Mám pocit že jsem něco pokazila. Ten Aronův výraz. Panebože! Co jsem to provedla?
'Vždyť on jí to chtěl určitě říct' došlo mi.
Tohle musím napravit. Lily nás zavedla do již známého ateliéru. Mně i Aronovi spadla brada. Zírali jsme na obraz stejně velký jako my.
"Tak co? Jděte do toho?" zeptala se Lily.
"Jasně" odpověděli jsme s Aronem naráz.Aron
Před námi se tyčil obraz na kterém právě probíhala jakási středověká slavnost.
"Tak co? Jdete do toho?" ptala se právě Lily.
"Jasně" odpověděli jsme já s Rose.
Lily mě chytila za ruku. Vždycky když se mně dotkne mám pocit že vybouchnu radostí. Zase se objevila ta už dobře známá záře. Pak se mi jako obvykle Lily i s Rose ztratili.Rose
Záře už ustupovala. Jako pokaždé se mi Aron a Lily ztratili. Místo svých džínových šortek jsem na sobě měla dlouhou šedou sukni a ušmudlanou zástěru. Fajn, je ze mě služka. No nic, musím najít Lily a Arona.
"Haló? Je tu někdo?" Někde začít musím.
"Rose? Si to ty?" zeptal se někdo z vedlejší místnosti.
Šla jsem se podívat kdo mi to vlastně odpověděl.
"Lily, tady jsi" řekla jsem místo pozdravu.
"Ještě musíme najít Aro- ouou. Páni Lily. Tobě to sluší" dělala jsem si z ní legraci.
"Hahaha. Říká ta se zástěrou" smála se zase ona.
Abych ujasnila proč jsem se jí smála. Nikdy jsem neviděla Lily v šatech. Pořád nosí džíny nebo šortky.
"Země volá Rose"smála se Lily.
Zase jsem jí začala vnímat.
"Musíme najít Arona, pamatuješ?" ptala se stále se smíchem.
"Jo, jasně. Tak jdeme" řekla jsem a vydali jsme se hledat Arona.Lily
Arona jsme nemuseli hledat zrovna dlouho. Stál přímo před hradem takže jsme do něj skoro narazili. Vlastně do nich. Aron měl rytířskou zbroj a seděl na bílém koni (ta ironie xD).
"Tady jste" řekl.
"Všude jsem vás hledal".
"A taky si nás našel" odpověděla sarkasticky Rose.
"Princezno! Tady jste" přerušil náš rozhovor jakýsi sluha.
"Není tu bezpečno. Musíte okamžitě do hradu" naléhal sluha.
"Počkat. Proč že tu není bezpečno?" zeptala jsem se.
"Vtipkujete že princezno?" optal se opět sluha.
"Ne? No dobře. Není tu bezpečno kůli čarodějnici a drakovi" vysvětlil sluha když viděl že jsem nic nechápala.
"Dobrá tedy. Pojďme do hradu" řekla jsem.
Vešli jsme do hradu kde před dveřmi stála jakási žena.
"Již jsem našel princeznu Lady Madelaine" řekl sluha té ženě.
"Děkuji ti Johne. Můžeš jít" řekla Lady Madelaine klidným hlasem.
"Sire Arone" řekla a pokynula Aronovi na pozdrav.
"Lady Madelaine" řekl Aron a oplatil jí pokynutí hlavou.
"Vaše komnata je již připravena. Slečna Rose vás k ní zavede" řekla Lady pevným hlasem.
"Ehm děkuji?" nevěděl co říct.
"Princezna vás jistě ráda doprovodí" dodala ještě Lady.
"Moc ráda" řekla jsem a začervenala jsem se.
"Tak už běžte" řekla a usmála se.
Něco se mi na té ženě nezdá...Po dlouhé době ahoj! Tenhle díl měl původně vyjít už minulý týden. Ale sestře přijel přítel a já jsem si zvykla psát v noci. A když slyšíte sestru i přes sluchátka tak se psát nedá. Jinak abych ujasnila sestra jezdí na víkendy většinou pryč. Tak zase co nejdříve ahoj!
Vaše Lucy <3
ČTEŠ
Říše snů
FantasyCo když Vám řeknu že je možné vstoupit na místo Vašich nejtajnějších snů. Lily a její přátelé již tuto pravdu poznali. Jenže mezitím co cestují ze snu do snu jsou nuceni bojovat nejen se sebe samími ale i s temnotou. Dokáže síla přátelství a lásk...