Aron: Ahoj můžeme se s Rose stavit?
Já: Jasně. Stejně nemám co dělat.
Aron: Tak zatím, za chvíli jsme tam.
Bylo mi jasné proč jsem jdou. Když včera odešli v ateliéru jsem našla ten obrázek pro Arona. To s Mikaylou a pak se tu objevila Rose. Ani se nedivím že ho tu zapoměl.
Aron
Otevřít nám přišla Liliina mamka.
"Lily je u sebe. Buďte tady hodní" jak řekla, tak zmizela.
"Děkujeme paní Carterová" zavolali jsme za ní ještě.
V domě bylo ticho. Pomalu jsme šli k Lily do pokoje. Tam se nám naskytl pohled na Lily, která spala s hlavou na psacím stole. Rose se malinko zasmála.
"Buď zticha ať jí nevzbudíš" zašeptal jsem jí.
"Rose? Mohla bys prosím odhrnout tu peřinu?" zeptal jsem se jí stále šeptem.
"Jasně. A co chceš dělat?" ptala se tentokrát ona.
"Neboj, nechci jí znásilnit" řekl jsem ironicky.
"Dobře, dobře" řekla a začala se znova potichu smát.
Rose šla odkrýt peřinu a já šel potichu k spící Lily. Opatrně jsem si jí vzal do náruče a vydal se k posteli. Byla lehká jako pírko. Jemně jsem jí položil a posléze i přikryl. Musel jsem se usmát když jsem jí takhle viděl, řekl jsem to jednou a řeknu to znova je roztomilá když spí.
Sedl jsem si na židli a sklopil hlavu. Byl jsem unavený. Rose si myslela že jsem šel spát když odešla. Jenže já znova koukal do stropu do asi čtyř ráno. Pořád jsem se budil. Nemohl jsem spát. Znovu a znovu se mi zdálo co se včera stalo. Naspal jsem asi dvě hodiny.
"Arone si v pohodě? Nevypadáš zrovna nejlíp" zeptala se starostlivě Rose která si sedla přede mě na zem.
"To nic, jenom jsem moc nespal" řekl jsem a protřel si rukou obličej.
"Arone, to není jediný co tě trápí viď? zeptala se.
"Rose, to je jedno. Nech to být" odbyl jsem jí.
Seděli jsme tam tak hodinu. Začínal jsem usínat ale Rose do mě kopla.
"Au!" zasyčel jsem na ní.
Ona se vítězně usmála i když neměla proč. Jen jsem si povzdechl a zabořil hlavu do dlaní.
"Rose, nech mě být" zašeptal jsem.Lily
Probudila jsem se ve své posteli i když si pamatuju že jsem usnula na židli u stolu.
"Rose, nech mě být" zaslechla jsem.
Pomaličku jsem otevřela oči. Zvedla jsem hlavu a viděla Rose a Arona který měl hlavu zabořenou mezi dlaněmi. Malá část mě se ho chtěla zeptat co se stalo ale ta druhá chtěla vědět co se tady děje.
"Um, ahoj" řekla jsem rozespale.
Rose se otočila, usmála se a zamávala mi na pozdrav. Aron zvedl hlavu a já viděla že má černé kruhy pod očima a vypadá to že brečel?
"Ahoj Lily" pozdravil mě smutně.Tak Jo lhala jsem vzrůšo za 3 díly. Snad se líbilo a co myslíte že je Aronovi?
Vaše Lucy<3
ČTEŠ
Říše snů
ФэнтезиCo když Vám řeknu že je možné vstoupit na místo Vašich nejtajnějších snů. Lily a její přátelé již tuto pravdu poznali. Jenže mezitím co cestují ze snu do snu jsou nuceni bojovat nejen se sebe samími ale i s temnotou. Dokáže síla přátelství a lásk...