Aron
Nebudu lhát chtělo se mi zvracet. Měl jsem pocit jako by se celé mé tělo rozkládalo na malinkaté atomy a pak se začalo znovu skládat do sebe ,když jsem ucítil pevnou zem pod nahoma. Ruce Lily a Rose mi vyklouzly hned jak nás to vtáhlo do sebe. Měl jsem strach. O Lily, o Rose. Absolutně nevím kde teď jsem. Ta záře konečně začala vyprchávat a já uviděl Eiffelovu věž v celé své kráse. Stál jsem kousek od kavárny Cafe de flore."Lily, Rose kde jste?" zakřičel jsem.
Odpovědí mi byly pouze zvuky Paříže. Optám se v té kavárně třeba je někdo viděl.
"Ehm dobrý den, neviděla jste tady někde dívku s hnědými vlasy a blonďatými konečky?" zeptal jsem se prodavačky stydlivě.
"Sedí přímo tam" řekla a ukázala k jednomu ze stolů.
"Děkuji moc" odpověděl jsem slušně a šel za Lily.Lily
To byl ten nejhorší pocit co jsem zažila. Když konečně zmizela ta záře, seděla jsem u stolu v jedné kavárně. Měla jsem na sobě úzké černé šaty a klobouk. Očima jsem pátrala po Rose a Aronovi. K mému stolu se blížil kluk mého věku, na sobě měl sako. Černé vlasy mu vlály ve větru. Bože můj vždyť to je Aron, uvědomila jsem si. Zvedla jsem se od stolu a běžela jsem mu naproti.
"Díky bohu že jsi tady Arone" řekla jsem a sevřela ho v medvědím objetí.
"Taky tě moc rád vidím ale kde je Rose?" zeptal se nejistě. "Nevím, ještě jsem jí neviděla. A co to máš sakra na sobě?" neudržela jsem se a začala se smát.
"Ha, ha, ha nápodobně Lily" usmál se na mě sarkasticky.
"Ale no tak dělám si srandu, vlastně ti to moc sluší". Crr, Crrr. Hned jsem mobil zvedla.
" Lily kde jste?" ptala se Rose.
"Díky bohu, Rose jsme u kavárny Cefe de flore" odpověděla jsem jí.
"Já jsem za rohem. Hned jsem tam" řekla a potom zavěsila.
"Je za rohem, za chvilku je tady" oznámila jsem Aronovi.
Ale to už na nás z dálky mávala Rose.
"Páni, vám to ale sluší" řekla a usmála se na nás.
"Však tobě taky" řekla jsem mile.
Měla na sobě světle modré koktejlové šaty, černé lodičky a vlasy měla sčesané na stranu.
"Tak jo, jak se odtud dostaneme?" zeptala se Rose.
To be continued...
Tak lidí nevražděte mě za ten povyk s pauzou. Jinak mám konečně nápady takže se pauza ruší🙌💃🏃🎆🎉🎇
ČTEŠ
Říše snů
ФэнтезиCo když Vám řeknu že je možné vstoupit na místo Vašich nejtajnějších snů. Lily a její přátelé již tuto pravdu poznali. Jenže mezitím co cestují ze snu do snu jsou nuceni bojovat nejen se sebe samími ale i s temnotou. Dokáže síla přátelství a lásk...