Výslech

77 3 0
                                    

"A nemyslí si že jsem na to jak jste se objímali zapoměla!! Probereme to ráno" řekla a konečně odkráčela.  Neubránil jsem se pousmání. Mám jí rád ale někdy se chová jako moje máma. Jediné co tomu zapomněla dodat bylo 'hošánku'.

Aron

Jak Rose slíbila tak taky udělala.
"Arone, vstávej! Už je jedenáct!" slyšel jsem Rose jak mě budí.
"Hmm, nech mě spát" zabručel jsem na ni.
"Čekám v kuchyni a koukej přijít, nechce se mi tě budit znova"řekla a odešla.
Měla pravdu, ani já nechtěl aby mě budila znova. Když vás Rose budí podruhé nikdy to nedopadne dobře. Naposledy jsem skončil s ledem pod tričkem. Ani jsem se nemusel převlékat. Jaksi jsem usnul v tom ze včera. Bylo celkem chladno tak jsem si přes černé tričko přehodil červeno-černou flanelku. Rychlé jsem se vydal po schodech dolů a následně do kuchyně. Vážně jsem nestál o "Rosino hezké probuzení". Sedl jsem si ke stolu. Rose přede mě hodila misku s cereáliemi.
"Tak povídej. Co ty a Lily?" řekla zvědavě.
"Viděla jsem dobře že jste se objímali?" ptala se dál a dál.
"No, víš ono se něco stalo" nevěděl jsem jak začít.
"Co?" ptala se podezíravě.
"Takže, Lily mi dala obrázek o který jsem jí požádal ve dne kdy jsme se poznali. Já jsem jí za to obejmul.Pak spadnul obraz a všude začali vířit jiskřičky" padalo to že mě ani nevím jak.
Ulevilo se mi že se můžu svěřit.
"Panebože! Co přesně se stalo?" řekla Rose tentokrát vyděšeně.
"No, na tom obraze byla Mikayla. Což je temná víla kterou Lily uvěznila v obraze. Samozřejmě jí šlo o pomstu" vysvětlil jsem.
"A jak jste se jí sakra zbavili?" ptala se.
"Já... tak nějak jsem jí polil vodou a ona se rozpustila" řekl jsem s menším úšklebkem na rtech.
"A co Lily?".
"Rozbrečela se, já jí utěšoval a pak už jsi přišla" dokončil jsem.
"Naštěstí jste v pořádku" oddychla si a poté mě obejmula.
"Jedna otázka. Kde máš ten obrázek?". "Musel jsem ho upustit když se objevila Mikayla. To né" zesmutněl jsem.
Vím je to jenom obrázek ale pro mě moc znamenal.

Lily

Vůbec jsem nespala. Celou noc jsem musela myslet na to co se stalo. Nebýt Arona je po mně. Brrrr. Brrrr.

Aron: Ahoj můžeme se s Rose stavit?

Já: Jasně. Stejně nemám co dělat.

Aron: Tak zatím, za chvíli jsme tam.

Bylo mi jasné proč jsem jdou. Když včera odešli v ateliéru jsem našla ten obrázek pro Arona. To s Mikaylou a pak se tu objevila Rose. Ani se nedivím že ho tu zapoměl.

Tak dneska trochu volnější. Ale za asi dva díly přijde další vzrůšo. Tak ahoj!

Vaše Lucy<3

Říše snůKde žijí příběhy. Začni objevovat