve třídě jsem si sedla na své místo v prostřední řadě, třetí lavici. Máme matematiku můj nejmíň oblíbený předmět. Začala jsem z batohu vyndavat sešit, učebnici a pracák.
"Ahoj je tu volno?" vzhlédla jsem od batohu a podívala se na dívku co se nade mnou tyčila.
"Jo je. A já jsem Lily" začala jsem zdvořile rozhovor.
"Rose. Ty musíš být ta holka kterou včera Aron potkal viď?" začala se smát.
"Jo to jsem já. A ty si tím pádem jeho sestřenka Rose viď?" obě jsme to nevydrželi a začali se smát.Do dveří právě vcházel Aron. Na pozdrav jsem mu zamávala a věnovala mu milý úsměv. Stihl mi oplatit úsměv ale to už za ním šla Rose.
"Á tak tady ho máme. Konečně" prohlásila Rose.
"Nechci vás rušit ale kdyby jste něco potřebovali můžete se obrátit na mě" řekla jsem.
"Díky" řekli naráz.
Všichni tři jsme se začali smát. Tak to pokračovalo celý den.
Za ty dva měsíce se z nás stali nejlepší kámoši.Současnost
Lily
Když se ozval zvonek na konec vyučování, šla jsem ke své skříňce a vzala si svoje kotníkáče s růžemi. Už jsem odcházela ze školy když v tom mě někdo chytil za ruku. Stál tam Aron. Podíval se na mě a hned mou ruku pustil.
"Promiň" řekl a sklopil pohled ke svým nohám.
" Proč se takhle tváříš vždyť jsme přátelé. A co jsi chtěl?" uklidňovala jsem ho.
" Jo jasně, jestli bys dneska nešla zase na louku. Dlouho jsme tam nebyli. O matice jsem toho moc nepochopil a myslel jsem že bys mi mohla pomoct" nervózně se na mne usmál.
"Jasně, jenom si hodím domů batoh a můžeme vyrazit" usmála jsem se na něj.
" Pojď se mnou jestli chceš" dodala jsem rychle.
"Dobře" odpověděl Aron.Tahle kapitola je extra krátká a o ničem ale věřte nebo ne tak další bude super(možná).
Muhehehe😼😼😼
ČTEŠ
Říše snů
FantasiaCo když Vám řeknu že je možné vstoupit na místo Vašich nejtajnějších snů. Lily a její přátelé již tuto pravdu poznali. Jenže mezitím co cestují ze snu do snu jsou nuceni bojovat nejen se sebe samími ale i s temnotou. Dokáže síla přátelství a lásk...